• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електричні побутові прилади

Товар має відповідати технічним та якісним характеристикам. Тендерні пропозиції та документи до пропозиції подаються учасниками на українській мові.

Торги відмінено

4 047 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Номер: 5d9f4780bf5045e59965e947f66c0479
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 03.03.2025 17:58 - 25.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.03.2025 № 18-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.03.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.03.2025 № 18-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 4 UA-2024-11-20-004053-a 20.11.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 09) 532-59-00, s.v.cherednychenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання рішення комісії АМКУ встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН», своєчасності надання відповіді на вимогу учасника про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом здійснення заходів згідно чинного законодавства, спрямованих на притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності надання відповіді на вимогу учасника про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік військової частини А2082 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 20.11.2024 № 156; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МИРОСТАН» (далі – ТОВ «МИРОСТАН»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «МИРОСТАН»; інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «ЕТСО» (далі – ТОВ «ЕТСО»); вимога учасника ТОВ «МИРОСТАН» щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та відповідь Замовника на неї; рішення комісія АМКУ від 27.12.2024 № 20773-р/пк-пз; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.12.2024 № 233 (далі – протокол № 233); інформація про відміну тендеру, оприлюднена 17.03.2025 в електронній системі закупівель; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Участь у відкритих торгах взяли 6 учасників. За результатами оцінки тендерна пропозиція ТОВ «МИРОСТАН» визначена найбільш економічно вигідною. Замовник прийняв рішення визнати цього учасника переможцем процедури закупівлі та 10.12.2024 оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю. При цьому, Замовник 12.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН», в якій зазначив, що підставою для відхилення є відмова цього учасника підписати договір про закупівлю. Крім того, Замовник 12.12.2024 прийняв рішення визнати наступного учасника ТОВ «ЕТСО» переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю. ТОВ «МИРОСТАН» 17.12.2024 звернувся до органу оскарження зі скаргою № UA-2024-11-20-004053-a.c3 на дії Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції та визнання ТОВ «ЕТСО» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі; 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема, зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення. За результатами розгляду скарги комісією АМКУ прийнято рішення від 27.12.2024 № 20773-р/пк-пз (далі – Рішення № 20773), в якому зазначено, що пропозиція ТОВ «МИРОСТАН» була неправомірно відхилена Замовником з підстави відмови цього учасника підписати договір про закупівлю, та зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН» та рішення про визначення ТОВ «ЕТСО» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник впродовж 30 днів з дня прийняття Рішення № 20773 (кінцевий строк – 26.01.2025) не розмістив в електронній системі закупівель інформацію щодо його виконання, в тому числі, щодо скасування рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН» та про визнання ТОВ «ЕТСО» переможцем процедури закупівлі. Крім того, станом на 26.01.2025 Рішення № 20773 не оскаржено до суду. Отже, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення органу оскарження. До відповіді на запит посадової особи органу державного фінансового контролю щодо причин невиконання Рішення № 20773 Замовник долучив протокол від 28.12.2024 № 233, в якому зазначено, що на виконання Рішення № 20773 Замовник вирішив: 1) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН»; 2) скасувати рішення про визначення ТОВ «ЕТСО» переможцем процедури закупівлі; 3) відмінити відкриті торги. При цьому, Замовник зазначив, що через збій зв’язку внаслідок знаходження Замовника в приміщеннях під землею, відповідне рішення не оприлюднене в електронній системі закупівель. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник 17.03.2025 розмістив в електронній системі закупівель інформацію про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «ЕТСО», інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МИРОСТАН» та інформацію про відміну торгів. Оскільки рішення відмінити торги прийнято Замовником 28.12.2024, а інформація щодо відміни торгів оприлюднена в електронній системі закупівель 17.03.2025, Замовник на порушення вимог пункту 50 Особливостей не зазначив протягом одного робочого дня з дати прийняття рішення про відміну торгів в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Необхідно зазначити, що відповідно до вимог пункту 67 Особливостей замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Період усунення порушень: 20.03.2025 14:51 - 04.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2025 14:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатом проведеного моніторингу закупівлі UA-2024-11-20-004053-a “Електричні побутові прилади” код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 39710000-2 (39711100-0 холодильники та морозильні камери), індикатор закупівлі) надається інформація щодо усунення виявлених порушень. З метою виконання зобов’язання Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 20.03.2025 року щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, згідно вимог статей 84-85 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, Порядку проведення службового розслідування у Збройних Силах України, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 21.11.2017 року № 608 (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13 грудня 2017 року за №1503/3/371, Методичних рекомендацій щодо проведення службового розслідування (перевірки) в Збройних Силах України затверджених Головнокомандувачем Збройних Сил України 23.10.2020 (третя редакція) та наказу командира військової частини А2082 від 24.03.2025 року № 65 “Про призначення службового розслідування щодо встановлення причин та умов, що сприяли порушенню законодавства в сфері публічних закупівель” в період з 24.03.2025 по 28.03.2025 тимчасово виконуючим обов’язки заступника командира частини з психологічної підтримки персоналу військової частини А2082 капітаном МАЛЬЧЕНКО М.Л. було проведено службове розслідування з метою уточнення причин і умов, що сприяли порушенню законодавства в сфері публічних закупівель, а також встановлення ступеня вини помічника командира військової частини з правової роботи старшого лейтенанта юстиції БОЛДИРЄВОЇ О.В. За результатом службового розслідування, відповідно до висновку Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 20.03.2025 року щодо усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель та з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з метою недопущення встановленого порушення в подальшому, на підставі статті 68 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України помічнику командира військової частини з правової роботи старшому лейтенанту юстиції БОЛДИРЄВІЙ О.В. оголошено дисциплінарне стягнення “ЗАУВАЖЕННЯ” з урахуванням відсутності подібних порушень за період виконання обов’язків уповноваженої особи. З метою належного виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20773-р/пк-пз від 27.12.2024 року в період проведення моніторингу уповноваженою особою було здійснено заходи щодо усунення недоліків у виконанні вищезазначеного рішення з наданням відповідної інформації та документів. Надані вимоги та рекомендації Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області ретельно опрацьовані та прийняті до уваги з метою не допустити здійснення в подальшому встановленого порушення.
Дата публікації звіту: 28.03.2025 12:34

Запити/Пояснення