-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія)
Завершена
1 987 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 937.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 937.25 UAH
Номер:
e52fa18330ba48fc8dc802656be632e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-03-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.02.2025 17:45 - 25.02.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.02.2025 № 10-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.02.2025 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-11-26-011961-a, 26.11.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків; (sas24-3-2,
sas24-3-5).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання вимоги про усунення порушення; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання вимоги про усунення порушення; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Каштан» (далі – замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.11.2024 № 102; запитання до процедури від 27.11.2024 та відповіді на запитання до процедури від 29.11.2024; вимога про усунення порушення UA-2024-11-26-011961-a.a1 та рішення замовника від 06.12.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.12.2024 № 110; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10.12.2024 № 114; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.12.2024 № 115; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 23.12.2024 № 125; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2024 № 126; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 24.12.2024 № 128; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.12.2024 № 129; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 30.12.2024 № 130; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2024 № 131; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 03.01.2025 № 1; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЯСНО+»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.01.2025 № 2; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 09.01.2025 № 4; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»; протокол уповноваженої особи від 10.01.2025 № 5; повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2025; договір про постачання електричної енергії споживачу від 16.01.2025 № 250116-002 (далі - договір) на суму 1 969 194,36 грн (з ПДВ) з ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»; додаткова угода до договору від 20.01.2025 № 1; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 06.02.2025 та 20.02.2025 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» укладено договір про постачання електричної енергії споживачу від 16.01.2025 № 250116-002 на суму 1 969 194,36 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
21.02.2025 11:52 - 27.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2025 11:52
Запити/Пояснення
Номер:
c1c119d2101f41238b956537564067ec
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.02.2025 17:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1987450,00 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-26-011961-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ.
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
794e4d4fad244b06bdb62f52691f51f4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2025 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1987450,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-26-011961-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
-Згідно пункту 13.18. Додатку 3 «(Проєкт) договір про постачання електричної енергії споживачу» невід’ємною частиною Договору є додатки, зокрема, підпункт 13.18.2. Додаток 2 (Форма «Прогнозований графік споживання»). Згідно Додатку 3 «(Проєкт) договір про постачання електричної енергії споживачу» Додаток № 2 до договору про постачання електричної енергії споживачу заповнюється під час укладання договору про закупівлю. Згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Додаток 2 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 16.01.2025 № 250116-002 не заповнений. Пояснити вказане.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.