-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
без розподілу
Завершена
1 335 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 678.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 678.00 UAH
Номер:
f58eeee434b94ed180ebc6f2e46226ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2025 00:00
Період моніторингу:
22.01.2025 15:23 - 13.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 2-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 21.01.2025 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-12-03-006913-a 03.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Золотопотіцька міська лікарня» Золотопотіцької селищної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03.09.2024 № б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ясно +» (далі - ТОВ «Ясно +»), товариства з обмеженою відповідальністю «Енерджі 365» (далі - ТОВ «Енерджі 365») та товариства з обмеженою відповідальністю «Енерджигазтрейд» (далі – ТОВ «Енерджигазтрейд»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.12.2024 № 24, № 25 та № 26, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2024, договір про постачання електричної енергії споживачу від 02.01.2025 № 040-ЕГТ-25/Е, відповідь на запит Управління від 28.01.2025, відповіді на запитання до процедури, скарга до процедури від 18.12.2024 № UA-2024-12-03-006913-a.а1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –Комісія) № 20767-р/пк-пз від 27.12.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
10.02.2025 10:37 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2025 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
73ffc0764df5403ca36c0da5a63d2780
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
23.01.2025 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Електричної енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-12-03-006913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
f31a0785b1014826b274d6bc23a21a42
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
28.01.2025 15:54
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень, що оприлюднено в Системі Prozorro 2025-01-23 14:28:27 повідомляємо наступне:
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, відповідно до очікуваної потреби та планових обсягів фінансових надходжень. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації щодо закупівлі аналогічного товару в електронній системі інтернет та Prozorro, а також відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті за посиланням - https://knp-zolotopoticka-miska-likarna-zpsr.webnode.com.ua/