-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9
Завершена
10 673 007.76
UAH з ПДВ
Номер:
929e988067ad4cbc95d6cd5f61d83d9f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-21-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.01.2025 00:00
Період моніторингу:
21.01.2025 15:57 - 12.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2025 № 4-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 21.01.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.01.2025 №4-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-12-02-008713-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 17 Загальних умов та пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм встановлених пунктом 17 Загальних умов та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Херсонської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оприлюднення інформації про закупівлю; обґрунтування закупівлі робіт з капітального ремонту частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9; протокол розкриття пропозиції ТОВ «БУДПОСТАЧ – СТСВ»; договір від 29.11.2024 №29/12 на суму 10 673 007,76 грн та додатки до нього; пояснення та документи надані Замовником 28.01.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління) 27.01.2025.
В ході проведення моніторингу установлено, що відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) у форматі PDF.
Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, Замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо.
Моніторингом установлено, що Замовником оприлюднено укладений договір від 29.11.2024 №29/12 з додатками та інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об’єкт будівництва, які завантажені у форматі PDF.
Проте, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю, додатки до договору та інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об’єкт будівництва у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Надані Замовником пояснення від 28.01.2025 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення.
В ході проведення моніторингу Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір про закупівлю, додатки до договору та інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об’єкт будівництва у машинозчитувальному форматі.
Також, моніторингом установлено, що пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої -дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови).
Відповідно до пункту 17 Загальних умов строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід’ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, у якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Під час моніторингу встановлено, що Замовник уклав договір на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9» від 29.11.2024 № 29/12 (далі – Договір), відповідно до умов пункту 5.1 розділу 5, початок і закінчення робіт визначається календарним планом робіт, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток № 3) та яким визначені терміни будівництва.
Відповідно до пункту 10.1. розділу 10, Договір набирає чинності та вступає в силу після підписання Сторонами і діє до 31.12.2025, а в частині договірних зобов’язань щодо виконання обсягу робіт 2024 року – до 31.12.2024, а в частині розрахунків між Сторонами – по повного їх виконання.
Отже, у додатку 3 «Календарний план робіт» до Договору не зазначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором.
Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням норм встановлених пунктом 17 Загальних умов, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
04.02.2025 15:53 - 19.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2025 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державною аудиторською службою України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 04.02.2025 року оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 21.01.2025 року (далі – Висновок), за предметом закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9» за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-02-008713-a (далі — Закупівля).
У цьому висновку установлено правопорушення: за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 17 Загальних умов та пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
У висновку зазначено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм встановлених пунктом 17 Загальних умов та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Щодо зазначених зобов’язань повідомляємо, що Управлінням капітального будівництва Херсонської міської ради були вжиті заходи в частині усунення виявленого правопорушення (правопорушень) в установленому законодавством порядку шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм встановлених пунктом 17 Загальних умов (внесення змін до Додатку №3 «Календарний план робіт» Договору № 29/12 від 29.11.2024).
З метою недопущення встановлених порушень у майбутній закупівельній діяльності Замовником було вжито наступні заходи :
- проведено нараду, під час якої обговорено Висновок, виявлене порушення, та шляхи недопущення таких помилок у подальшій закупівельній діяльності;
- проведено роз’яснювальну роботу з відповідальними особами з детальним вивченням листа Мінекономіки від 27.11.2024 №3323-04/84579-06 та опрацюванням статей «Щодо машинозчитувального формату публікації документів», Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінетом Міністрів України від 01.08.2005р. № 668.
Дата публікації звіту:
07.02.2025 12:50
Запити/Пояснення
Номер:
7984a7d03e1f42708d134e58059758c1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.01.2025 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-02-008713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
6b9907e9a66146dd8dfd40f4416bca4a
Назва:
Відповідь Замовника на пояснення
Дата опублікування:
28.01.2025 15:56
Опис:
На нашу адресу надійшов запит від Державної аудиторської служби України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області на пояснення щодо процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9» за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, оголошеної в електронній системі закупівель Prozorro за ідентифікатором № UA-2024-12-02-008713-a (далі — Процедура закупівлі).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На підставі викладеного, надаю інформацію та документи через електронну систему закупівель відповідно до питань запиту.
Щодо запитання № 1. Щодо інформації та копій підтверджуючих документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення її очікуваної вартості повідомляю наступне.
Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, пов’язані з облаштуванням безпечних умов у закладах освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9» (за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт.
Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт.
Ураховуючи вище викладене, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, яка розроблена та затверджена в установленому законом порядку, на підставі якої здійснено закупівлю.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість.
Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами).
Згідно з п. 3.1. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва" кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Ураховуючи вище викладене, очікувана вартість предмета закупівлі замовником визначена відповідно до проектної документації на будівництво, а саме інвесторської кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт частини підвальних приміщень для улаштування найпростішого укриття Херсонського ліцею № 51 за адресою: м. Херсон, просп. Будівельників, 9» (за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) та експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво № 1027/24-РБК/ЕЗ від 13.11.2024 р. (ЕХ01:9600-8205-9952-3198), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами) в сумі 11 609 006 (одинадцять мільйонів шістсот дев’ять тисяч шість) грн 00 коп. з урахуванням ПДВ.
Щодо запитання № 2. Щодо виконання Замовником вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») повідомляю наступне.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником було оприлюднено договір № 29/12 від 29.11.2024 р. про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Чинне законодавство, що регулює сферу публічних закупівель, не містить визначення поняття «машинозчитувальний формат». Не визначає воно й механізму оприлюднення документів та інформації, передбачених пунктами 10 частини 1 статті 10 Закону № 922, у машинозчитувальному форматі так, щоб одночасно дотримати вимог пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю згідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі — Положення № 835), у машинозчитувальному форматі повідомляю наступне.
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення № 835 про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, машиночитаний формат — формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Формат, який дає змогу зчитувати інформацію з оприлюднених документів, це, зокрема, word, exel або word, переведений в pdf за допомогою програмних засобів.
Надаю договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Додатки:
Додаток № 1 - Експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво № 1027/24-РБК/ЕЗ від 13.11.2024 р. (ЕХ01:9600-8205-9952-3198).
Додаток № 2 – Довідка про зміни до річного розпису на 2024 рік.
Додаток № 3 – Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва
Додаток № 4 - договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.