-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
44220000-8 Столярні вироби, Металопластикові віконні блоки в комплектації.
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
Завершена
1 388 628.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 944.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 944.00 UAH
Номер:
7f2ed88a850e47f9a3dc51c7c3cbde0a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 10:56 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
13.01.2025 № 6
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.01.2025 № 6
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2024-11-22-014879-a 22.11.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.11.2024 № 169-ВТО/2, протокол «Про розгляд та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РІШЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВА» за процедурою закупівлі» від 04.12.2024 № 3-ВТО/169, вимога про усунення невідповідностей ТОВ «РІШЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВА», тендерна пропозиція ТОВ «РІШЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВА»; протокол «Про розгляд та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВІТЕП-С» за процедурою закупівлі» від 09.12.2024 № 5-ВТО/169, вимога про усунення невідповідностей ТОВ «СВІТЕП-С», тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕП-С; протокол «Про розгляд та відхилення тендерної пропозиції ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО НІНА ВАЛЕРІЇВНА за процедурою закупівлі» від 09.12.2024 № 6-ВТО/169, тендерна пропозиція
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО НІНА ВАЛЕРІЇВНА; тендерна пропозиція учасника
ФОП Житний Олександр Віталійович (ІН 3710909790) (далі – Учасник), протокол уповноваженої особи про визнання переможцем учасника від 10.12.2024
№ 7-ВТО/169, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 10.12.2024, договір від 17.12.2024 № 169-ВТО зі специфікацією, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
06.02.2025 11:52 - 12.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2025 11:52
Запити/Пояснення
Номер:
2f5f77285cdb4fb897b4d087f824b484
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
17.01.2025 17:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
93306edfd57b4af490da5b016f430202
Назва:
Пояснення на запит до процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби, Металопластикові віконні блоки в комплектації.) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-22-014879-a)
Дата опублікування:
22.01.2025 11:45
Опис:
Замовником з метою уникнення дискримінаційних вимог на підтвердження якості товару встановлено вимогу: в) сертифікат відповідності/протокол випробування на енергозберігаючі склопакети та/або ПВХ- профілів та склопакетів енергозберігаючих для віконних та балконних блоків. Копія(ї) додається(ються) у складі тендерної пропозиції Учасника. Тобто Учасник повинен був на підтвердження надати на власний вибір або один з наведених вище документів, або обидва докумети разом, а саме: або сертифікат відповідності/протокол випробування на енергозберігаючі склопакети, або сертифікат відповідності/протокол випробування ПВХ- профілів та склопакетів енергозберігаючих для віконних та балконних блоків, або сертифікат відповідності/протокол випробування на енергозберігаючі склопакети і сертифікат відповідності/протокол випробування ПВХ- профілів та склопакетів енергозберігаючих для віконних та балконних блоків.
Учасник надав чинне документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам щодо якості, а саме: протокол випробування від 23.06.2023 № РО62301/23 на склопакети клеєні загально будівельного призначення, енергозберігаючі у файлі (Протоколи стеклопакеты.pdf), чим підтвердив вимогу протокол випробування на енергозберігаючі склопакети.
До поясненя долучено документальне підтвердження а саме: протокол випробування від 23.06.2023 № РО62301/23 на склопакети клеєні загально будівельного призначення, енергозберігаючі у файлі (Протоколи стеклопакеты.pdf).
Номер:
abd45fd08174412c9d70c38d13bb9195
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.01.2025 18:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
22ea5308b9124b2491a3b206ccafde89
Назва:
Пояснення на запит до процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби, Металопластикові віконні блоки в комплектації.) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-22-014879-a)
Дата опублікування:
22.01.2025 11:50
Опис:
При визначенні очікуваної вартості Закупівлі 44220000-8 Столярні вироби, Металопластикові віконні блоки в комплектації (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-22-014879-a) Замовник застосовував Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджена наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Проведено аналіз ринку що охоплює існуючі види необхідної продукції і можливі альтернативи, а також існуючих і потенційних постачальників, враховувалась інформація про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідного товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках та в електронній системі закупівель. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі були проведені дослідження ринку, задля отримання інформації щодо актуальних цін. Замовником було отримано комерційні пропозиції від 3 постачальників,
ПП «Стройавтосервіс», ФОП Каліненко С.О., ТОВ «Будсистема» (скан-копії надаються на підтвердження).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Закупівля проводилась на додатково виділені кошти з місцевого (обласного) бюджету згідно довідки ДОЗ ОДА №1/1139/0/197-24 від 04.11.2024р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Вимоги до якості предмета закупівлі:
Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості, умовам Договору. Учасник повинен надати чинне документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам щодо якості, а саме:
а) сертифікат відповідності продукції на ПВХ-профілі з ущільнювачем для віконних та дверних блоків.та/або на блоки віконні та дверні з ПВХ- профілів з ущільнювачем
б) сертифікат відповідності продукції на фурнітуру: пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних блоків.
в) сертифікат відповідності/протокол випробування на енергозберігаючі склопакети та/або ПВХ- профілів та склопакетів енергозберігаючих для віконних та балконних блоків. Копія(ї) додається(ються) у складі тендерної пропозиції Учасника.
2.1) Вікна повинні бути виготовлені згідно:
- ДСТУ EN 14351-1:2020 (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT) «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері»;
- ДСТУ Б В.2.7-122:2009 Будівельні матеріали. Скло листове. Технічні умови (EN 572:2004, NEQ);
- ДСТУ EN 1279-1:2022 «Скло в будівлі. Склопакети. Частина 1. Загальні відомості, опис системи, правила обміну, допуски та візуальна якість» (EN 1279-1:2018, IDT);
- ДСТУ Б В.2.7-130-2007 «Будівельні матеріали. Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови»;
- ДБН В.2.2-10:2022 «Заклади охорони здоров’я. Основні положення»;
- ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»;
- ДБН В.1.2-7:2021 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека».
2.2) Теплоізоляція (теплозахист), вентиляція (повітрообмін), надійність захисту від проникнення дощової води; шумоізоляція, вогнестійкість, надійність експлуатації повинні відповідати наступним стандартам:
- ДСТУ Б В.2.6-17-2000 (ГОСТ 26602.1-99) «Конструкції будинків і споруд. Блоки віконні та дверні. Методи визначення опору теплопередачі»;
- ДСТУ ЕN 1026:2021 «Вікна та двері. Повітропроникність. Метод випробування» (ЕN 1026:2016, IDТ);
- ДСТУ Б В.2.6-19-2000 (ГОСТ 26602.3-99) «Конструкції будинків і споруд. Блоки віконні та дверні. Метод визначення звукоізоляції»;
- ДСТУ Б В.2.6-20-2000 (ГОСТ 26602.4-99) «Блоки віконні та дверні. Метод визначення загального коефіцієнту пропускання світла»;
- ДСТУ EN 1634-1:2019 «Випробування дверних блоків, відкривних віконних блоків та елементів будівельної фурнітури на вогнестійкість і димонепроникнення. Частина 1. Випробування дверних блоків і відкривних віконних блоків на вогнестійкість» (EN 1634-1:2014 + A1:2018, IDT).
2.3) Відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України і бути безпечними для здоров’я людини.
Учасник повинен надати гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати дану вимогу.
Вимоги до конструкцій, якості та складу елементів металопластикового блоку
1. Вікна повинні бути укомплектовані склопакетом, монтажним (підставочним) профілем, підвіконням, віконною(ими) ручкою(ми), фурнітурою, москітною(ими) сіткою(ами) згідно з технічними характеристиками та специфікацією на виріб.
2. Мінімально допустиме значення коефіцієнту опору теплопередачі конструкцій віконних блоків повиннно складати від 0,90 м2 х К/Вт та вище (I температурна зона) згідно ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель».
3. Загальна гарантія на виріб (профіль, склопакет, фурнітура) не менше 5 років.
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист за власноручним підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати дану вимогу.
Вимоги до віконних блоків - повітропроникність 3-го класу:
Профіль:
Профільна система: рами і стулки з 5–ти або 6–ти-камерного профілю, 1-го класу по опору теплопередачі (коефіцієнт опору теплопередачі якого повинен складати 0, 90 м2 х К/Вт та вище);
монтажна глибина – не менше 70 мм;
профіль повинен бути армований та забезпечувати високу міцність та статику конструкцій, мати 2 контури ущільнювача, не руйнуватися від сонячного випромінювання (не всихати, не змінювати структуру, не випаровувати шкідливих речовин, не змінювати колір), стійкий до дії слабо агресивного кислотного, лужного і сольового впливу;
товщина зовнішніх лицьових стінок профілю повинна відповідати класу А згідно п.5.2.4 ДСТУ Б В.2.7-130-2007, а саме: для зовнішніх лицьових стінок – не менше 3,0 мм та для зовнішніх не лицьових стінок – не менше 2,7 мм;
армування профілю – оцинкований метал товщиною не менше 1,5 мм;
- система водовідводу – зовнішня сторона профілю повинна мати пологий нахил
для відводу води, використовувати водовідвідні ковпачки;
колір профілю – білий, зовнішня та двостороння ламінація. Колір лицьових поверхонь профілів повинен бути однотонним, без кольорових плям і включень. Дефекти поверхонь (риски, усадочні раковини, здутини, подряпини, пухирьки і т.п.) не допускаються;
ущільнювач – сірого та/або чорного кольору.
Фурнітура:
Віконна фурнітура повинна бути з більш якісними експлуатаційними характеристиками, мати високу функціональність, комфортну роботу та безпеку для споживачів;
- закріпляючі деталі та елементи повинні бути корозієстійкі;
- колір – білий та коричневий згідно з технічними характеристиками та
специфікацією на виріб;
- фурнітура повинна бути корозієстійкою;
- механізм відкривання поворотно-відкидний, жорсткий, маючий стійкість до багатократного відчинення та зачинення (не менше 20 000 циклів) та витримуючий масу не менше ніж 90-120 кг;
- необхідність наявності мікроліфта-блокіратора для виключення неправильного відкривання стулки вікна та забезпечення функції провітрювання.
Склопакет: двохкамерний, товщиною 40 мм, енергозберігаючий, шумоізоляційний (повинен забезпечувати захисний шумо/звуковий бар’єр на рівні до 35 дБ), коефіцієнт опору теплопередачі склопакету повинен становити не менше 0,90 м2 х К/Вт;
- скло прозоре з однаковою прозорістю по всій площі склопакету, без напливів і
розривів, поліроване, з енергозберігаючим покриттям;
- дистанційна рамка повинна бути заповнена силікагелем/аргоном та захищати від внутрішнього запотівання склопакету;
- ущільнювач повинен бути якісним, двоконтурним, забезпечувати герметичність, відрізнятися пружністю, тривалою еластичністю (область тривалої еластичності в межах температури від – 40 до + 70 градусів по Цельсію).
Вимоги до відливів:
- матеріал – оцинкована сталь фарбована чи з покриттям;
- довжина відливу повинна відповідати ширині віконної конструкції, шириною
від 120 мм до 250 мм згідно з технічними характеристиками та специфікацією на
виріб;
- колір – білий.
Вимоги до підвіконь:
- ПВХ - підвіконня матові, із заглушками, шириною від 400 мм до 600 мм згідно з
технічними характеристиками та специфікацією на виріб;
- довжина підвіконня повинна відповідати ширині віконної конструкції;
- колір – білий.
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист за власноручним підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати дану вимогу.
У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист за власноручним підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) в якому він повинен гарантувати дану вимогу.
А також дотримання учасником вимог чинного законодавства України із захисту довкілля (навколишнього середовища).