• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

ДК 021:2015:09310000-5 – Електрична енергія (електрична енергія)

Завершена

1 987 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 937.25 UAH
Номер: e52fa18330ba48fc8dc802656be632e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-03-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.02.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 03.02.2025 17:45 - 25.02.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.02.2025 № 10-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 5 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 03.02.2025 № 10-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-11-26-011961-a, 26.11.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків; (sas24-3-2, sas24-3-5). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання вимоги про усунення порушення; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання вимоги про усунення порушення; укладання договору; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Каштан» (далі – замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.11.2024 № 102; запитання до процедури від 27.11.2024 та відповіді на запитання до процедури від 29.11.2024; вимога про усунення порушення UA-2024-11-26-011961-a.a1 та рішення замовника від 06.12.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.12.2024 № 110; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10.12.2024 № 114; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.12.2024 № 115; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 23.12.2024 № 125; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.12.2024 № 126; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 24.12.2024 № 128; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.12.2024 № 129; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 30.12.2024 № 130; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.12.2024 № 131; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 03.01.2025 № 1; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЯСНО+»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.01.2025 № 2; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 09.01.2025 № 4; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»; протокол уповноваженої особи від 10.01.2025 № 5; повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2025; договір про постачання електричної енергії споживачу від 16.01.2025 № 250116-002 (далі - договір) на суму 1 969 194,36 грн (з ПДВ) з ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ»; додаткова угода до договору від 20.01.2025 № 1; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 06.02.2025 та 20.02.2025 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» укладено договір про постачання електричної енергії споживачу від 16.01.2025 № 250116-002 на суму 1 969 194,36 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень: 21.02.2025 11:52 - 27.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.02.2025 11:52

Запити/Пояснення