• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900

ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

618 993 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 2 475 972.00 UAH
Номер: 29d53ab104cf46f6a7d439c8a292288a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-03-02-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.03.2021 00:00
Автор: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 02.03.2021 11:56 - 25.03.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.03.2021 №152 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.01.2021 №003100-18/866-2021 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.03.2021 №152 Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-05-02-001357-b 02.05.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, sanchenkoga@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю зі змістом тендерної пропозиції переможця за результатами аукціону встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 23 березня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 27.01.2018 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Закарпатській області, (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ПБС», ТОВ "ДП "АЛЬКОР", ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.06.2018 №99, протокол засідання тендерного комітету від 13.07.2018 №103, укладений договір на закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900 від 03.09.2018 № 28 (далі – Договір), додаткова угода від 26.12.2018 №28/1 до Договору, додаткова угода від 21.12.2019 №28/2 до Договору, додаткова угода від 30.04.2020 №28/3 до Договору, додаткова угода від 13.05.2020 №28/4 до Договору, додаткова угода від 22.05.2020 №28/5 до Договору, додаткова угода від 14.07.2020 №28/6 до Договору, додаткова угода від 25.08.2020 №28/7 до Договору, додаткова угода від 28.08.2020 №28/8 до Договору, додаткова угода від 13.10.2020 №28/9 до Договору, додаткова угода від 24.11.2020 №28/10 до Договору, додаткова угода від 07.12.2020 №28/11 до Договору, додаткова угода від 15.12.2020 №28/12 до Договору, додаткова угода від 21.12.2020 №28/13 до Договору, додаткова угода від 23.12.2020 №28/14 до Договору, додаткова угода від 09.03.2021 №28/15 до Договору, додаткова угода від 12.03.2021 №28/16 до Договору, запитання та відповіді до процедури, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.07.2018 № 6568-р/пк-пз, від 30.07.2018 № 7655-р/пк-пз, від 06.08.2018 № 7926-р/пк-пз, пояснення Замовника від 04.03.2021 та від 16.03.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу встановлено, що умови укладеного договору про закупівлю відрізняються від змісту Додатку 5 «Проект договору № про закупівлю послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-21 Долина-Хуст км 44+983 - км 76+900», наданого у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ПБС», чим порушено вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Зокрема, у пункті 3.2 Розділу ІІІ виключено наступне: «зміни індексу інфляції, який встановлюється згідно із законодавством органами державної статистики у випадку врахування його в договірній ціні Виконавця. В договірній ціні враховується індекс інфляції, який передбачений законом про Державний бюджет України на відповідний рік або рішеннями Кабінету Міністрів України щодо схвалення прогнозів та основних макропоказників економічного і соціального розвитку. Пункт 3.5 виключено з Розділу ІІІ укладеного договору, а саме: «3.5. Відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України, платіжні зобов’язання Замовника виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.». Пункти 4.2 та 4.3 укладеного договору не відповідають змісту Розділу IV «Проект договору» до ТД. Поряд з цим встановлено, що у пункті 1.5 Розділу І Договору виключено наступне: «Передбачена відповідальність Виконавця настає виключно під час надання послуг (виконання робіт) та протягом гарантійного терміну при наявності відповідних плану-завдань та/або акту дефектів Замовника.». У пункті 2.7 Розділу ІІ змінено умову «асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 3/8 років» на «асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 5/8 років». Пункт 3.3 укладеного договору не відповідає пункту 3.3 «Проект договору» до ТД. У Розділі IV укладеного договору відсутній пункт 4.4, зокрема: «Ненадходження коштів з державного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами державного казначейства Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника». Таким чином, Договір укладений з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону та відповідно до абзацу першого статті 37 Закону є нікчемним. Так, варто зазначити, що ТОВ «ПБС» у своїй тендерній пропозиції надано: Лист-зобов’язання від 15.05.2018 №15/05-38, в якому підтверджує те, що погоджується з істотними умовами Договору про закупівлю, які визначені в проекті договору Тендерної документації; Гарантійний лист від 15.05.2018 №15/05-34, який відповідає вимогам Додатку 7 ТД, в якому зобов'язуються погодити договірну ціну та підписати Договір із Замовником відповідно до Додатку 5 (Проект договору) до тендерної документації та підтверджують повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.
Період усунення порушень: 23.03.2021 13:43 - 07.04.2021 01:00
Дата публікації висновку: 23.03.2021 13:43

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду
Дата публікації: 06.04.2021 17:24

Запити/Пояснення