• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Система хірургічна офтальмологічна для використання у хірургічних процедурах екстракції катарактального кришталика з малим розрізом і інжекції інтраокулярної лінзи (ІОЛ) (Консоль LEGION; Платформа LEGION; Наконечник Centurion OZil, HP (код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків; НК 024:2023 – 45071 Система факоемульсифікації)

Торги відмінено

2 700 001.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.01 UAH
Номер: 5794d261977446a8967c66de2b7c9928
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-16-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.12.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 16.12.2024 18:01 - 07.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 16.12.2024 № 105-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2024-12-03-008771-a (ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків), якe проводить Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №4"Запорізької Міської Ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі вищезазначеної процедури закупівлі. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, dzatejkin4@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду пропозицій учасників встановлено: - порушення вимог п.43 Особливостей №1178 в частині не надання учаснику 24 годин для виправлення невідповідностей; - порушення абз.5 пп.2 п.44 Особливостей №1178 в частині не відхилення тендерної пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам ТД Замовника та не містить підтвердження кваліфікаційного критерія наявності досвіду виконання аналогічних договорів. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, складання тендерної документації, відображення закупівлі у річному плані, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити и через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «17» грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Міська лікарня №4" Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03.12.2024 № 46, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ФОП Андрющенко Юлія Андріянівна, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне. У відкритих торгах з особливостями прийняв участь один учасник - ФОП Андрющенко Юлія Андріянівна, пропозиція якого за рішенням від 11.12.2024 №68 визначена, як такою, що відповідає вимогам ТД Замовника та учасник ФОП Андрющенко Юлія Андріянівна визначений переможцем торгів. При цьому, аналізом тендерної пропозиції ФОП Андрющенко Юлія Андріянівна встановлено наступне. Відповідно до п.1 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено необхідність підтвердження учасниками за наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме надання: - довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір: код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків; НК 024:2023 – 45071 Система факоемульсифікації. - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. На виконання вказаної вимоги ТД учасником ФОП Андрющенко Юлія Андріянівна в складі тендерної пропозиції надано лист від 09.12.2024 №38, в якому повідомляється, що учасник є молодим перспективним підприємством. Поки підприємство на має досвіду роботи на сайті Державних закупівель, але працівники підприємства мають досвід роботи майже 10 років у поставці медичного обладнання медичним закладам України. При цьому, в складі тендерної пропозиції не надано копії аналогічного договору та копій документів, що свідчать про його виконання, як це передбачено в п.1 Додатку 1 до ТД. Отже, учасником ФОП Андрющенко Юлія Андріянівна не дотримано вимоги п.1 Додатку 1 до ТД та не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, визначений п.3 ч.2 ст.16 Закону №922. За таких умов, Замовник, в порядку п.43 Особливостей №1178, мав надати 24 години для виправлення виявлених невідповідностей. Проте, такі заходи Замовником не вжито, чим порушено п.43 Особливостей №1178. Таким чином, в порушення абз.5 пп.2 п.44 Особливостей №1178 не відхилено тендерну пропозицію ФОП Андрющенко Юлія Андріянівна, як таку, що не відповідала вимогам ТД.
Період усунення порушень: 17.12.2024 15:03 - 01.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.12.2024 15:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: закупівлю відмінено 17.12.2024
Дата публікації звіту: 18.12.2024 12:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: закупівлю відмінено 17.12.2024
Дата публікації: 22.01.2025 10:13