-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова паливні середніх порід (вільха, ялина, сосна)
Завершена
139 130.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 695.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 695.65 UAH
Номер:
4662c1b8b6ec4ee8878fdc457bffb922
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-23-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2024 00:00
Період моніторингу:
23.12.2024 12:49 - 14.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.12.2024
№ 86-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.12.2024 № 86-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2024-11-25-015207-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пунктів 28 та 50 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника філії «Радомишльське лісомисливське господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» установлено порушення вимог пункту 41 та 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, пунктів 41, 43 та пункту 50 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Потіївського навчально-реабілітаційного центру Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 25.11.2024 № 20, тендерна пропозиція учасника філії «Радомишльське лісомисливське господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (далі - Переможець), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 05.12.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.12.2024 № 24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.12.2024, договір про закупівлю від 16.12.2024 № 1612, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 24.12.2024, звіт про виконання договору про закупівлю від 02.01.2025.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Так, на порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пунктів 28 та 50 Особливостей, в пункті 6.1.1 частині 1 розділу VI тендерної документації, встановлено підстави відміни замовником торгів, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2024 № 990, а саме, відсутня підстава відміни торгів замовником у разі подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції Переможця встановлено наступне.
Так, відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, встановлено вимогу, що учасники повинні надати тендерну пропозицію відповідно до форми визначеною Додатком 1 до тендерної документації
Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції Переможця відсутня тендерна пропозиція згідно Додатку 1, чим не дотримано вимоги Додатків 1 та 4 до тендерної документації.
Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також, частиною 9 статті 26 Закону визначено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
В свою чергу, не надання тендерної пропозиції згідно Додатку 1 з недотриманням вимог Додатків 1 та 4 до тендерної документації є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пунктів 41 та 43 Особливостей не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей, чим не надав можливість учаснику філія «Радомишльське лісомисливське господарство» Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією.
Період усунення порушень:
09.01.2025 17:15 - 24.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.01.2025 17:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником виконано вимоги висновку шляхом притягнення уповноваженої особи до дисциплінарної відповідальності
Дата публікації звіту:
13.01.2025 15:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності
Дата публікації:
15.01.2025 09:47
Запити/Пояснення
Номер:
5cb193b6080f4b48bfdb16b0b6fc810b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.12.2024 12:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Дрова паливні середніх порід (вільха, ялина, сосна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2024-11-25-015207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до Додатку 1 та 4 до тендерної документації, встановлено вимогу, що учасники повинні надати тендерну пропозицію відповідно до форми визначеною Додатком 1 до тендерної документації.
Проте, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника філії «Радомишльське лісомисливське господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» відсутня тендерна пропозиція згідно Додатку №1, що в свою чергу не дотримано вимог Додатків 1 та 4 до тендерної документації.
Разом з тим, вимогами пункту 41 Особливостей, встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
В свою чергу, не надання тендерної пропозиції згідно додатку № 1 з недотриманням вимог Додатків 1 та 4 до тендерної документації є невідповідністю, яка підлягала усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, чому вами на порушення пунктів 41 та 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури філії «Радомишльське лісомисливське господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Номер:
8b5629b6089e432f91cb02a32fd7e70b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.12.2024 12:37
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації, отриманої в результаті застосування методів, встановлених Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме: за результатами опрацювання отриманих комерційних пропозицій та моніторингу інтернет сайтів. Інформація про ціну збиралася в мережі Інернет на сайтах постачальників. При здійсненні збору, пошуку, аналізу інформації – були промоніторені сайти, ціни на товар. На сайтах можна довідатися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Дана закупівля проведена на підставі Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Замовник жодним чином не уникнув процедури закупівлі. Скарг та вимог з боку потенційних учасників процедури закупівлі не було.
При проведенні процедури закупівлі було дотримано всіх принципів публічних закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника уповноваженою особою були виявлені невідповідності та сформовано протокол №___ від 05.12.2024р. Інформація з даного протоколу оприлюднена 05.12.2024 не в повному обсязі. Після завершення 24 годин уповноваженою особою було повторно розглянуто тендерну пропозицію та виявлено те, що Учасником не надано тендерну пропозицію відповідно до додатку 1 тендерної документації. Та разом з тим, перевіривши інформацію в електронній системі закупівель, уповноваженою особою було виявленно те, що опубліковане повідомлення про усунення виявлених невідповідносней не містить у собі відповідної вимоги.
Оскільки Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) не передбачено право коригування чи повторного надсилання повідомлення про усунення виявлених невідповідносней, було вирішено зв’язатись з учасником та повідомити про дану ситуацію. На що Учасником було надіслано тендерну пропозицію відповідно до Додатку №1 до ТД Замовнику на електронну пошту.
Відповідно до абз. 2 п.31 Особливостей - пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Враховуючи абз. 2 п.31 Особливостей та той факт, що Учасник виправив виявлену невідповідність та при поданні своєї тендерної пропозиції заповнив всі необхідні електронні поля, в тому числі і ціну, було прийнято рішення обрати Філію "Радомишльське лісомисливське господарство" Державного спеціалізованого господарського підприємства "Ліси України" переможцем.
Дане рішення було прийнято уповноваженою особою із врахуванням факту відсутності дров та з метою забезпечення процесу опалення в приміщеннях Замовника.