-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад
Завершена
2 814 442.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 072.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 072.21 UAH
Номер:
717cad9b181e4bb49566075d9379736c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 12:16 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 1-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 13.01.2025 № 1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-12-04-002073-a від 04.12.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ПП «Біранд» встановлено порушення вимог пункту абзацу 2 пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, враховуючи те що оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Державне підприємство «Дирекція по будівництву об’єктів» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.12.2024 б/н (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Приватного підприємства «Біранд» (далі – ПП «Біранд»); вимога про усунення невідповідностей до 19 грудня 2024; протокол уповноваженої особи Замовника від 20.12.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2024; договір на закупівлю послуг з перевезення автомобільним транспортом від 30.12.2024 №108 на суму 2 393 109,36 гривень; відповідь Замовника від 17.01.2025 на запити органу державного фінансового контролю від 15.01.2025 та від 28.01.2025, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Біранд» вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Замовником в електронній системі закупівель надано учаснику Приватному підприємству «Біранд» вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин. У вимозі Замовником запропоновано учаснику надати документи, які підтверджують технічні і якісні характеристики предмета закупівлі.
Так, Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: стаж роботи водіїв повинен становити не менше 3 років. Допускати до перевезень водіїв 1-го та 2-го кваліфікаційного класу, на яких оформлені наступні документи: а) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку; б) діючу довідку про проходження обов’язкового медичного огляду відповідно до спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013року №65/80 ,,Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів”; в) поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. Обов’язкова наявність страхового полісу (сертифікату) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на автотранспортний засіб.
Також, додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що на автомобільний транспортний засіб Учасник повинен мати: – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або тимчасовий реєстраційний талон на орендований транспортний засіб, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу до якого він виданий, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ, що відповідають за безпеку руху, оформлене відповідно до Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів всіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 07.09.1998 року №1388; – діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу; – на орендований транспортний засіб: договір оренди (найму) транспортного засобу, оформлений відповідно до ст.799 Цивільного кодексу України.
Разом з тим, у поданій тендерній пропозиції ПП «Біранд» на дату розкриття тендерних пропозицій (13 грудня 2024 року) відсутні документи, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами водіїв 1-го та 2-го кваліфікаційного класу; діючу довідку про проходження обов’язкового медичного огляду водіїв; поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або тимчасовий реєстраційний талон на орендований транспортний засіб; протокол перевірки технічного стану транспортного засобу.
Однак, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей учаснику ПП «Біранд» надав 24 год на усунення вищевказаних невідповідностей, що в свою чергу є технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, та як наслідок в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП «Біранд», а визнав його переможцем та уклав договір на закупівлю послуг з перевезення автомобільним транспортом від 30.12.2024 №108 на суму 2 393 109,36 гривень.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 28.01.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Біранд», яка не відповідала технічним вимогам тендерної документації.
Однак, надані Замовником 04.02.2025 пояснення не спростовують невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП «Біранд» технічним характеристикам визначеним Замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону надав через електронну систему закупівель відповідну інформацію 04.02.2025, чим перевищив строк у три робочі дні.
Період усунення порушень:
05.02.2025 16:01 - 20.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2025 16:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язанння Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель згідно висновку моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-01-14-000047) інформуємо про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, а саме: листом від 06.02.2025 №2.2/119 повідомлено учасника ПП «Біранд» про припинення зобов’язань за Договором від 30.12.2024 №108 та надіслано для підписання Додаткову угоду про розірвання Договору (скан копії додаються).
Для подальшого забезпечення потреб у послугах з перевезення працівників на роботу і назад, Замовником оголошені відкриті торги на закупівлю послуг з перевезення UA-2025-02-11-008803-a.
Дата публікації звіту:
12.02.2025 07:44
Запити/Пояснення
Номер:
b40ab12c85d84f928716608847587b6c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2025 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-002073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
712a3c63ff064460a371a944edd827c7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
17.01.2025 10:25
Опис:
у межах проведення моніторингу UA-M-2025-01-14-000047 процедури публічної закупівлі «Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад» ДК 021:2015: 60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-002073-a) пояснюємо:
- розмір бюджетного призначення передбачено Програмою утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти № 10 "Нововолинська" на 2025 рік, що складена на підставі "Технологічного паспорту утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти № 10 "Нововолинська" ДП "Волиньвугілля" (коригування)", що передбачено паспортом бюджетної програми КПКВК 2401590 «Реструктуризація вугільної галузі» КЕКВ 2610 за напрямом використання бюджетних коштів - утримання об’єкта незавершеного будівництва «Будівництво шахти № 10 «Нововолинська» ДП «Волиньвугілля» (коригування)» в безпечному та безаварійному стані (у вкладенні: Додаток 1. Бюджетний запит на 2025-2027; Додаток 2. Програма на 2025).
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі службової записки та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що надана посадовими особами ДП «Дирекція по будівництву об’єктів» (у вкладенні – Додаток 3. Службова записка та Інформація);
- очікувану вартість визначено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих цінових пропозицій (у вкладенні: Додаток 4. Акт визначення очікуваної вартості);
- відповідно до пункту 4ˡ Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 "Про ефективне використання державних коштів" ДП «Дирекція по будівництву об’єктів» оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті за посиланням https://dpdirect.com.ua
Номер:
da5f81811b4c4e74b2d64a7be11112f5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.01.2025 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-04-002073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: стаж роботи водіїв повинен становити не менше 3 років. Допускати до перевезень водіїв 1-го та 2-го кваліфікаційного класу, на яких оформлені наступні документи: а) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку; б) діючу довідку про проходження обов’язкового медичного огляду відповідно до спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013року №65/80 ,,Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів”; в) поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. Обов’язкова наявність страхового полісу (сертифікату) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на автотранспортний засіб.
Також, Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що на автомобільний транспортний засіб Учасник повинен мати:
– свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або тимчасовий реєстраційний талон на орендований транспортний засіб, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу до якого він виданий, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ, що відповідають за безпеку руху, оформлене відповідно до Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів всіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 07.09.1998 року №1388;
– діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу;
– на орендований транспортний засіб: договір оренди (найму) транспортного засобу, оформлений відповідно до ст.799 Цивільного кодексу України.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БІРАНД» Вами через електронну систему закупівель поставлена вимога про усунення невідповідностей наступного змісту : «1. Надати документи, що підтверджують стаж роботи водіїв не менше 3 років. 2. Надати документи на водіїв 1-го та 2-го кваліфікаційного класу, на яких оформлені: а) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку; б) діючу довідку про проходження обов’язкового медичного огляду відповідно до спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013року №65/80 ,,Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів”; в) поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. 3. Надати документи, що підтверджують наявність страхового полісу (сертифікату) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на автотранспортний засіб. 4. Надати: - документи, що підтверджують наявність свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або тимчасовий реєстраційний талон на орендований транспортний засіб, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу до якого він виданий, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ, що відповідають за безпеку руху, оформлене відповідно до Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів всіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 07.09.1998 року №1388; - діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу; - на орендований транспортний засіб: договір оренди (найму) транспортного засобу, оформлений відповідно до ст.799 Цивільного кодексу України.»
Однак, абзацом 2 пункту 43 Особливостей визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Поясність чому Вами не було відхиллено учасника ПП «БІРАНД» відповідно підпункту 2 пункту 43 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
93f63766eef14e27a82cf1ef80cb628c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.02.2025 10:44
Опис:
Учасника ПП «БІРАНД» не було відхиллено відповідно підпункту 2 пункту 43 Особливостей, так як ПП «БІРАНД» своєю тендерною пропозицією підтвердив відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У даному випадку під умовами технічної специфікації замовник розуміє наступні чинники:
- маршрут перевезення;
- відстань перевезення;
- тривалість роботи (графік);
- місткість транспортних засобів.
Учасником надано довідку «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 1 до пояснення), в якій учасник у текстовому форматі підтвердив свою спроможність, готовність і можливість надати замовнику відповідний обсяг транспортних послуг, враховуючи специфіку перевезень в межах даної закупівлі. Також, учасник цією довідкою письмово запевнив, що вимоги: щодо стажу роботи водіїв; щодо посвідчень на право керування; щодо проходження обов’язкового медичного огляду водіями; щодо обов’язкового страхування водія від нещасного випадку; щодо наявності страхового полісу на автотранспортний засіб; щодо свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або тимчасовий реєстраційний талон на орендований транспортний засіб; щодо свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, до якого він виданий; щодо діючого протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу; щодо договору оренди (найму) транспортного засобу, - дотримані.
Що стосується поставленої замовником вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, пояснюємо наступне:
На виконання абзацу десятого пункту 28 Особливостей замовником сформовано Додаток 6 до тендерної документації, де структуровано перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Пунктом 3 Додатку 6 до тендерної документації замовником узагальнена вимога щодо надання інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 2 до тендерної документації. При цьому, замовник не став повторно перелічувати вимоги згідно Додатку 2, щоб уникнути зайвого нагромадження інформації, розраховуючи на те, що учасник зрозуміє вимогу замовника саме так, як її розуміє сам замовник. При поданні документів тендерної пропозиції, учасник підтвердив свою цілковиту згоду надавати послуги на умовах, запропонованих замовником та відповідність всім вимогам замовника, що стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик закупівлі, шляхом надання довідки «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 1 до пояснення).
Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовнику стало зрозуміло, що якщо немає типових форм для заповнення та/або інших чітко прописаних переліків тощо, то учасник трактує вимоги замовника в міру свого досвіду та розуміння, вміння сприймати та обробляти інформацію та по можливості спрощує для себе задачу, тому ПП «БІРАНД» просто підтвердив свою дієздатність щодо технічних, якісних та кількісних характеристик згідно вимог замовника одним документом, а саме - довідкою «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 1 до пояснення). Але, з іншої сторони, і у вимогах замовника не зазначалося, що документи потрібно «надати», а, щоб окреслити свої вимоги до учасника закупівлі, замовник використав наступні словосполучення: «повинен становити», «допускати до перевезень водіїв, на яких оформлені документи», «обов’язкова наявність», «зобов’язаний забезпечити роботу», «повинен дотримуватися», «має забезпечити проведення», «учасник повинен мати» і т.д.
З огляду на це, замовник усвідомив, що учасник не мав чіткого уявлення чи потрібно зразу в тендерній пропозиції надавати всі підтверджуючі документи чи достатньо підписати одну довідку щодо технічних, якісних та кількісних характеристик, а документи надати вже при укладанні договору, що логічно.
Тому, уповноваженою особою було прийнято рішення висунути учаснику вимогу про усунення невідповідностей з метою перевірити документи, наявність яких письмово підтверджено у наданій довідці «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 1 до пояснення) не по причині, що уповноважена особа вважала це невідповідностями у розумінні Особливостей, а тому, що на етапі розгляду тендерної пропозиції у замовника немає іншого методу переконатись у достовірності написаного учасником, а для впевненості замовника бажано це зробити до прийняття рішення про намір укласти договір.
Так, звичайно, в подальшому замовником враховуватиметься необхідність більш детально складати перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Номер:
02f3c3e081dd4f0dbc9e9621d90d9a9f
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
04.02.2025 10:48
Опис:
Я, уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення даної закупівлі - заступник директора з економічних та фінансових питань ГОЧАЧКО Оксана. У період з 28.01.2025 по 03.02.2025 була відсутня через тимчасову непрацездатність, тому не могла вчасно відповісти на запит.