-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електричні побутові прилади
Товар має відповідати технічним та якісним характеристикам. Тендерні пропозиції та документи до пропозиції подаються учасниками на українській мові.
Торги відмінено
4 047 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Номер:
5d9f4780bf5045e59965e947f66c0479
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 17:58 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 18-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.03.2025 № 18-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-11-20-004053-a 20.11.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання рішення комісії АМКУ встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 50 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН», своєчасності надання відповіді на вимогу учасника про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом здійснення заходів згідно чинного законодавства, спрямованих на притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на вимогу учасника про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік військової частини А2082 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 20.11.2024 № 156; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МИРОСТАН» (далі – ТОВ «МИРОСТАН»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «МИРОСТАН»; інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «ЕТСО» (далі – ТОВ «ЕТСО»); вимога учасника ТОВ «МИРОСТАН» щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та відповідь Замовника на неї; рішення комісія АМКУ від 27.12.2024 № 20773-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2024 № 233 (далі – протокол № 233); інформація про відміну тендеру, оприлюднена 17.03.2025 в електронній системі закупівель; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне.
Участь у відкритих торгах взяли 6 учасників. За результатами оцінки тендерна пропозиція ТОВ «МИРОСТАН» визначена найбільш економічно вигідною. Замовник прийняв рішення визнати цього учасника переможцем процедури закупівлі та 10.12.2024 оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
При цьому, Замовник 12.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН», в якій зазначив, що підставою для відхилення є відмова цього учасника підписати договір про закупівлю.
Крім того, Замовник 12.12.2024 прийняв рішення визнати наступного учасника ТОВ «ЕТСО» переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
ТОВ «МИРОСТАН» 17.12.2024 звернувся до органу оскарження зі скаргою № UA-2024-11-20-004053-a.c3 на дії Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції та визнання ТОВ «ЕТСО» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі;
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема, зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
За результатами розгляду скарги комісією АМКУ прийнято рішення від 27.12.2024 № 20773-р/пк-пз (далі – Рішення № 20773), в якому зазначено, що пропозиція ТОВ «МИРОСТАН» була неправомірно відхилена Замовником з підстави відмови цього учасника підписати договір про закупівлю, та зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН» та рішення про визначення ТОВ «ЕТСО» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник впродовж 30 днів з дня прийняття Рішення № 20773 (кінцевий строк – 26.01.2025) не розмістив в електронній системі закупівель інформацію щодо його виконання, в тому числі, щодо скасування рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН» та про визнання ТОВ «ЕТСО» переможцем процедури закупівлі. Крім того, станом на 26.01.2025 Рішення № 20773 не оскаржено до суду.
Отже, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення органу оскарження.
До відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю щодо причин невиконання Рішення № 20773 Замовник долучив протокол від 28.12.2024 № 233, в якому зазначено, що на виконання Рішення № 20773 Замовник вирішив:
1) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН»;
2) скасувати рішення про визначення ТОВ «ЕТСО» переможцем процедури закупівлі;
3) відмінити відкриті торги.
При цьому, Замовник зазначив, що через збій зв’язку внаслідок знаходження Замовника в приміщеннях під землею, відповідне рішення не оприлюднене в електронній системі закупівель.
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник 17.03.2025 розмістив в електронній системі закупівель інформацію про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «ЕТСО», інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН» та інформацію про відміну торгів.
Оскільки рішення відмінити торги прийнято Замовником 28.12.2024, а інформація щодо відміни торгів оприлюднена в електронній системі закупівель 17.03.2025, Замовник на порушення вимог пункту 50 Особливостей не зазначив протягом одного робочого дня з дати прийняття рішення про відміну торгів в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Необхідно зазначити, що відповідно до вимог пункту 67 Особливостей замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Період усунення порушень:
20.03.2025 14:51 - 04.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2025 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатом проведеного моніторингу закупівлі UA-2024-11-20-004053-a “Електричні побутові прилади” код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2 (39711100-0 холодильники та морозильні камери), індикатор закупівлі) надається інформація щодо усунення виявлених порушень.
З метою виконання зобов’язання Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 20.03.2025 року щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, згідно вимог статей 84-85 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, Порядку проведення службового розслідування у Збройних Силах України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 21.11.2017 року № 608 (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2017 року за №1503/3/371, Методичних рекомендацій щодо проведення службового розслідування (перевірки) в Збройних Силах України затверджених Головнокомандувачем Збройних Сил України 23.10.2020 (третя редакція) та наказу командира військової частини А2082 від 24.03.2025 року № 65 “Про призначення службового розслідування щодо встановлення причин та умов, що сприяли порушенню законодавства в сфері публічних закупівель” в період з 24.03.2025 по 28.03.2025 тимчасово виконуючим обов’язки заступника командира частини з психологічної підтримки персоналу військової частини А2082 капітаном МАЛЬЧЕНКО М.Л. було проведено службове розслідування з метою уточнення причин і умов, що сприяли порушенню законодавства в сфері публічних закупівель, а також встановлення ступеня вини помічника командира військової частини з правової роботи старшого лейтенанта юстиції БОЛДИРЄВОЇ О.В.
За результатом службового розслідування, відповідно до висновку Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 20.03.2025 року щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель та з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з метою недопущення встановленого порушення в подальшому, на підставі статті 68 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України помічнику командира військової частини з правової роботи старшому лейтенанту юстиції БОЛДИРЄВІЙ О.В. оголошено дисциплінарне стягнення “ЗАУВАЖЕННЯ” з урахуванням відсутності подібних порушень за період виконання обов’язків уповноваженої особи.
З метою належного виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20773-р/пк-пз від 27.12.2024 року в період проведення моніторингу уповноваженою особою було здійснено заходи щодо усунення недоліків у виконанні вищезазначеного рішення з наданням відповідної інформації та документів.
Надані вимоги та рекомендації Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області ретельно опрацьовані та прийняті до уваги з метою не допустити здійснення в подальшому встановленого порушення.
Дата публікації звіту:
28.03.2025 12:34
Запити/Пояснення
Номер:
0d10d92ce7904d19862b91871774713d
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.03.2025 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-20-004053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8192558f7fef49d0be18ecbad449e9a7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.03.2025 16:15
Опис:
Відповідно до отриманого запиту від 04.03.2025 року щодо закупівлі товару: “Електричні побутові прилади” код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2 (39711100-0 холодильники та морозильні камери), індикатор закупівлі UA-2024-11-20-004053-a надається наступна інформація та документи.
Відповідно до отриманого запиту щодо проведення моніторингу закупівлі товару: “Електричні побутові прилади” код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2 надається наступна інформація щодо технічного завдання/специфікації, комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо, на підставі яких було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Індикатор закупівлі UA-2024-11-20-004053-a.
Інформація про кількісну потребу, необхідні технічні та якісні характеристики товару, що необхідно було закупити, була визначена відповідно та на виконання розпоряджень начальника Тилу Командування Сил логістики Збройних Сил України № 768/4/3493 від 19.11.2024 року щодо закупівлі майна та обладнання продовольчої служби у листопаді-грудні 2024 року, що була опрацьована складом ініціативної служби військової частини А2082 щодо закупівель.
Закупівля товару (майна продовольчої служби) за закупівлею UA-2024-11-20-004053-a, спланована та проведена відповідно до вищезазначеного розпорядженя, виходячи з наявної потреби, з метою виконання поставлених завдань щодо забезпечення потреб Збройних Сил України.
Попередньо до військової частини було доведено розрахунок потреби, розподіл коштів на закупівлю за КПКВ 2101020/3, КЕКВ 2210 за загальним фондом та технічні вимоги холодильного обладнання (розпорядження додається).
З метою підготовки до проведення закупівлі, запобігання безпідставних витрат бюджетних коштів та мінімізації ризиків, здійснення закупівлі товару згідно норм чинного законодавства, визначення середньої ринкової ціни/пропозиції на товари, необхідно було провести розрахунки очікуваної вартості предмета закупівлі, опрацювати ринок, ознайомитись з каталогами товарів, що доступні у вільному доступі на сайтах виробників/постачальників, провести консультації.
Таким чином відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (із змінами), постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами), наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” від 18.02.2020 № 275 було проведено аналіз ринку вищезазначених товарів.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі була використана загальнодоступна інформація про ціни та асортимент (технічні характеристики, специфікації) товару, яка міститься у відкритих джерелах, у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників, в електронних каталогах, прайс-листах, тощо. За результатом проведеного моніторингу пропозицій стало можливим визначити орієнтовну очікувану вартість на товар. Ознайомившись з інформацією та каталогами, розміщеними на сайтах постачальників/виробників обладнання, що представлені постачальниками та виробниками, які спеціалізуються на оснащенні підприємств громадського харчування та торгівлі, широким вибором обладнання та інвентарю для професійної кухні. Асортимент компаній включав в себе холодильне, теплове, електромеханічне, допоміжне обладнання, товари, які необхідні для ефективної роботи на кухні (посудомийне обладнання, робочі столи, стелажі для зберігання), обладнання для Фаст-фуду, для барів та ресторанів, для піцерій, для готельного бізнесу, для кейтерингу, для невеликих магазинів і виробництва, що дозволило мати найширший асортимент обладнання в Україні за офіційними цінами.
Розглядались пропозиції, що міститься на сайтах виробників та/або постачальників відповідного товару, а саме: https://www.food-service.com.ua, https://www.apach.com.ua,
https://koral.biz.ua, https://epicentrk.ua, https://elmag.com.ua, https://torgoborud.com.ua,
https://primus-shop.com.ua, https://tecco.com.ua, https://restro.com.ua, https://hold.com.ua,
https://system4.ua, https://promtorg.ua, https://techsnab.com.ua, https://www.kiy-v.ua,
https://restro.com.ua https://gipercenter.com.ua https://vencon.ua https://comfy.ua
https://prom.ua, https://golospovara.com.ua, https://stelpako.com, https://gastroshop.com.ua, https://www.ggmgastro.com, http://displus.com.ua, https://torgoborud.com.ua, https://a-g.ua, https://profichoice.com, https://jv-kontakt.com, https://np.com.ua, https://holodmax.com.ua.
та інші.
Опрацювавши інформацію про товар, встановивши орієнтовну ціну товару було визначено його орієнтовну вартість. На момент вивчення ринку здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на сайтах компаній на час закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості товару здійснюється методом порівняння ринкових цін: визначення очікуваної вартості товару на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій. Для орієнтації замовника щодо ціни та проведення закупівлі, до вартості обладнання постачальник мав включити вартость (ціну) товару, всі податки та збори, загальновиробничі, адміністративні, операційні та інші обов’язкові платежі постачальника пов’язані з поставкою товару, що сплачуються або мають бути ним сплачені, у тому числі пов’язаних з пакуванням, маркування, зборкою, логістичні послуги, завантаження, розвантаження, курс валют, і т.д. на день /час визначення ціни та здійснення закупівлі (моніторинг цін додається).
Вивчення ринку пропозиції включало також виключення пропозицій, що включали питання заборони здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; Здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування.
Таким чином, на виконання розпоряджень, відповідно до визначеної потреби, за результатами опрацювання наявних пропозицій на ринку продажу, аналізу цінової політики, відповідно до визначених принципів здійснення закупівель, створення конкурентного середовища для учасників закупівлі було оголошено відкриті торги з Особливостями за предметом закупівлі: “Електричні побутові прилади” код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2.
Номер:
d279bb7123244421916b3ccdea683463
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.03.2025 09:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-20-004053-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) рішенням від 27.12.2024 № 20773-р/пк-пз зобов’язала військову частину А2082 (далі – Замовник) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН» та рішення про визначення ТОВ «ЕТСО» переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене:
1. пропоную пояснити причини невиконання рішення комісії АМКУ від 27.12.2024 № 20773-р/пк-пз?
2. У разі наявності підстав щодо невиконання рішення органу оскарження, передбачених умовами статті 18 Закону, пропоную надати документальне підтвердження наявності таких підстав.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
90914d2f07b04ec4a34efcb04c71fcbc
Назва:
Надання пояснень по суті моніторингу
Дата опублікування:
11.03.2025 10:16
Опис:
Відповідно до отриманого запиту від 04.03.2025 року щодо закупівлі товару: “Електричні побутові прилади” код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2 (39711100-0 холодильники та морозильні камери), індикатор закупівлі UA-2024-11-20-004053-a надається наступна інформація.
За результатом проведення відкритих торгів з Особливостями, аукціону, проведеного відповідно до постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами), тендерні пропозиції на закупівлю товару було подано учасниками ТОВ “МИРОСТАН” та ТОВ “ЕТСО”. Через недобросовісність одного з учасників, ТОВ "МИРОСТАН", надання ним завідомо недостовірної інформації щодо себе, що включає відомості контактних телефонів, електронної пошти тощо (Відомість про учасника № 19). На зв'язок із Замовником учасник не виходив, на листи не відповідав, всі контакти були надані не вірні (телефони, електронна пошта та інше), що унеможливлювало саме по собі процес укладення договору, умисно затягування терміну на укладення договору. Станом на 12.12.2024 учасник ТОВ "МИРОСТАН" відмовився підписати договір про закупівлю шляхом самоусунення. Враховуючи наявну потребу, значно стислі терміни щодо поставки товару за закупівлею, Уповноваженою особою було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ “ЕТСО”. На дане рішення замовника ТОВ “МІРОСТАН” було подано скаргу до Антимонопольного комітету України.
Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20773-р/пк-пз від 27.12.2024 року скаргу ТОВ “МІРОСТАН” було задоволено частково.
На виконання рішення Антимонопольного комітету № 20773-р/пк-пз від 27.12.2024 року уповноваженою особою військової частини А2082 28.12.2024 було скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИРОСТАН" та скасоване рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТСО" (протокол № 233 від 28.12.2024).
Замовник прийняв рішення відмінити відкриті торги UA-2024-11-20-004053-a на підставі частин 1 та 2 пункту 50 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами).
В ході проведення моніторингу Державною аудиторською службою України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, уповноваженій особі стало відомо, що процедура підтвердження вирішення скарги в електроній системі, нажаль, була не завершена, протокол № 233 від 28.12.2024 завантажено, але
через збій зв’язку не підтягнувся підпис, через що процедура виконання вищезазначеного рішення не була повністю завершена.
У зв’язку з тим, що після масованого удару безпілотних літальних апаратів типу “ШАХІД” по об’єктах замовника, замовник перебуває у захищеній споруді, що являє собою прилаштовані приміщення під землею, де особовий склад здійснює свою діяльність. Нажаль, в прилаштованому підземельному приміщенні виникає проблема із зв’язком, подекуди відбувається збій інтернет зв’язку, що може стати одною з причин недозавантаження документа, підпису і тому подібне.
Підтвердженням наміру замовника та фактичного виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прошу вважати той факт, що протоколом № 233 від 28.12.2024 на виконання рішенні АМКУ № 20773-р/пк-пз від 27.12.2024, скасовано рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МИРОСТАН" (рішення прийнято та затверджено: 12.12.2024 Протокол № 205). Скасовано рішення уповноваженої особи про намір укласти договір з ТОВ "ЕТСО" (рішення прийнято та затверджено: 12.12.2024 Протокол № 206) закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2 “Електричні побутові прилади” .
На підставі частин 1 та 2 пункту 50 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами) прийнято рішення відмінити відкриті торги у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару та у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
В результаті вищезазначеного Договір про закупівлю товару не укладався ні з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИРОСТАН" ні з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТСО".
Виділений фінансовий ресурс, кошти державного бюджету, на закупівлю товару за процедурою закупівлі товару: “Електричні побутові прилади” код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2 (39711100-0 холодильники та морозильні камери), індикатор закупівлі UA-2024-11-20-004053-a були повернуті до державного бюджету у 2024 році.
З метою належного виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20773-р/пк-пз від 27.12.2024 року уповноважена особа зобов’язується в період проведення моніторингу усунути недоліки у виконанні вищезазначеного рішення.
Номер:
7faa9d5c512c432cb10f39bf2b19131a
Назва:
Пояснення по суті моніторингу
Дата опублікування:
11.03.2025 10:12
Опис:
Відповідно до отриманого запиту від 04.03.2025 року щодо закупівлі товару: “Електричні побутові прилади” код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2 (39711100-0 холодильники та морозильні камери), індикатор закупівлі UA-2024-11-20-004053-a надається наступна інформація.
За результатом проведення відкритих торгів з Особливостями, аукціону, проведеного відповідно до постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами), тендерні пропозиції на закупівлю товару було подано учасниками ТОВ “МИРОСТАН” та ТОВ “ЕТСО”. Через недобросовісність одного з учасників, ТОВ "МИРОСТАН", надання ним завідомо недостовірної інформації щодо себе, що включає відомості контактних телефонів, електронної пошти тощо (Відомість про учасника № 19). На зв'язок із Замовником учасник не виходив, на листи не відповідав, всі контакти були надані не вірні (телефони, електронна пошта та інше), що унеможливлювало саме по собі процес укладення договору, умисно затягування терміну на укладення договору. Станом на 12.12.2024 учасник ТОВ "МИРОСТАН" відмовився підписати договір про закупівлю шляхом самоусунення. Враховуючи наявну потребу, значно стислі терміни щодо поставки товару за закупівлею, Уповноваженою особою було прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ “ЕТСО”. На дане рішення замовника ТОВ “МІРОСТАН” було подано скаргу до Антимонопольного комітету України.
Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20773-р/пк-пз від 27.12.2024 року скаргу ТОВ “МІРОСТАН” було задоволено частково.
На виконання рішення Антимонопольного комітету № 20773-р/пк-пз від 27.12.2024 року уповноваженою особою військової частини А2082 28.12.2024 було скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИРОСТАН" та скасоване рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТСО" (протокол № 233 від 28.12.2024).
Замовник прийняв рішення відмінити відкриті торги UA-2024-11-20-004053-a на підставі частин 1 та 2 пункту 50 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами).
В ході проведення моніторингу Державною аудиторською службою України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, уповноваженій особі стало відомо, що процедура підтвердження вирішення скарги в електроній системі, нажаль, була не завершена, протокол № 233 від 28.12.2024 завантажено, але
через збій зв’язку не підтягнувся підпис, через що процедура виконання вищезазначеного рішення не була повністю завершена.
У зв’язку з тим, що після масованого удару безпілотних літальних апаратів типу “ШАХІД” по об’єктах замовника, замовник перебуває у захищеній споруді, що являє собою прилаштовані приміщення під землею, де особовий склад здійснює свою діяльність. Нажаль, в прилаштованому підземельному приміщенні виникає проблема із зв’язком, подекуди відбувається збій інтернет зв’язку, що може стати одною з причин недозавантаження документа, підпису і тому подібне.
Підтвердженням наміру замовника та фактичного виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прошу вважати той факт, що протоколом № 233 від 28.12.2024 на виконання рішенні АМКУ № 20773-р/пк-пз від 27.12.2024, скасовано рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МИРОСТАН" (рішення прийнято та затверджено: 12.12.2024 Протокол № 205). Скасовано рішення уповноваженої особи про намір укласти договір з ТОВ "ЕТСО" (рішення прийнято та затверджено: 12.12.2024 Протокол № 206) закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2 “Електричні побутові прилади” .
На підставі частин 1 та 2 пункту 50 постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” № 1178 від 12 жовтня 2022 року (із змінами) прийнято рішення відмінити відкриті торги у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару та у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
В результаті вищезазначеного Договір про закупівлю товару не укладався ні з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИРОСТАН" ні з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТСО".
Виділений фінансовий ресурс, кошти державного бюджету, на закупівлю товару за процедурою закупівлі товару: “Електричні побутові прилади” код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2 (39711100-0 холодильники та морозильні камери), індикатор закупівлі UA-2024-11-20-004053-a були повернуті до державного бюджету у 2024 році.
З метою належного виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20773-р/пк-пз від 27.12.2024 року уповноважена особа зобов’язується в період проведення моніторингу усунути недоліки у виконанні вищезазначеного рішення.