• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Легковий автомобіль, спеціалізований СКС - ССЕ -ПС на базі а/м CITROEN C- Elysee

Завершена

650 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 909a2e82c4e14f45aaa79e764a933a3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-06-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.12.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 06.12.2024 11:11 - 28.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.12.2024 № 65-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 06 грудня 2024 року № 65-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 3. UA-2024-11-18-000054-a від 18.11.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлені порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178, пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами розгляду питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Чернівецька районна державна лікарня ветеринарної медицини» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-11-18-000028-a); звіт від 20.11.2024 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір про закупівлю товарів від 14.11.2024 № 881 (далі – Договір № 881). За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Пунктом 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178) передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, наявності випадків, перелічених у підпунктах 2-22 пункту 13 Особливостей № 1178. Придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та отримали дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Пунктом 13 Особливостей № 1178 також визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Так, Замовником здійснено закупівлю легкового автомобіля, спеціалізованого СКС-ССЕ-ПС на базі а/м CITROEN C- Elysee без використання електронної системи (ID: UA-2024-11-18-000054-a) щодо якої оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на суму 650 000,00 гривень. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовником було оголошено відкриті торги з особливостями, які не відбулися, за номером ID:UA-2024-10-25-000096-a та предметом «Спеціалізований автомобіль Citroen C-Elysse 1.6 VTi (120 л.с.) 5 – МКП – 1 штука» очікуваною вартістю 650 000,00 гривень. Тобто, у Замовника наявні підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи, які законодавчо передбачені підпунктом 6 пункту 13 Особливостей № 1178. Однак, Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-11-18-000054-a не оприлюднив обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи, чим порушив вимоги пункту 13 Особливостей № 1178, пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Моніторингом встановлено, що Замовником укладено договір про закупівлю товарів від 14.11.2024 № 881 (Договір № 881) з Товариством з обмеженою відповідальністю «Модерн Авто» на суму 650 000,00 грн з ПДВ. Пунктом 9.12 Договору № 881 визначено: невід’ємною частиною цього Договору є Специфікація на поставку товару (Додаток 1). Проте, разом із Договором № 881 Додаток 1 (Специфікацію) Замовник не оприлюднив, чим не дотримав вимог пункту 13 Особливостей № 1178, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено наступне. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. В ході моніторингу Замовнику 11.12.2024 оприлюднено запит про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Однак, Замовник пояснень (інформації та документів) на оприлюднений запит не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 24.12.2024 09:43 - 08.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.12.2024 09:43

Запити/Пояснення