• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Відновлення функціонування самопливного каналізаційного колектору, призначеного для забезпечення життєдіяльності населення за адресою вул. Портова та проспекту Героїв Дніпра м. Горішні Плавні Кременчуцького району Полтавської області

Завершена

3 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 500.00 UAH
Номер: 1ba0c8fd70484c2fa42a31363f1cae05
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-27-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.01.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 27.01.2025 17:21 - 18.02.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.01.2025 № 8-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 27.01.2025 № 8-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-11-21-017602-a, 21.11.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-7). В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 790-17-02, beregova_1@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − Замовник) на 2024 рік UA-P-2024-11-21-021306-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.11.2024 № 11/21-10; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи замовника щодо розгляду тендерної пропозиції від 09.12.2024 № 12/09-01; повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТО-М»; договір підряду від 16.12.2024 № 12/16-03/2024 на суму 2 718 582,14 грн, у тому числі ПДВ 453 097,02 грн, з ТОВ «АВТО-М»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 30.01.2025 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «АВТО-М» укладено договір підряду від 16.12.2024 № 12/16-03/2024 на суму 2 718 582,14 грн, у тому числі ПДВ 453 097,02 грн.
Період усунення порушень: 10.02.2025 18:02 - 14.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2025 18:02

Запити/Пояснення