-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
вироби медичні – 3 лоти: Лот №1 - Антимікробні пов’язка для фіксації та пролангованого захисту катетерів та інших через шкірних пристроїв; Лот №2 - Індикатори стерилізації; Лот №3 - Витратні матеріали до монітору пацієнта InfinityDelta та наркозно-дихального апарату Primus виробництва Drägerwerk AG&Co. KGaA, Німеччина або еквівалент
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2018 року
Завершена
885 692.65
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 400.00 UAH
мін. крок: 0% або 400.00 UAH
Номер:
adb8c16462264c8582a1f04cce339789
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-16-000339
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2019 00:00
Період моніторингу:
12.02.2019 18:10 - 06.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.02.2019 № 34
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2018-08-02-000257-a 02.08.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю за лотом 1, 2 установлено порушення норм абзацу дев'ятого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі за лотом 3, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» Міністерства охорони здоров'я України (далі – Замовник) від 02.08.2018, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «Волес» (лот 1, 2), товариства з обмеженою відповідальністю «ДМ-ПРОЕКТ» (лот 3), протокол розгляду тендерних пропозицій (лот 1, 2, 3) від 22.08.2018 № 244, повідомлення про намір укласти договір (лот 1, 2, 3), договори від 03.09.2018
№ 03/09/4 (лот 1), від 03.09.2018 № 03/09/5 (лот 2), від 03.09.2018 № 22/08 (лот 3), повідомлення про внесення змін до договору (лот 1, 2), звіт про виконання договору.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 3 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої цієї статті та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
Окрім цього установлено, що за лотами 1 та 2 Замовником 29.12.2018 внесено зміни до відповідних договорів від 03.09.2018 № 03/09/4 та від 03.09.2018 № 03/09/5, повідомлення про внесення змін до яких оприлюднені в електронній системі закупівель 15.11.2019, чим порушено норми абзацу дев'ятого частини першої статті 10 Закону, в частині несвоєчасного оприлюднення повідомлень про внесення змін до договору.
За лотом 3 зобов'язання за договором від 03.09.2018 № 22/08 виконані в повному обсязі та Замовником 15.01.2019 оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору.
Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK1-3_3, RISK1-14, RISK1-3_1, RISK1-3_3, RISK1-6, RISK1-8_1, RISK1-8_2) не підтверджено.
Період усунення порушень:
06.03.2019 19:28 - 22.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2019 19:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ Україниза результатами запиту про надання відповіді в рамках проведення моніторингу розпочатого згідно з наказом Державної аудиторської служби України від 08.02.2019 №34 по процедурі відкритих торгів, розпочатих згідно номеру закупівлі в системі електронних закупівель UA-2018-08-02-000257-a на закупівлю по предмету медичні матеріали - код ДК 021:2015: 33140000-3 – (вироби медичні – 3 лоти: Лот №1 - Антимікробні пов’язка для фіксації та пролангованого захисту катетерів та інших через шкірних пристроїв; Лот №2 - Індикатори стерилізації; Лот №3 - Витратні матеріали до монітору пацієнта InfinityDelta та наркозно-дихального апарату Primus виробництва DrägerwerkAG&Co. KGaA, Німеччина або еквівалент) повідомляє, що під час підготовки тендерної документації ми, як Замовник керувалися виключно нормами чинного законодавства.
Так, виходячи з положень норм п. 2) частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому, даним пунктом встановлено,що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Разом з цим, згідно з нормами частини третьої статті 17 Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, згідно з листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 30.03.2016 року №3304-04/14048-06, останнім було доведено до відома органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб’єктам сфери публічних закупівель було додатково до листа Мінекономрозвитку від 29.01.2018 №3304-06/3584-06 надано інформацію про перелік відкритих єдиних реєстрів, доступ до яких є вільним.
Виходячи зі змісту даного листа, а також з урахуванням листа Міністерства юстиції України від 12.02.2018 №5068/1261-26-18/8.4.4 до відкритих реєстрів належить Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення.
Згідно з даним листом, оприлюдненню на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України (за адресою: http://corrupt.informjust.ua/) підлягають відомості про всіх осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень, щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення.
У зв’язку з цим, а також з метою недопущення порушень норм чинного законодавства тендерним комітетом було прийнято рішення про не встановлення вимоги щодо надання інформації, яка у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, за результатами вивчення зазначених у висновку зауважень тендерний комітет висловлює Вам свою вдячність та повідомляє, що під час прийняття рішення про проведення зазначеної вище зазначеної закупівлі, у тому числі під час підготовки тендерної документації тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України жодним чином не мав на меті порушити норми чинного законодавства, однак станом на сьогоднішній день, тендерний комітет жодним чином не має можливості усунути даний недолік, оскільки дана процедура завершена.
Беручи до уваги зазначене вище, а також з метою недопущення порушень норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель звертаємось з проханням ініціювати звернення в частині надання однозначного листа роз‘яснення Мінекономрозвитку щодо порушеного Вами питання.
Що стосується Ваших зауважень в частині несвоєчасного оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі має намір повідомити, що дійсно є певна проблематика в частині інформування між структурними підрозділами нашої установи стосовно укладених додаткових угод, інформація про які не завжди своєчасно надходить до тендерного комітету.
В нашій установі було проведено нараду стосовно оперативного інформування членів тендерного комітету про укладення додаткових угод та необхідності їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку та у строки, регламентовані нормами Закону.
Станом на сьогоднішній день усунути зазначені у Вашому висновку недоліки не має можливості, однак інформуємо Вас про те, що беремо на себе зобов’язання в подальшому під час проведення процедур закупівель враховувати ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій.
Дата публікації звіту:
12.03.2019 09:41