• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 2

Буряк столовий , цибуля ріпчаста свіжа, морква свіжа, капуста білоголова свіжа пізньостигла, яблука свіжі,банани свіжі

Завершена

4 195 410.00 UAH без ПДВ
Номер: 984feced8d384abe8183e5dd79df99e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-06-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.12.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 06.12.2024 11:11 - 28.12.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.12.2024 № 65-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 грудня 2024 року № 65-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 2. UA-2024-11-20-017493-a від 20.11.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Герцаївської міської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-11-20-022053-a); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 20.11.2024; договір про закупівлю товару від 20.11.2024 № 186; звіт від 20.11.2024 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.12.2024 про відміну закупівлі без використання електронної системи закупівель. За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості № 1178) в частині застосування закупівлі без використання електронної системи без наявності законодавчих підстав, виходячи з наступного. Моніторингом встановлено, що Замовником здійснено закупівлю товарів (буряка столового, цибулі ріпчастої свіжої, моркви свіжої, капусти білоголової свіжої пізньостиглої, яблук свіжих, лимонів свіжих, бананів свіжих) без використання електронної системи закупівель за номером ID:UA-2024-11-20-017493-a, очікуваною вартістю 4 195 410,00 гривень. Так, Замовник разом зі звітом від 20.11.2024 про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель оприлюднив договір про закупівлю товару від 20.11.2024 № 186, укладений із Фізичною особою-підприємцем Георгіу Петром Петровичем на суму 419 541, 00 грн, в той час, коли очікувана вартість даної закупівлі становить 4 195 410,00 гривень. При цьому, в оголошенні про проведення закупівлі без використання електронної системи в полі «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі», у звіті про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель за номером UA-2024-11-20-017493-a та в договорі про закупівлю товару від 20.11.2024 № 186, інформація щодо переліку товарів, що є предметом закупівлі та їх обсягу (кількісті), є аналогічною, а саме: буряк столовий - 2280 кг, цибуля ріпчаста свіжа – 1880 кг, морква свіжа – 2286 кг, капуста білоголова свіжа пізньостигла – 2835 кг, яблука свіжі – 2332 кг, лимони свіжі – 28 кг, банани свіжі – 1515 кг. Так, Замовник оприлюднив 20.11.2024 обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (далі – Обґрунтування), в якому зазначив, що закупівля без використання електронної системи закупівель проводиться на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, а саме: відмінено відкриті торги за номером ID: UA-2024-11-06-005994-a, очікуваною вартістю 419 541,00 гривень. Аналізом інформації, розміщеної Замовником в електронній системі закупівель встановлено, що відкриті торги за номером ID: UA-2024-11-06-005994-a, очікуваною вартістю 419 541,00 грн, які зазначені в Обґрунтуванні та які не відбулися через відсутність пропозицій, були оголошені після того, як не відбувся запит ціни пропозиції за номером ID:UA-2024-10-29-010678-a, очікуваною вартістю 419 541,00 грн. На підставі відміни відкритих торгів за номером ID: UA-2024-11-06-005994-a Замовником уже оприлюднений звіт від 20.11.2024 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за номером закупівлі ID: UA-2024-11-20-017547-a, за яким укладено договір про закупівлю товару від 20.11.2024 № 186 із Фізичною особою-підприємцем Георгіу Петром Петровичем на суму 419 541, 00 грн, що відповідає сумі очікуваної вартості закупівлі за таким предметом за процедурою відкритих торгів, що не відбулися (ID: UA-2024-11-06-005994-a) та сумі очікуваної вартості запиту ціни пропозиції (ID:UA-2024-10-29-010678-a), що не відбувся. В ході моніторингу Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.12.2024, в якому зазначив: «Для того, щоб усунути порушення, що виникло під час оприлюднення недостовірної інформації у звіті про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи, є необхідність відмінити закупівлю за предметом Буряк столовий, цибуля ріпчаста свіжа, морква свіжа, капуста білоголова свіжа пізньостигла, яблука свіжі, лимони свіжі, банани свіжі (код за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи) на суму 4 195 410,00 грн без ПДВ, унікальний номер закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: ID:UA-2024-11-20-017493-a. Оприлюднити інформацію про відміну закупівлі, проведеної без використання електронної системи за допомогою функціоналу «Розірвати договір». А саме: у полі «Сума договору» зазначити «0,0 грн» та розмістити в електронній системі інформацію про відміну закупівлі без використання електронної системи шляхом завантаження цього протоколу. В описі у електронному полі електронної системи закупівель зазначити, що така інформація не вважається звітуванням про виконання договору відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.» Таким чином, Замовник усунув виявлене під час моніторингу порушення.
Період усунення порушень: 18.12.2024 11:27 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2024 11:27

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 07.03.2025 12:38