-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія згідно ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія
Завершена
720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Номер:
0f5047a095fb42ad8bb379295f92d572
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 13:52 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.01.2025 № 3-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 14.01.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
14.01.2025 №3-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-11-15-008855-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 19.09.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Херсонського науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 19.11.2024 №69; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерджі 365» (далі – ТОВ «Енерджі 365») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор енергії» (далі – ТОВ «Оператор енергії»); вимогу про усунення невідповідності від 27.11.2024 у тендерній пропозиції учасника ТОВ «Енерджі 365»; протокольне рішення уповноваженої особи від 29.11.2024 №78; протокольне рішення уповноваженої особи від 17.12.2024 № 82; повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2024; договір від 25.12.2024 № 84-24 на суму 612 234,12 гривень; пояснення Замовника надані 24.01.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
28.01.2025 16:46 - 01.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.01.2025 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
0664594bb0074b98ac3aac457ce51bb4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.01.2025 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії, згідно ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-15-008855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2d1beb5d7b5e42d58d479a5ee6588ac7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
24.01.2025 11:25
Опис:
Розглянувши запит від 21 січня 2025 року про надання пояснень, інформації та документів Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії, згідно ДК 021:2015 код 09310000-5 – Електрична енергія (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-15-008855-a), надаємо наступну інформацію.
Інформація про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі наведена в Додатку №3 тендерної документації.
Об’єкт споживання відноситься до групи: «В» (без АСКОЕ).
Клас напруги об’єктів споживання: 2 клас
Кількість – 80 000 кВт/год.;
Строк поставки – з «01» січня 2025 р. по «31» грудня 2025 р.;
Оплата оператору систем розподілу – здійснюється замовником самостійно відповідному договору з оператором системи розподілу, вартість послуг з розподілу не включається до вартості закупівлі;
Місце постачання товару - відповідно до ЕІС кодів точок комерційного обліку, що надсилається Постачальнику в письмовому повідомленні та/або заяві-приєднанні Споживача
Відносини, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії та/або допоміжних послуг, передачі, постачання електричної енергії споживачам регулюються наступними документами:
- Закон України «Про ринок електричної енергії»;
- Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312 (зі змінами) (далі по тексту ПРРЕЕ).
- Кодексу систем розподілу, затвердженому постановою Національної комісії що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018, № 310 (із змінами);
- Кодексу системи передачі, затверджений постановою Національної комісії що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018, № 309 (із змінами).
Очікуваний обсяг закупівлі товару: 80 000 кВт*год, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів Замовника.
Керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” та з врахуванням Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Мінекономіки від 07.05.2024 року №11712 , очікувана вартість предмета закупівлі та, відповідно, розмір бюджетного призначення визначено методом порівняння ринкових цін на підставі інформації з отриманих комерційних пропозицій (додаються).
Середня очікувана вартість закупівлі за 1 Кіловат-година становить: 9,00 грн. + 9,45 грн. + 8,55 грн. : 3 = 9,00 грн.
Оскільки цінова політика даного товару на ринку суттєво різна, Замовником було визначено очікувану вартість закупівлі за 1 Кіловат-година у розмірі 9,00 грн. з урахуванням вартості тарифу на послуги з передачі електричної енергії та ПДВ.
Очікувана вартість закупівлі становить 80 000 х 9,00 = 720 000,00 грн з ПДВ.
Закупівля відповідно до пункту 14 Особливостей, здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану на 2025 рік.
Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використанням за призначенням. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу ХІ Кодексу систем розподілу, затвердженому постановою Національної комісії що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018, № 310 (із змінами), параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160:2022, IDT)