-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
Завершена
7 057 700.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 288.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 288.50 UAH
Номер:
e6f6f79927ca40bfa6ef5de2a2f2d6aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-06-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2025 00:00
Період моніторингу:
06.01.2025 21:52 - 28.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.01.2025 № 2
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 06.01.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.01.2025 № 2
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2024-12-02-011370-a 02.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції КП «Комбінат дитячого харчування»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції КП «Комбінат дитячого харчування»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції КП «Комбінат дитячого харчування»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 02.12.2024 №157), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2024, договір від 23.12.2024 № 1-ШХ-2025, додаткова угода від 15.01.2025 №1, пояснення Замовника від 23.01.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.01.2025 09:59 - 04.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2025 09:59
Запити/Пояснення
Номер:
81b0fa13a76547378911c7efa0ceb7d3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2025 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-02-011370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з пунктом 4 розділу «Документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником:» Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника, учасник повинен надати:
Довідку, складену у довільній формі, про наявність в штаті підприємства працівника(ів) (із зазначенням ПІБ працівника(ів) та їх посади), яка(і) пройшли навчання та отримали сертифікат(и) відповідно:
- Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів),
- Сертифікат, до вимог стандартів: - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів),
- Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів),
В складі тендерної пропозиції Учасника КП «Комбінат дитячого харчування» надано Довідку від 06.12.2024 №144 (файл «техн характеристики.rar») де зазначено, що КП «Комбінат дитячого харчування» має в штаті працівників: Гонтаренко І.О, Солоха В.І., Хамуленко В.М., які пройшли навчання та отримали сертифікати, а саме:
- Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів),
- Сертифікат, до вимог стандартів: - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів),
- Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів).
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника КП «Комбінат дитячого харчування» відсутні на працівників такі сертифікати:
Гонтаренко І.О - Сертифікат, до вимог стандартів: - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів) та Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів).
Солоха В.І. - Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів) та Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів).
Хамуленко В.М. - Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів) та Сертифікат, до вимог стандартів: - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів).
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення яким чином Учасником КП «Комбінат дитячого харчування» виконано вимоги пункту 4 розділу «Документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником:» Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника щодо надання в складі тендерної пропозиції Учасника КП «Комбінат дитячого харчування» вищевказаних Сертифікатів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
77a19723fcea41b3ae8df91b9602c098
Назва:
Відповідь на запит органу державного фінансового контролю
Дата опублікування:
23.01.2025 15:17
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Щодо питання першого:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі аналізу ринку, використовуючи загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах, а саме на інформаційно-аналітичному модулі https://bi.prozorro.org.
За результатами аналізу закупівель із організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти, а саме тендерних пропозицій учасників цих закупівель, було отримано інформацію щодо орієнтовної ринкової вартості послуг з організації харчування учнів 1-11 класів в закладах загальної середньої освіти.
На інформаційно-аналітичному модулі https://bi.prozorro.org була використана інформація наступних закупівель:
- UA-2024-10-18-008191-a «Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №10 Івано-Франківської міської ради» - цінова пропозиція ФО-П Одновол Тетяна Сергіївна – 32,43 грн.;
- UA-2024-10-24-001043-a «Послуги з організації харчування (послуги із організації шкільного харчування, а саме забезпечення харчуванням учнів початкових класів Спеціалізованої школи І-III ступенів № 152 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва) у 2024 році»
- цінова пропозиція КП «Зеніт» - 72,00 грн.;
- UA-2024-11-07-013984-a «Послуги з організації харчування (згідно код ДК 2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування)»
- цінова пропозиція – КП «Школяр» – 58,00 грн.;
- UA-2024-09-03-010291-a «Аутсорсингові послуги з організації харчування учнів 1-11 класів пільгової категорії»
- цінова пропозиція ФО-П Потапчук Юрій Миколайович – 44,95 грн.
Розрахунок середньозваженої ціни за одиницю предмету закупівлі за результатами налізу ринку:
32,43 + 72,00 + 58,00 + 44,95 = 51,85 грн.
Орієнтовна кількість учнів 1-11 класів на 2025 рік – 793 учнів.
Кількість днів навчального процесу у 2025 році – 178 днів.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі на 2025 рік: 793*178*51,85 = 7318834,90 грн.
З урахуванням:
- рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 20.11.2024 № 554 «Про організацію харчування у 2025 році здобувачів освіти закладів освіти міста Харкова», яким затверджено грошові норми харчування учнів 1-11 класів ЗЗСО – 50 грн. на день;
- очікуваного розміру бюджетного призначення та спільного проєкту з ВПП ООН щодо надання фінансової підтримки закладам загальної середньої освіти
Оголошена очікувана вартість предмету закупівлі: 793*178*50,00 = 7057700,00 грн.
Посилання на обґрунтування:
http://ind-ruo.kh.sch.in.ua/upravlinnya/publichni_zakupivli/obgruntuvannya/
https://drive.google.com/file/d/1Hk9TZCYfYiyym02_NJUT_ZFnvbP_PIGc/view.
2. Щодо питання другого:
Згідно з пунктом 4.5 розділу 4 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, учасник повинен надати: «Довідку, складену у довільній формі, про наявність в штаті підприємства працівника(ів) (із зазначенням ПІБ працівника(ів) та їх посади), яка(і) пройшли навчання та отримали сертифікат(и) відповідно:
- Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу, а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів),
- Сертифікат, до вимог стандартів: - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів),
- Сертифікат до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», а також скановані оригінали сертифіката(ів) зазначеного(их) працівника(ів).
На підтвердження даній вимогі в складі тендерної пропозиції КП «Комбінат дитячого харчування» надано Довідку від 06.12.2024 №144 (файл «техн характеристики.rar»), де зазначено, що КП «Комбінат дитячого харчування» має в штаті підприємства працівників, які пройшли навчання та отримали сертифікати відповідності ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT), ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), а також надані скановані оригінали сертифікатів:
- на головного технолога, Гонтаренко Ірину Олександрівну, щодо проходження навчання згідно ДСТУ ISO 22000-2019 (ISO 22000-2018, IDT) щодо розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів, вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу;
- на інженера – технолога, Солоху Валентину Іванівну, щодо проходження навчання згідно стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- на інженера – технолога, Хамуленко Вікторію Миколаївну, щодо проходження навчання згідно стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування».
Жодними положеннями тендерної документації не вимагається проходження навчання та отримання всіх трьох сертифікатів кожним із працівників, зазначених в інформаційній довідці.
Натомість, тендерна документація чітко вказує лише на вимогу щодо наявності в штаті підприємства працівника або працівників, який/які пройшов/ли навчання та отримав/отримали сертифікат чи сертифікати, а також напрямки навчання.
Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зобов’язав усіх операторів ринку харчових продуктів впровадити систему аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках – системи ХАССП (англ. HACCP) на своїх підприємствах, до яких належать, у тому числі й харчоблоки закладів загальної середньої освіти.
Отримані працівниками сертифікати - це міжнародний стандарт, який підтверджує відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів вимогам щодо якості та безпеки на всіх етапах виробництва та постачання.
Отже КП «Комбінат дитячого харчування» надано довідку про наявність в штаті підприємства працівників, які пройшли навчання та отримали сертифікати за всіма напрямками, чим виконано вимоги пункту 4.5 розділу 4 Додатку 3 до тендерної документації.»