• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Будівельно-монтажні роботи по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень під розміщення найпростішого укриття КЗ "Класична гімназія", вул. Микитенка, 35/21 в м. Кропивницький" Коригування"

Завершена

2 999 844.70 UAH з ПДВ
Номер: 7ebb2702a8c048eeba3dde89c62003ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-07-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 07.01.2025 17:23 - 29.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.01.2025 № 2-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 07.01.2025 № 2-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-11-26-012172-a 26.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, mitkovailona98@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності укладання договору, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Додатку 4 «Підсумкова відомість ресурсів» до Договору у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління капітального будівництва Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол уповноваженої особи щодо обґрунтування закупівлі від 21.11.2024 № 226-24у, договір генерального підряду від 21.11.2024 № 62-24 на суму 2 999 844,70 грн, укладений між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Кіровоградський будівельний альянс» (далі – Договір), додаткова угода від 31.12.2024 № 2/62-24 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 09.10.2025 та 20.01.2025 Замовником в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) оприлюднюються в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону). Згідно із пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835) машинозчитувальний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Пунктом 9 Положення №835 визначено перелік форматів для оприлюднення документів. Замовник оприлюднив 26.11.2024 в електронній системі закупівель Договір з додатками, однак Додаток 4 «Підсумкова відомість ресурсів» до Договору, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, не оприлюднив у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 21.01.2025 15:14 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2025 15:14

Оскарження висновку в суді

Опис: Ознайомившись з висновком Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради не погоджується з ним. Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог нормативно-правових актів у сфері закупівель та не погоджуючись з Висновком про результати моніторингу, Управління капітального будівництва Кропивницької міської ради має намір оскаржити його в судовому порядку. Про відкриття провадження у справі з зазначенням номеру справи Вас буде повідомлено у відповідності до вимог пункту 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата публікації: 27.01.2025 09:29
Дата відкриття провадження: 06.02.2025 11:13
Номер відкриття провадження: № 340/615/25

Запити/Пояснення