• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад

Завершена

2 814 442.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 072.21 UAH
Номер: 717cad9b181e4bb49566075d9379736c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-14-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 14.01.2025 12:16 - 05.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.01.2025 № 1-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Віталій БОНДАР Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 13.01.2025 № 1-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-12-04-002073-a від 04.12.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, ostapenko.ol1308@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ПП «Біранд» встановлено порушення вимог пункту абзацу 2 пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, враховуючи те що оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Державне підприємство «Дирекція по будівництву об’єктів» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.12.2024 б/н (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Приватного підприємства «Біранд» (далі – ПП «Біранд»); вимога про усунення невідповідностей до 19 грудня 2024; протокол уповноваженої особи Замовника від 20.12.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2024; договір на закупівлю послуг з перевезення автомобільним транспортом від 30.12.2024 №108 на суму 2 393 109,36 гривень; відповідь Замовника від 17.01.2025 на запити органу державного фінансового контролю від 15.01.2025 та від 28.01.2025, оприлюднені в електронній системі закупівель. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Біранд» вимогам тендерної документації встановлено наступне. Замовником в електронній системі закупівель надано учаснику Приватному підприємству «Біранд» вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин. У вимозі Замовником запропоновано учаснику надати документи, які підтверджують технічні і якісні характеристики предмета закупівлі. Так, Додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема: стаж роботи водіїв повинен становити не менше 3 років. Допускати до перевезень водіїв 1-го та 2-го кваліфікаційного класу, на яких оформлені наступні документи: а) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку; б) діючу довідку про проходження обов’язкового медичного огляду відповідно до спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України від 31.01.2013року №65/80 ,,Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів”; в) поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. Обов’язкова наявність страхового полісу (сертифікату) обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на автотранспортний засіб. Також, додатком 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що на автомобільний транспортний засіб Учасник повинен мати: – свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або тимчасовий реєстраційний талон на орендований транспортний засіб, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу до якого він виданий, оформлені відповідними органами Міністерства внутрішніх справ, що відповідають за безпеку руху, оформлене відповідно до Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів всіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 07.09.1998 року №1388; – діючий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу; – на орендований транспортний засіб: договір оренди (найму) транспортного засобу, оформлений відповідно до ст.799 Цивільного кодексу України. Разом з тим, у поданій тендерній пропозиції ПП «Біранд» на дату розкриття тендерних пропозицій (13 грудня 2024 року) відсутні документи, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме: посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами водіїв 1-го та 2-го кваліфікаційного класу; діючу довідку про проходження обов’язкового медичного огляду водіїв; поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на власний транспортний засіб, або тимчасовий реєстраційний талон на орендований транспортний засіб; протокол перевірки технічного стану транспортного засобу. Однак, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей учаснику ПП «Біранд» надав 24 год на усунення вищевказаних невідповідностей, що в свою чергу є технічними та якісними характеристиками предмета закупівлі, та як наслідок в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП «Біранд», а визнав його переможцем та уклав договір на закупівлю послуг з перевезення автомобільним транспортом від 30.12.2024 №108 на суму 2 393 109,36 гривень. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 28.01.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Біранд», яка не відповідала технічним вимогам тендерної документації. Однак, надані Замовником 04.02.2025 пояснення не спростовують невідповідність тендерної пропозиції учасника ПП «Біранд» технічним характеристикам визначеним Замовником у Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону надав через електронну систему закупівель відповідну інформацію 04.02.2025, чим перевищив строк у три робочі дні.
Період усунення порушень: 05.02.2025 16:01 - 20.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2025 16:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язанння Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель згідно висновку моніторингу (ID моніторингу UA-M-2025-01-14-000047) інформуємо про здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень, а саме: листом від 06.02.2025 №2.2/119 повідомлено учасника ПП «Біранд» про припинення зобов’язань за Договором від 30.12.2024 №108 та надіслано для підписання Додаткову угоду про розірвання Договору (скан копії додаються). Для подальшого забезпечення потреб у послугах з перевезення працівників на роботу і назад, Замовником оголошені відкриті торги на закупівлю послуг з перевезення UA-2025-02-11-008803-a.
Дата публікації звіту: 12.02.2025 07:44

Запити/Пояснення