• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЦЗВ-24Т_399_ВО: Фанера важкогорюча (44190000-8 Конструкційні матеріали різні)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

30 672 481.96 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 153 362.41 UAH
Номер: 2d22bd69c3574ca89c0f78a1ac8c53e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 22.01.2025 15:42 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.01.2025 №6 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 21.01.2025 №003100-18/733-2025. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.01.2025 №6. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-21-012966-a, 21.11.2024. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 12 лютого 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-11-21-014779-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 10.12.2024 №399_24_ВО та від 02.01.2025 №399_24_ВО, тендерну пропозицію ТОВ «Комерційна фірма «ЕКО-СЕРВІС» (далі – ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС»); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» (скарга UA-2024-11-21-012966-a.b1), а також прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 25.12.2024 №20599-р/пк-пз); оприлюднене Замовником 31.12.2024 повідомлення з вимогою про усунення невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» як переможцем тендеру документи; договір від 28.12.2024 №ЦЗВ-02-00725-01; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження вищезгаданої скарги UA-2024-11-21-012966-a.b1, а також прийняття відповідного рішення за результатами її розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що за результатами розгляду скарги UA-2024-11-21-012966-a.b1 щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» Органом оскарження прийнято рішення від 25.12.2024 №20599-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» переможцем тендеру. Відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 розділу 1 (Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі) Додатку 2 тендерної документації: якщо учасник не є виробником продукції, то він повинен надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: договір з виробником або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, або лист виробника про представництво його інтересів учасником, або інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний зі сторони виробника або виробником та учасником. При цьому, за вимогами підпункту 3.1. пункту 3 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації зазначені вище документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції. У рішенні від 25.12.2024 №20599-р/пк-пз Органом оскарження зазначається, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» містяться, зокрема: - цінова пропозиція від 21.11.2024 (файл «Цінова пропозиція ТОВ КФ ЕКО-СЕРВІС.pdf»), в якій зазначено, зокрема, найменування товару, виробник та країна походження (ТОВ «Фанерне виробництво «ОРІОН», Україна); - технічні умови ТУ У 16.2-41498762-001:2020 (файл «ТУ ТОВ КФ ЕКО-СЕРВІС.pdf»); - файл «Протокол випробувань №17 1-2022 ТОВ КФ ЕКО-СЕРВІС.pdf»; - сертифікат відповідності від 28.11.2023 №DCS.0001749-23 (файл «Сертифікат відповідності ТОВ КФ ЕКО-СЕРВІС.pdf»); - листи від 07.02.2024 №2/07-02 (файл «Дозвіл виробника ТОВ КФ ЕКО-СЕРВІС (дилерство) 2024 рік.pdf») та від 04.11.2024 №11/04-04 (файл «Дозвіл виробника ТОВ КФ ЕКО-СЕРВІС (дилерство) на 2025 рік.pdf»), в яких зазначено, зокрема, що ТОВ «Фанерне виробництво «ОРІОН» (далі – ТОВ «ФВ «ОРІОН»»), який є виробником фанери марки ПФА-В, ФК. ФСФ та марки ГІФА-В. ФК, ФСФ підтверджує, що ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» є офіційним дилером ТОВ «ФВ «ОРІОН» з реалізації фанери на території України, а також що з питань ціни та постачання фанери слід звертатися до дилера ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС». Також у зазначених листах ТОВ «ФВ «ОРІОН» засвідчено, що ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» є офіційним представником виробника з правом просувати та реалізовувати фанеру виробника на період з 01.01.2024 по 31.12.2024 та з 01.01.2025 по 31.12.2025. Одночасно, у рішенні від 25.12.2024 №20599-р/пк-пз Орган оскарження зазначає, що в наданих ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції листах від 07.02.2024 №2/07-02 та від 04.11.2024 № 11/04-04 відсутня інформація про гарантії виробника щодо якості продукції та що пропозиція ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У рішенні від 25.12.2024 №20599-р/пк-пз Органом оскарження зазначено, що враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, тендерна пропозиція ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей №1178, не відхиливши пропозицію ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей №1178, відповідно до яких замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 30.12.2024 скасовано рішення від 10.12.2024 №399_24_ВО про визначення ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» переможцем процедури закупівлі, про що оприлюднено відповідну інформацію в електронній системі закупівель. Водночас, Замовником 31.12.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» невідповідностей у тендерній пропозицій, у якому вказав, що учасник надав в тендерній пропозиції листи від 07.02.2024 №2/07-02 та від 04.11.2024 №11/04-04 виробника про представництво його інтересів, у яких не зазначено гарантії виробника щодо якості продукції, що не відповідає вимогам підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, та встановив вимогу: учасник повинен надати лист(и) виробника про представництво його інтересів, де обов’язково має зазначатись гарантії виробника щодо якості продукції (зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання продукції та обов’язково містити гарантії виробника щодо якості продукції). При цьому, у вищевказаному повідомленні Замовником здійснено посилання на норми абзацу другого пункту 43 Особливостей №1178 та зазначено, що відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Моніторингом встановлено, що ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС», на виконання вищевказаної вимоги Замовника, оприлюднено 31.12.2024 в електронній системі закупівель листи ТОВ «ФВ «ОРІОН» від 07.02.2024 №1/07-02 та №2/07-02, від 04.11.2024 №11/04-04 (файли «Дозвіл виробника ТОВ КФ ЕКО-СЕРВІС (Дилерство) на 2024 рік..pdf», «Дозвіл виробника ТОВ КФ ЕКО-СЕРВІС (Дилерство) на 2025рік..pdf» та «Дозвіл ТОВ КФ ЕКО-СЕРВІС на використання Технічної та сертифікаційної документації з гарантіями виробника.pdf»). У зазначених вище листах окрім інформації, яка вказана у наданих у складі тендерної пропозиції учасником листах від 07.02.2024 №2/07-02 та від 04.11.2024 №11/04-04, додатковим абзацом вказано, що всі гарантійні зобов’язання стосовно продукції, яку реалізує ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» несе на собі виробник: ТОВ «ФВ «ОРІОН». У наданому під час моніторингу поясненні, на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо підстав опублікування Замовником вимоги щодо усунення ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» невідповідностей у тендерній пропозиції, зокрема, в частині ненадання документу з гарантією виробника щодо якості продукції, Замовником вказано, що після скасування рішення про визначення переможця закупівля повернулась на стадію кваліфікації і Замовником проведено повторний розгляд пропозиції з урахуванням рішення Органу оскарження від 25.12.2024 № 20599-р/пк-пз. Також у поясненні Замовник зазначив, що оскільки було виявлено невідповідність в листах виробника від 07.02.2024 №2/07-02 та від 04.11.2024 №11/04-04 про представництво його інтересів учасником, а саме відсутність гарантій виробника щодо якості продукції, Замовником 30.12.2024 було розміщено в електронній системі закупівель, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей на підставі абзацу 1 пункту 43 Особливостей №1178. Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Як зазначено вище, у наданих учасником ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» документах тендерної пропозиції відсутня інформація про гарантії виробника щодо якості продукції, що не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації, у яких визначено вимоги щодо правових документів щодо виготовлення та постачання товару, зокрема щодо гарантії якості товару. Слід також зауважити у мотивувальній частині рішення Органу оскарження від 25.12.2024 №20599-р/пк-пз відсутнє посилання на норми пункту 43 Особливостей №1178. Натомість, у вказаному рішенні Орган оскарження зазначає норми абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та вказує, що тендерна пропозиція ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції учасника, визначені пунктом 44 Особливостей №1178. Таким чином, Замовником, на порушення норм пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, неправомірно надано учаснику ТОВ «КФ «ЕКО-СЕРВІС» можливість усунути невідповідності у його тендерній пропозиції та, як наслідок, неправомірно визначено вказаного учасника переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю від 28.12.2024 №ЦЗВ-02-00725-01.
Період усунення порушень: 17.02.2025 12:23 - 04.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.02.2025 12:23

Оскарження висновку в суді

Опис: 03.03.2025 до Львівського окружного адміністративного суду філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» через підсистему Електронний суд ЄСІТС подано позовну заяву до Західного офісу Держаудитслужби про визнання протиправним та скасування висновку від 17.02.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі: фанера важкогорюча (44190000-8 Конструкційні матеріали різні), ідентифікатор в електронній системі закупівель за № UA-2024-11-21-012966-a.
Дата публікації: 04.03.2025 14:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2024-11-21-012966-a Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба) 17.02.2025 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі ЦЗВ-24Т_399_ВО: Фанера важкогорюча (44190000-8 Конструкційні матеріали різні) (номер закупівлі в ЦБД UA-2024-11-21-012966-a). Згідно з висновком, За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (далі — Особливості) порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей (в редакції, що діяла на момент оголошення процедури закупівлі). Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Замовник категорично не погоджується з висновком щодо порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей з огляду на наступне: Повідомляємо, що відповідно до рішення від 25.12.2024 № 20599-р/пк-пз Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія), було зобов’язано замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕКО-СЕРВІС» переможцем процедури закупівлі— «ЦЗВ-24Т_399_ВО: Фанера важкогорюча (44190000-8 Конструкційні матеріали різні)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-21-012966-a. 30.12.2024 Замовником було скасовано рішення про визначення ТОВ «КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕКО-СЕРВІС» переможцем процедури закупівлі. Після скасування рішення, закупівля повернулась на стадію кваліфікації. Замовником проведено повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ «КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕКО-СЕРВІС» з урахуванням рішення АМКУ від 25.12.2024 № 20599-р/пк-пз. Оскільки Замовником було виявлено невідповідність в листах виробника від 07.02.2024 № 2/07-02 та від 04.11.2024 № 11/04-04 про представництво його інтересів учасником, а саме відсутність гарантій виробника щодо якості продукції, Замовником 30.12.2024 було розміщено в електронній системі закупівель, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей на підставі абзацу 1 пункту 43 Особливостей. П. 43 Особливостей встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також відповідно до абзацу 3 п. 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження Акцентуємо увагу на тому, що невідповідність, яку не можна виправити, є: - відсутність документів та/або інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі; - виправлення невідповідності призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до частини першої статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом. Відповідно до положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 20 серпня 2014 року, одним з основних завдань Мінекономіки є забезпечення та формування державної політики у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 36 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважений орган — це центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 12 цієї ж частини закону інформаційний ресурс Уповноваженого органу — це веб-сайт, наповнення якого здійснює Уповноважений орган та на якому надаються безоплатні консультації рекомендаційного характеру з питань публічних закупівель, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. 17 травня 2023 року на офіційному веб-порталі Мінекономіки було оприлюднено лист № 3323-04_22523-06, зокрема щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей. Вважаємо доречним долучити позицію Уповноваженого органу щодо оскаржуваного питання. Уповноважений орган зазначає, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника. Акцентуємо увагу Держаудитслужби, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕКО-СЕРВІС» була визначена найбільш економічно вигідною. У свою чергу, учасником ТОВ «КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕКО-СЕРВІС» у строк до 31.12.2024 14:52 було усунуто виявлену невідповідність. 02.01.2025 Замовником було визнано переможцем відкритих торгів процедури закупівлі за оголошенням № UA-2024-11-21-012966-a учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕКО-СЕРВІС", як такого, чия тендерна пропозиція відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та є найбільш економічно вигідною. Звертаємо увагу Держаудитслужби, що Учасником не було змінено предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час усунення невідповідностей. Також, хочемо наголосити на тому, що лист виробника про представництво його інтересів учасником не є документом та/або інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а містить лише інформацію про підтвердження стосунків виробника з учасником процедури закупівлі. Зважаючи на викладене, даний висновок Держаудитслужби буде оскаржений в судовому порядку.
Дата публікації звіту: 19.02.2025 14:28

Запити/Пояснення