-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Оборонна закупівля
-
Без аукціону
Капітальний ремонт будівлі 2/63 (академічний зал), військового містечка №2
Завершена
1 923 389.35
UAH з ПДВ
Номер:
9ef3b67bb3264556b7e5298655754c31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-28-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.01.2025 00:00
Період моніторингу:
28.01.2025 15:21 - 19.02.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.01.2025 № 32
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2024-12-02-012313-a 02.12.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлені порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та вимог пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: протокол розкриття тендерних пропозицій, договір підряду № 332/291124-ОВ від 29.11.2024 вартістю 1 923 389,35 гривень з ПДВ, додаткову угоду № 1 від 24.12.2024 до договору підряду № 332/291124-ОВ від 29 листопада 2024 року на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі 2/63 (академічний зал), військового містечка №2, м. Львів вул. Героїв Майдану, 32», звіт про виконання договору про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника надані 05.02.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до вимог пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 31.01.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо підстав укладання договору без використання електронної системи закупівель та причини не оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), додаткової угоди до договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі.
Замовник 05.02.2025 надав пояснення, відповідно до яких закупівлю без застосування відкритих торгів проведено у відповідності до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Водночас Замовник на порушення вимог пункту 13 Особливостей разом із звітом про договір про закупівлю та договором не оприлюднив обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа щодо наявності підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Згідно із пунктом 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Відповідно до абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Однак, договір про закупівлю та всі додатки до нього Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель у форматі PDF.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 05.02.2025 надав пояснення, зокрема «Договір від 29.11.2024 № 332/291124-ОВ та додатки до нього були оприлюднені 02.12.2024 о 15год.16.хв»
Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього не у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель Замовник 04 лютого 2025 року оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
13.02.2025 18:31 - 28.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2025 18:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівель від 13.02.2025 № UA-2024-12-02-012313-а
Згідно положень Пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»:
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
Водночас, відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Статтею 181 Господарського кодексу України встановлено наступне: «Господарський договір укладається в порядку, встановленому Цивільним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом».
Статтею 208 Цивільного кодексу України встановлено наступне: «У письмовій формі належить вчиняти правочини між фізичною та юридичною особою, крім правочинів, передбачених частиною першою статті 206 цього Кодексу».
Відповідно до статті 207 Цивільного кодексу України:
1. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах (у тому числі електронних), у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони, або надсилалися ними до інформаційно-комунікаційної системи, що використовується сторонами. У разі якщо зміст правочину зафіксований у кількох документах, зміст такого правочину також може бути зафіксовано шляхом посилання в одному з цих документів на інші документи, якщо інше не передбачено законом.
2. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами)».
Договір підряду від 29.11.2024 № 332/291124-ОВ, укладений між Замовником та Генпідрядником, засвідчується власними підписами уповноважених представників Сторін, які діють у повній відповідності з наданими їм повноваженнями та з повним розумінням.
За таких умов, обов’язковим реквізитом договору оприлюднення якого вимагається в пункті 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» є підписи сторін.
З огляду на це, жоден з форматів (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*), передбачених пунктом 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835, не дають Замовнику змоги оприлюднити договір про закупівлю скріплений підписами і відбитками печаток сторін та одночасно у машинозчитувальному форматі.
За умови якщо додатково до скан-копії договору оприлюдненого в форматі PDF і завантажити текст договору і його додатків в машинозчитувальному форматі - на нашу думку, це не буде дією тотожною оприлюдненню договору в машинозчитувальному форматі, адже в такий спосіб не буде оприлюднено договір між сторонами, який містить всі необхідні реквізити договору, а лише його текстовий проект.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з пунктом 15 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (який є чинним і зміни до нього не вносились): «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF».
Відповідно до роз’яснення «Щодо машинозчитувального формату публікації документів» від 28.10.2024, розміщеного на інформаційному ресурсі Інфобокс Prozorro, до машинозчитувального формату відноситься, зокрема, PDF, що був перетворений з Word.
За таких обставин, договір підряду від 29.11.2024 № 332/291124-ОВ та додатки до нього були оприлюднені Замовником у форматі PDF, у вигляді машинозчитувального формату який дає можливість кожній зацікавленій особі копіювати будь-яку інформацію про ціни на матеріали, а також текст договору. А, відтак, згідно із згаданими вище роз’ясненнями Інфобокс Prozorro такий формат є машинозчитувальним форматом.
Підсумовуючи вищенаведене, Замовник вважає, що в ході оприлюднення в електронній системі закупівель договору підряду від 29.11.2024 № 332/291124-ОВ та додатків до нього у процедурі від 13.02.2025 № UA-2024-12-02-012313-а порушень чинного законодавства не допущено, у зв’язку з чим підстави для вжиття заходів, направлених на притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та недопущення встановлених порушень у подальшому, відсутні.
Дата публікації звіту:
20.02.2025 16:39
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
19.03.2025 12:21
Запити/Пояснення
Номер:
82c487686c594331a8eb26819289ad93
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
31.01.2025 13:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі 2/63 (академічний зал), військового містечка №2 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-02-012313-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Причини неоприлюднення договіру про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), додаткової угоди до договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі з огляду на вимоги пункту 9 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. За рахунок якої субвенції з державного бюджету здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету).
5. Інформації (з підтверджуваними документами) щодо стану виконання договору підряду від 29.11.2024 № 332/291124-ОВ, укладеного Національною академією сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного з товариством з обмеженою відповідальністю "ІМЕКС БУД" в частині виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт будівлі 2/63 (академічний зал), військового містечка №2, м. Львів вул. Героїв Майдану, 32» та здійснення оплати.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
eb970d1b6b734a85a7c2ad4126d3bed2
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
05.02.2025 12:37
Опис:
Доброго дня. По суті заданих питань надаємо відповідь:
1. Національною академією сухопутних військ (далі – замовником) обґрунтування розміру очікуваної вартості проводилось виходячи з експертного звіту та проектно кошторисної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту будівлі 2/63 (академічний зал), військового містечка №2. Крім цього додатково було проведено моніторинг пропозицій учасників,
2. Для закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі 2/63 (академічний зал), військового містечка №2 замовником було оголошено відкриті торги (ID: UA-2024-10-10-005439-a). Через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах закупівля не відбулась.
На підставі вимог ч.6 п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
3. Договір від 29.11.2024 № 332/291124-ОВ та додатки до нього були оприлюднені 02.12.2024 о 15год.16.хв
4. Фінансування зазначеної закупівлі здійснювалось за рахунок спеціального фонду державного бюджету (фінансування з фонду ліквідації наслідків збройної агресії) КПКВ 201020.
5. Даний договір виконаний вчасно та в повному об’ємі про свідчить підписаний акт виконаних робіт.
Уповноважена особа __________________________ Олег ЧЕРНЯК
Номер:
adc2f05396694fa89fa3175d1bea14e4
Назва:
Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівель від 13.02.2025 № UA-2024-12-02-012313-а
Дата опублікування:
19.02.2025 17:32
Опис:
Згідно положень Пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»:
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
Водночас, відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Статтею 181 Господарського кодексу України встановлено наступне: «Господарський договір укладається в порядку, встановленому Цивільним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом».
Статтею 208 Цивільного кодексу України встановлено наступне: «У письмовій формі належить вчиняти правочини між фізичною та юридичною особою, крім правочинів, передбачених частиною першою статті 206 цього Кодексу».
Відповідно до статті 207 Цивільного кодексу України:
1. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах (у тому числі електронних), у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони, або надсилалися ними до інформаційно-комунікаційної системи, що використовується сторонами. У разі якщо зміст правочину зафіксований у кількох документах, зміст такого правочину також може бути зафіксовано шляхом посилання в одному з цих документів на інші документи, якщо інше не передбачено законом.
2. Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами)».
Договір підряду від 29.11.2024 № 332/291124-ОВ, укладений між Замовником та Генпідрядником, засвідчується власними підписами уповноважених представників Сторін, які діють у повній відповідності з наданими їм повноваженнями та з повним розумінням.
За таких умов, обов’язковим реквізитом договору оприлюднення якого вимагається в пункті 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» є підписи сторін.
З огляду на це, жоден з форматів (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*), передбачених пунктом 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835, не дають Замовнику змоги оприлюднити договір про закупівлю скріплений підписами і відбитками печаток сторін та одночасно у машинозчитувальному форматі.
За умови якщо додатково до скан-копії договору оприлюдненого в форматі PDF і завантажити текст договору і його додатків в машинозчитувальному форматі - на нашу думку, це не буде дією тотожною оприлюдненню договору в машинозчитувальному форматі, адже в такий спосіб не буде оприлюднено договір між сторонами, який містить всі необхідні реквізити договору, а лише його текстовий проект.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно з пунктом 15 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (який є чинним і зміни до нього не вносились): «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF».
Відповідно до роз’яснення «Щодо машинозчитувального формату публікації документів» від 28.10.2024, розміщеного на інформаційному ресурсі Інфобокс Prozorro, до машинозчитувального формату відноситься, зокрема, PDF, що був перетворений з Word.
За таких обставин, договір підряду від 29.11.2024 № 332/291124-ОВ та додатки до нього були оприлюднені Замовником у форматі PDF, у вигляді машинозчитувального формату який дає можливість кожній зацікавленій особі копіювати будь-яку інформацію про ціни на матеріали, а також текст договору. А, відтак, згідно із згаданими вище роз’ясненнями Інфобокс Prozorro такий формат є машинозчитувальним форматом.
Підсумовуючи вищенаведене, Замовник вважає, що в ході оприлюднення в електронній системі закупівель договору підряду від 29.11.2024 № 332/291124-ОВ та додатків до нього у процедурі від 13.02.2025 № UA-2024-12-02-012313-а порушень чинного законодавства не допущено, у зв’язку з чим підстави для вжиття заходів, направлених на притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та недопущення встановлених порушень у подальшому, відсутні.