• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

44220000-8 Столярні вироби, Металопластикові віконні блоки в комплектації.

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами

Завершена

1 388 628.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 944.00 UAH
Номер: 7f2ed88a850e47f9a3dc51c7c3cbde0a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.01.2025 10:56 - 05.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 13.01.2025 № 6 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.01.2025 № 6 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2024-11-22-014879-a 22.11.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.11.2024 № 169-ВТО/2, протокол «Про розгляд та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІШЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВА» за процедурою закупівлі» від 04.12.2024 № 3-ВТО/169, вимога про усунення невідповідностей ТОВ «РІШЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВА», тендерна пропозиція ТОВ «РІШЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВА»; протокол «Про розгляд та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВІТЕП-С» за процедурою закупівлі» від 09.12.2024 № 5-ВТО/169, вимога про усунення невідповідностей ТОВ «СВІТЕП-С», тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕП-С; протокол «Про розгляд та відхилення тендерної пропозиції ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО НІНА ВАЛЕРІЇВНА за процедурою закупівлі» від 09.12.2024 № 6-ВТО/169, тендерна пропозиція ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО НІНА ВАЛЕРІЇВНА; тендерна пропозиція учасника ФОП Житний Олександр Віталійович (ІН 3710909790) (далі – Учасник), протокол уповноваженої особи про визнання переможцем учасника від 10.12.2024 № 7-ВТО/169, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 10.12.2024, договір від 17.12.2024 № 169-ВТО зі специфікацією, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 06.02.2025 11:52 - 12.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2025 11:52

Запити/Пояснення