-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область, Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування)
Завершена
184 826 234.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 924 131.17 UAH
мін. крок: 0.5% або 924 131.17 UAH
Номер:
0f5f9b69cba74c0792320ac454bc7425
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 11:36 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2025 № 60
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-12-03-019283-a 03.12.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ», установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.12.2024 року № 1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.12.2024, тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМУ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 25.12.2024 № 2 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.12.2024, договір будівельного підряду від 03.01.2025 №1АБ, додаткові угоди від 24.02.2025 № 1 та від 26.02.2025 № 2, пояснення та документи надані Замовником на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» з ціновою пропозицією 184 489 163,51 гривень.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно з абзацом 3 пункту 3 Особливостей № 1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII.
Разом з тим, відповідно до пункту 13 Додатку 1 до ТД, Замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень абзацу 3 пункту 3 Особливостей, згідно з яким: «Якщо Технічним завданням (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено передачу Замовнику товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, то ступінь локалізації даного товару (обладнання) у 2024 році повинен бути 20 або більше відсотків.».
Також, пунктом 13 Додатку 1 до ТД замовником установлено, що на підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель…та сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до наступних товарів, зокрема, дизель-генераторні установки, насоси та компресори, насоси, насоси для рідин, відцентрові насоси та підіймачі рідин, відцентрові насоси.
Відповідно до Додатку № 3 до ТД (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до ТД при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено придбання устаткування, зокрема:
- Дизель-генератор потужністю 50 кВт зовнішнього виконання (https://220volt.com.ua/generator-dizel-nij-wattstream-ws28-rs/);
- Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122;
- Дренажний насос, N=0,01кВт, 1ф Aspen Esco Clima;
- Насосна станція 1,1, кв;
- Насосна станція 2,2, кв;
- Дренажній насос Grundfos;
- Насос системи охолодження фанкойлів, N=0,31кВт Ду50 Yonos MAXO 50/0,5-8;
- Циркуляційний насос, N=1,45кВт Ду65 Yonos MAXO 65/0,5.
Окрім того, відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» надано підсумкову відомість ресурсів (файл: «12.1 Технічне завдання (1).pdf»), згідно якої передбачено придбання та установлення товарів визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, вартість яких перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, зокрема:
- Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122 в кількості 1 шт вартістю - 530 200,00 гривень.
Однак, у складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» щодо локалізованого товару, а саме: «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» вартістю - 530 200,00 гривень, тобто, вартість якого перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, не надано довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель та сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо локалізованого товару, чим не дотримано вимоги пункту 13 Додатку 1 до ТД та положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII.
З огляду на відсутність у складі пропозиції підтвердної інформації щодо локалізації зазначеного товару, орган державного фінансового контролю звернувся до Замовника із відповідним запитом щодо підтвердження ступеня локалізації зазначеного вище товару, згідно вимог встановлених Замовником у пункті 13 Додатку 1 та Додатку 3 до ТД.
У відповідь на запит Замовник надав інформацію: «…даний перелік не містить в собі інформації саме про «тепловий насос». Отже, Переможець не повинен був надавати на товар «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» документи, які підтверджують ступінь локалізації, оскільки, на такий товар не розповсюджуються положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, через відсутність такого товару в затвердженому переліку».
Разом з тим, згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, положення застосовуються до наступних товарів, зокрема, насоси та компресори, насоси, насоси для рідин, відцентрові насоси та підіймачі рідин, відцентрові насоси.
З огляду на викладене, Замовником не надано підтвердження, а саме відсутності застосування вимог щодо локалізації товару («тепловий насос»).
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Натомість, Замовником не відхилено тендерну пропозицію КОНСОРЦІУМУ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ», як таку, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з ним Договір будівельного підряду від 03.01.2025 № 1АБ вартістю 184 489 163,51 гривень, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Разом з тим, згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей.
Так, відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та зміни до договору про закупівлю у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Водночас, під час публікації Договору будівельного підряду від 03.01.2025 №1АБ, Замовником не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі.
Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Північний офіс Держаудитслужби 12.02.2025 із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо не оприлюднення інформації з урахуванням вимог пункту 10 частини 1 статті 10 та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
У відповідь на запит, Замовником 26.02.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…Замовником було внесено змін до Договору шляхом додавання окремого Додатку № 4 – «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», який містить інформацію про країни походження товару, що забезпечить повну відповідність оприлюдненої інформації вимогам абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. 2. З метою виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, оновлені документи оприлюднені у складі договору у машинозчитувальному форматі, з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835..».
Таким чином, під час моніторингу закупівлі, Замовником в електронній системі закупівель 27.02.2025 внесено зміни до договору та опубліковано Додаткову угоду від 26.02.2025 № 2, якою внесені зміни до Договору в частині доповнення Додатком № 4 – «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» та викладено в форматі TXT.
Однак, Замовником договір про закупівлю та всі додатки до нього (Договір будівельного підряду від 03.01.2025 №1АБ) у машинозчитувальному форматі не оприлюднено, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
07.03.2025 14:47 - 22.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.03.2025 14:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» р. КП «Головне управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області через підсистему Електронний суд 21.03.2025 р. подано до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву від 21.03.2025 р. до Північного офісу Держаудитслужби про про визнання протиправними та скасування висновку від 07.03.2025 р. про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором №UA-2024-12-03-019283-a. Примірник вище вказаної позовної заяви від 21.03.2025 р. з усіма додатками до даного позову через підсистему Електронний суд 21.03.2025 р. відправлено Північного офісу Держаудитслужби як відповідачу за даним позовом.
Дата публікації:
24.03.2025 16:42
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
4f0138d1cdfe4b2c9e04ded177f6fea7
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
12.02.2025 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область, Бучанський район, м.Вишневе, вул. Святошинська, 11» (Коригування) (за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-03-019283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e551350fe81d4f8e834417c07fd88883
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
17.02.2025 20:24
Опис:
12.02.2025 року о 16:23:12 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-02-11-000001), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область, Бучанський район, м.Вишневе, вул. Святошинська, 11» (Коригування) (за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-12-03-019283-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до відомості обсягів робіт. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область,Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування)» з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органівмісцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область,Бучанський район, м.Вишневе, вул.Святошинська, 11» (Коригування) (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 02306-23 від 22 серпня 2023).
2. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8757-4.html.
3. На підтвердження джерела фінансування надаємо документ «Додаток №6-1 до рішення ХХХI сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 01.02.2024 р. 1-01/ ХХХI8-17», який містить п. 46 про відповідний КПКВК 0217330 та «Додаток №6-1 до рішення XLII сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 30.01.2025 р. № 1-01/XLII8-15», який містить п. 30 про відповідний КПКВК 0217330. Додатково надаємо документ «Розрахунок видатків до кошторису на 2025 рік» та документ «План фінансування робіт», відповідно до якого фінансування даного об’єкта будівництва розраховано на два роки (2025 та 2026).
Додатки:
1. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 02306-23 від 22 серпня 2023;
2. Додаток №6-1 до рішення ХLII сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 30.01.2025 р. 1-01/ХLII8-15;
3. Розрахунок видатків до кошторису на 2025 рік;
4. План фінансування робіт;
5. Додаток №6-1 до рішення ХХХI сесії Вишневої міської ради VIII скликання від 01.02.2024 р. 1-01/ ХХХI8-17.
Уповноважена особа (КЕП) Левченко І.В.
Номер:
4f1932512fff482f858addf1e5c36cd3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2025 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати пояснення щодо відсутності невід’ємного додатку до договору про закупівлю робіт з реконструкції об’єкта будівництва документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначення країни походження товару відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd66004a064545f09d9a74c0f92b5777
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.02.2025 18:38
Опис:
21.02.2025 року о 16:20:15 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-02-11-000001), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
«1. Надати пояснення щодо відсутності невід’ємного додатку до договору про закупівлю робіт з реконструкції об’єкта будівництва документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначення країни походження товару відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?»
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Відповідно до вимог законодавства, Замовником було оприлюднено Договір № 1АБ від 03.01.2025 року будівельного підряду по об’єкту «Реконструкція нежитлової будівлі під громадську будівлю з спорудою цивільного захисту для розміщення адміністративних органів місцевого самоврядування та центру надання адміністративних послуг Вишневої міської громади за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Святошинська, 11» (Коригування) (далі – Договір) з усіма додатками до нього, які закріплено Розділом XXI Договору. Зокрема, Додаток № 1 «Договірна ціна» містить «Підсумкову відомість ресурсів», у якій зазначено ціни на матеріальні ресурси у формі, затвердженій «Настановою з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова).
Водночас, затверджена форма Підсумкової відомості ресурсів, передбачена чинною редакцією Настанови, не містить окремої графи для зазначення країни походження матеріальних ресурсів.
Враховуючи це, Замовником було внесено змін до Договору шляхом додавання окремого Додатку № 4 – «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», який містить інформацію про країни походження товару, що забезпечить повну відповідність оприлюдненої інформації вимогам абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII.
2. З з метою виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, оновлені документи оприлюднені у складі договору у машинозчитувальному форматі, з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Додатки:
1. Додаток № 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси»;
2. Додаткова угода № 2 від 26.02.2025 року.
Уповноважена особа Левченко І.В.
Номер:
27e366be601a44dca0a933ea7578fcea
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.02.2025 18:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині надання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності на інженера проектувальника?
2. Відповідно до пункту 13 Додатку 1 до ТД, Замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень абзацу 3 пункту 3 Особлвостей, згідно з яким: У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом з тим, якщо Технічним завданням (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено передачу Замовнику товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, то ступінь локалізації даного товару (обладнання) у 2024 році повинен бути 20 або більше відсотків.
На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Так, відповідно до Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до ТД при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено придбання устаткування, зокрема:
- Дизель-генератор потужністю 50 кВт зовнішнього виконання;
- Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122;
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що у складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» надано підсумкову відомість ресурсів (файл: «12.1 Технічне завдання (1).pdf»), згідно якої передбачено придбання та установлення, зокрема:
- Дизель-генератор потужністю 50 кВт зовнішнього виконання (https://220volt.com. ua/generator-dizel-nij-wattstream-ws28-rs/) (Дизельний генератор WattStream WS70- WS SILENT) в кількості 1 шт, вартістю - 413 075,00 гривень;
- Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122 в кількості 1 шт вартістю - 530 200,00 гривень.
Враховуючи вищевикладене, надати пояснення яким чином КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» підтвердив ступінь локалізованого товару, а саме: Теплового насосу, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122 вартість якого перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a4b748d7deac4bfb9c7de66a13bc8596
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
04.03.2025 18:30
Опис:
27.02.2025 року о 18:04:20 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-02-11-000001), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
«1. Яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» вимогам пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині надання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності на інженера проектувальника?
2. Відповідно до пункту 13 Додатку 1 до ТД, Замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень абзацу 3 пункту 3 Особлвостей, згідно з яким: У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом з тим, якщо Технічним завданням (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено передачу Замовнику товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, то ступінь локалізації даного товару (обладнання) у 2024 році повинен бути 20 або більше відсотків.
На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель.
Так, відповідно до Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до ТД при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено придбання устаткування, зокрема:
- Дизель-генератор потужністю 50 кВт зовнішнього виконання;
- Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122;
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що у складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» надано підсумкову відомість ресурсів (файл: «12.1 Технічне завдання (1).pdf»), згідно якої передбачено придбання та установлення, зокрема:
- Дизель-генератор потужністю 50 кВт зовнішнього виконання (https://220volt.com. ua/generator-dizel-nij-wattstream-ws28-rs/) (Дизельний генератор WattStream WS70- WS SILENT) в кількості 1 шт, вартістю - 413 075,00 гривень;
- Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122 в кількості 1 шт вартістю - 530 200,00 гривень.
Враховуючи вищевикладене, надати пояснення яким чином КОНСОРЦІУМ «БУДІВЕЛЬНО ПРОЕКТНИЙ КОНСОРЦІУМ» підтвердив ступінь локалізованого товару, а саме: Теплового насосу, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122 вартість якого перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.»
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Відповідно до підпункту 2 пункту 6 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник встановлює вимогу щодо надання на інженера проектувальника, інформація про якого зазначена у довідці, договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності.
Переможцем на виконання вимоги, відповідно до підпункту 2 пункту 6 Додатку № 1 до тендерної документації було надано файл «6.2 Довідка працівники.pdf», який містить документ «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 05/12-06 від 05.12.2024 р. з інформацією про Інженера – проектувальника Петренко Аркадія Юрійовича та документ «СТРАХОВИЙ ПОЛІС» № 5064064-05-05-00 з терміном дії з 05.08.2024 року по 04.08.2025 року.
Відповідно до статті 981 Цивільного кодексу України: «1. Договір страхування укладається в письмовій формі з дотриманням вимог до письмової форми правочину, встановлених цим Кодексом. Факт укладення договору страхування може посвідчуватися страховим полісом (сертифікатом). 2. У разі недодержання письмової форми договору страхування такий договір є нікчемним».
Відповідно до частини 1 статті 97 Закону України «Про страхування»: «Договір страхування укладається виключно в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, встановлених до письмової форми правочину, та оформляється у паперовій формі або у формі електронного документа, створеного згідно з вимогами, визначеними Законом України "Про електронні документи та електронний документообіг", або в порядку, передбаченому законодавством про електронну комерцію. Договір страхування життя може бути укладений шляхом складання одного документа (договору страхування), який підписується сторонами, або шляхом обміну листами, документами, які підписуються стороною, що їх надсилає. У разі подання страхувальником письмової заяви за формою, встановленою страховиком, про намір укласти договір страхування такий договір може бути укладений шляхом надсилання страхувальнику відповідної переддоговірної інформації і документів та видачі страхувальнику страхового свідоцтва (поліса), що не містить розбіжностей з поданою заявою, крім випадків, якщо страхувальник надав на це попередню згоду у заяві. Страхувальник має право відмовитися від договору страхування, якщо поліс містить розбіжності із заявою, протягом 45 днів з дня його отримання, а страховик зобов’язаний повернути отримані кошти за таким договором у повному обсязі».
Отже, страховий поліс є формою договору страхування, що підтверджує факт укладення між сторонами добровільного договору страхування цивільно-правової відповідальності у межах здійснення професійної діяльності та відповідає ознакам та суті договору страхування, визначеним чинним законодавством України.
Враховуючи це, Переможцем було виконано вимогу в повному обсязі в частині надання договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійснені професійної діяльності.
2. Відповідно до пункту 13 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовник застосовує положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень абзацу 3 пункту 3 Особливостей, згідно з яким: У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Якщо Технічним завданням (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено передачу Замовнику товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, то ступінь локалізації даного товару (обладнання) у 2024 році повинен бути 20 або більше відсотків. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, номера ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products?local_share=20 та сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Переможцем було надано файл «Гарантійний лист щодо локалізації.pdf», який містить документ «Гарантійний лист Щодо ступеня локалізації» №13/12-03 від 13.12.2024 р., який свідчить про підтвердження ступеня локалізації товару «Дизельний генератор WattStream WS70-WS SILENT».
Відповідно до наданого Переможцем файлу «12.1 Технічне завдання (1).pdf», передбачено придбання наступного товару «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122».
З приводу цього, повідомляємо:
Відповідно до положень пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), міститься вичерпний перелік товарів, до яких застосовується особливості здійснення закупівель в частині підтвердження ступеню локалізації. Проте, даний перелік не містить в собі інформації саме про «тепловий насос». Отже, Переможець не повинен був надавати на товар «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» документи, які підтверджують ступінь локалізації, оскільки, на такий товар не розповсюджуються положення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, через відсутність такого товару в затвердженому переліку.
Додатком № 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» до Договору № 1АБ від 03.01.2025 року, встановлено інформацію, що країною походження товару «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» є Країна ЄС.
Виходячи з цього, Україна є стороною Угоди про державні закупівлі (GPA) СОТ, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, а Європейський Союз також є стороною цієї Угоди.
Пункт 6-1 Розділу Х Закону не застосовується Замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Також, відповідно до частини 1 статті 6 Закону: «Якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.».
Таким чином, Переможець не повинен був надавати документи, які підтверджують ступінь локалізацію на товар «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» виходячи з того, що такий товар «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» не закріплено Прикінцевими та перехідними положеннями Закону та через те, що Країною походження такого товару «Тепловий насос, Qх=36,9кВт, Qт=39,1кВт, NX-W/H/0122» є Країни Європейського Союзу, які є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р., згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
Уповноважена особа Левченко І.В.
Номер:
919edddc01914ffc8b6310c9b6598bee
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
14.03.2025 16:04
Опис:
Аргументовані заперечення на висновок. Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.