-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
капітальний ремонт покрівлі житлового будинку розташованого за адресою:63530 Харківська область Чугуївський район с,Леб'яже,вул Шкільна ,32 А пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації.
Завершена
1 310 200.80
UAH без ПДВ
Номер:
c35f10251ac04fe485dbbd486f2f274a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-30-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2024 00:00
Період моніторингу:
30.12.2024 17:09 - 21.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.12.2024 №250
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 30.12.2024 року
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 30.12.2024 № 250
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2024-11-18-007688-a 18.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення статті 884 ЦКУ, пункту 103 Постанови КМУ №668, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, наявності підстав для внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЧКАЛОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Договір від 15.11.2024 № 316, (далі - Договір) на суму 1310200,80 грн в.т.ч. ПДВ 218366,80 грн, Додаткова угода №1 від 21.11.2024р.
За результатами моніторингу відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону установлено наступне.
Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – ЦКУ) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Згідно з нормами пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до ЦКУ визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668) договір підряду укладається у письмовій формі та його істотними умовами, зокрема, є договірна ціна, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва).
Також, згідно з пунктом 103 Постанови КМУ №668, гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить 10 років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Водночас, моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 2.6 Договору, укладеного з ТОВ "МАКСИСТРОЙ", гарантійний строк становить 5 років після прийняття об’єкта Замовником», що суперечить нормам частини першої статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ №668.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби 03.01.2025 року, звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання поясненнь з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу.
Однак, на порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, не надав відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.01.2025 21:00 - 04.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.01.2025 21:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розпорядження Виконавчого комітету Чкаловської селищної ради № 19 від 07.02.2025 року про притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи Якименко Антоніни
Дата публікації звіту:
13.02.2025 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
fd92e8e0691b48e8b02f8ea38a997eaf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.01.2025 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-18-007688-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме ТОВ "МАКСИСТРОЙ", з яким укладений договір від 15 листопада 2024 року №316 без використання електронної системи закупівель.
3. Чому Замовником не виконано вимоги частини першої статті 41 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині оприлюднення інформації про ціни на матерільні ресурси з інформацією про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, саме в машинозчитувальному форматі?
4. Чому п. 2.6 Договору від 15 листопада 2024 року № 316 не відповідає умовам ч.1 ст 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № № 435-IV (далі - ЦКУ)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.