-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщення на пл. Ринок 40 у м. Львові (код 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Завершена
1 216 352.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 081.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 081.76 UAH
Номер:
30f353d4a3cf43a1a0d9be5a2b685ed0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-07-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.01.2025 00:00
Період моніторингу:
07.01.2025 15:37 - 29.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.01.2025 №3
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.01.2025 №3.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-11-20-004885-a, 20.11.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі договору про закупівлю, встановлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3, 10 та 19 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладення договору; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення встановлених порушень.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладення договору; відповідності укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Музею народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-11-20-005850-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.11.2024 №014, тендерну пропозицію ТОВ «НЕОСТАР ГРУП», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «НЕОСТАР ГРУП» як переможцем тендеру документи; договір від 10.12.2024 №10/12, додаткові угоди від 31.12.2024 №1 та від 21.01.2025 №2 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до норм пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
У частині першій статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Одночасно, відповідно до пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Також, за нормами пункту 19 Особливостей №1178, у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону).
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником оприлюднено договір від 10.12.2024 №10/12, додатки до нього та додаткову угоду від 31.12.2024 №1 до даного договору оприлюднені лише у форматі PDF та не оприлюднені у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3, 10 та 19 Особливостей №1178.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником, зокрема, зазначено, що під час оприлюднення інформації (документів) в електронній системі закупівель Замовник керувався положеннями Закону, Особливостей №1178 та пункту 15 наказу Мінекономіки №1082 від 11.06.2020, а також що у пункті 10 частини першої статті 10 Закону вказана необхідність оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі, однак Закон не містить роз’яснення, який саме формат документів вважається машинозчитувальним.
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Водночас, імперативна норма пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначає, що договір та всі додатки до нього (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону), зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону) оприлюднюється у машинозчитувальному форматі.
При цьому, до Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженому у додатку до Положення №835, віднесено інформацію про закупівлі, що оприлюднюється згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Крім того, у поясненні Замовника наведено визначення «машиночитаний формат», наведене у Положенні №835, а також зазначено що договір та додатки до нього додатково оприлюднено (у форматах DOC, RTF та EXCEL).
Період усунення порушень:
29.01.2025 14:43 - 13.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2025 14:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Західного офісу Держаудитслужби уповноважену особу зобов’язано пройти додаткове навчання у сфері публічних закупвель для недопущення повторення встановлених порушень. Наказ про проходження навчання додається.
Дата публікації звіту:
05.02.2025 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
dc2e6a6ed6524897906511b671ed12d1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.01.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-11-20-004885-a, яка проводилась Музеєм народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 10.12.2024 №10/12 (далі – Договір № 10/12) з додатками та додаткову угоду №1 від 31.12.2024 (далі – додаткова угода №1) у форматі pdf.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Крім того, згідно пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Договір № 10/12 та додатки до нього: Додаток 1 – дефектний акт, Додаток 2 – договірна ціна, Додаток 3 –– інформація про ціни на матеріальні ресурси, а також додаткову угоду №1 лише у форматі PDF.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Пояснити причини не оприлюднення Договору № 10/12 та додатків до нього, а також додаткової угоди № 1 у машинозчитувальному форматі?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5e940678e02c4b8a82fdbb81875d2c45
Назва:
Відповідь на запит від 09.01.2025
Дата опублікування:
14.01.2025 19:13
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості було здійснено на підставі Кошторисної документації для проведення поточного ремонту приміщення на пл. Ринок 40 у м. Львові розробленої ФОП Лагуняк Н.Я. та Експертної оцінки від 13.11.2024 року.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. - https://lvivskansen.org/documents/tender-na-potochnyj-remont-prymishhennya/.
3. 1Під час оприлюднення інформації (документів) в електронній системі закупівель Замовник керувався положеннями ЗУ Про публічні закупівлі (далі – Закон), Постанови КМУ № 1178 та Наказу Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 р., а саме п. 15 «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. {Порядок доповнено пунктом 15 згідно з Наказом Міністерства економіки № 686-21 від 05.10.2021}» Згідно з п. 2 ст. 631 ЦК України договір набирає чинності з моменту його укладення. У той же час у пункті 10.1 Договору про закупівлю послуг з поточного ремонту № 10/12 від 10.12.2024 року зазначається, що Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами його тексту та усіх додатків. Відповідно, документ без підписів Сторін вважається не укладеним. У п. 10 ст. 10 Закону вказана необхідність оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього у машинозчитувальному форматі. У той же час у Документі № 3988-IX від 19.09.2024, яким внесено зміни до п. 10 ст. 10 Закону не містить роз’яснення, який саме формат документів вважається машинозчитувальним. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). У той же час сканкопію підписаного та завіреного печатками договору технічно неможливо оприлюднити в одному з вищезазначених форматів (з цього приводу Замовником було проведено ряд консультацій з фізичними особами, які працюють у сфері інформаційних технологій). Якщо ж текст Договору подати в таких форматах, то це буде проект договору або не укладений договір (у зв’язку з відсутністю підписів Сторін) Договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог п. 10 ст. 10 Закону можливо оприлюднити в машинозчитувальному форматі за умови підписання такого Договору електронними підписами Сторін. Однак така вимога не була зазначена в Тендерній документації з ряду причин:
- Чинне законодавство не зобов'язує Учасника до застосування саме електронного підпису для підписання Договору;
- Не всі Учасники мають досвід у користуванні сервісом «Вчасно» чи іншими подібними ресурсами;
- Подібні вимоги Замовника обмежують права Учасників та конкуренцію в цілому.
Враховуючи те, що текст договору поданий у машинозчитувальному форматі у Додатку 3 до тендерної документації, а кошторисна документація у машинозчитувальному форматі у пропозиції Учасника (перерахунок вартості не проводився), Замовником було прийняте рішення оприлюднити документи відповідно до п. 15 Наказу Мінекономіки № 1082 від 11.06.2020 р.
Договір та додатки до нього додатково оприлюднено ( у форматах DOC, RTF та EXCEL).
Номер:
241e6b4b97f845e39da295bd4afbf273
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2025 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-11-20-004885-a, яка проводилась Музеєм народної архітектури і побуту у Львові імені Климентія Шептицького (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
В ході проведення моніторингу встановлено, що предметом досліджуваної закупівлі є «Послуги з поточного ремонту приміщення на пл. Ринок 40 у м. Львові».
За результатами проведення закупівлі укладено договір від 10.12.2024 №10/12 (далі – Договір №10/12)
Під час моніторингу встановлено, що згідно пункту 3.1 Договору №10/12 послуги з поточного ремонту за договором повинні бути виконані до 31.12. 2024, а згідно пункту 10.1 договір діє до 31.12. 2024, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, .
Водночас, додатковою угодою від 31.12.2024 №1 до Договору №10/12 внесено зміни у пункт 10.1 Договору 10/12, а саме продовжено дію до 01.05.2025 а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чи змінювалися сторонами умови пункту 3.1. Договору №10/12 щодо строків виконання послуг? У разі таких змін надати до моніторингу відповідну додаткову угоду.
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до цих особливостей можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2.Надати документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії Договору №10/12 та інформацію щодо фактичних обсягів виконання робіт за Договором №10/12 станом на 23.01.2025 (із наданням підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4caf7bf4f6a046deafa6d5dd732f61d4
Назва:
Відповідь на запит від 23.01.2025
Дата опублікування:
28.01.2025 20:53
Опис:
1. Відповідно до Додаткової угоди №2 до Договору № 10/12 від 10.12.2024 року у зв’язку з некоректним викладенням тексту (щодо застосування підстав зазначених у підпункті 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з
дня його припинення або скасування» (зі змінами)), допущеним при укладенні Додаткової угоди №1 (далі – Додаткова угода №1) до Договору №10/12 від 10.12.2024 року
внесено зміни до Додаткової угоди №1 , шляхом укладення додаткової угоди, а саме, продовжено термін дії Договору та строк виконання послуг з поточного ремонту за
Договором. Пункт 10.1. Договору викладено в наступній редакції: Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами його тексту та усіх додатків і діє до 01.05.2025 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Пункт 3.1. Договору викладено в наступній редакції: Послуги з поточного ремонту за
Договором повинні бути виконані до 01.05.2025 року. 2. Договір за результатами проведення закупівлі укладено від 10.12.2024 №10/12 (далі – Договір №10/12), а додатковою угодою від 31.12.2024 №1 до Договору №10/12 внесено зміни, зокрема продовжено дію до 01.05.2025 а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до підпункту 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до цих особливостей можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Продовження строку дії Договору №10/12 про виконання робіт відбулося внаслідок затримки фінансування витрат замовника, і такі зміни не призвели до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Згідно зі звітом про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2м) за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» на 2024 рік затверджена сума 2932900,00 грн. В тому числі 1748000,00 грн передбачені бюджетним запитом з яких 305000,00 на поточний ремонт, та 1184900,00 додані впродовж року. Таким чином, загальна сума коштів, що могли бути використані на поточний ремонт складає 1489900,00 грн. Загальна сума укладених договорів на поточний ремонт за 2024 рік склала 1809590,00 грн.Таким чином, Музею не вистачило фінансування на оплату усіх поточних ремонтів, що і стало причиною продовження строку дії Договору №10/12.