• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сонячні панелі в комплекті

Завершена

905 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 056.40 UAH
Номер: e139c978d43a4aa0a9c105736b8e4858
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.01.2025 17:56 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 22.01.2025 № 12 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2025 №003100-18/733-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2025 № 12 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-11-26-016752-a 26.11.2024 Український державний університет імені Михайла Драгоманова Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результати аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей та частини четвертої статті 41 Закону №922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІТ ТЕХНІКА», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, (далі – Замовник) UA-P-2024-11-26-018690-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.11.2024 протокол № 42, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, вимогу про усунення невідповідностей до 10 грудня 2024 року, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТІМА ІНЖІНІРІНГ» від 10.12.2024 №43, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОНУР ЕНЕРДЖІ СОЛЮШН» від 13.12.2024 №45, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІТ ТЕХНІКА» від 11.12.2024 №44, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.12.2024 №20605-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи щодо обрання переможця процедури закупівлі від 27.12.2024 №48 (виконання рішення органу оскарження), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІТ ТЕХНІКА» (далі – ТОВ «МІТ ТЕХНІКА»), повідомлення про намір укласти договір від 27.12.2024, договір купівлі – продажу від 20.01.2025 №02 на суму 759 454,92 грн з ПДВ (далі - Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника надані 28.01.2025, 31.01.2025 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 23.01.2025, від 28.01.2025. Питання, які були предметом дослідження органу оскарження під час проведення моніторингу не розглядалися. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» зазначено: «…погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Відповідно до інформації, яка міститься у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІТ ТЕХНІКА» зазначено, що ТОВ «МІТ ТЕХНІКА» погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Отже, встановлені Замовником вимоги у пункті 4 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації суперечать між собою. Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «МІТ ТЕХНІКА» був наданий у складі тендерної пропозиції файл 14. Тендерна пропозиція.pdf. Відповідно до пункту 4 таблиці «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» учасник ТОВ «МІТ ТЕХНІКА» має можливість і погоджується поставити товар «Системи кріплення панелей «схід/захід»» у кількості 10 шт, ціна за одиницю яких складає 2 368,30 грн з ПДВ. Проте, відповідно до пункту 4 «Специфікація» Додатку 1 до Договору купівлі – продажу, укладеного з учасником-переможцем ТОВ «МІТ ТЕХНІКА за результатами проведеної процедури закупівлі» від 20.01.2025 №02 ціна за одиницю товару «Системи кріплення панелей «схід/захід»» складає 4 736,60 грн з ПДВ. Відповідно до пункту 18 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: -визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; -перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; -перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Відповідно підпункту 2 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей та пункту 2 частини першої статті 43 Закону №922, а саме укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону. Зазначене порушення було усунуто Замовником під час проведення моніторингу закупівлі шляхом укладання Додаткової угодо до Договору від 30.01.2025 №2 про дострокове розірвання (припинення) договору.
Період усунення порушень: 11.02.2025 15:46 - 26.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2025 15:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення було усунуто.Договір №02 від 20.01.2025 року був розірваний (припинений) відповідно до Додаткової угоди №2 від 30.01.2025 року. З метою недупущення таких порушень в подальшому. Уповноважену особу притягнуто до відповідальності відповідно до Службової записки
Дата публікації звіту: 08.04.2025 12:48

Запити/Пояснення