• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція з влаштуванням входу у інфекційному відділенні будівлі головного корпусу КНП “Трускавецька міська лікарня” ТМР, вул. Данилишиних, б. 62, м. Трускавець, Трускавецька територіальна громада, Дрогобицький район, Львівська область». Коригування

Завершена

2 151 849.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 759.25 UAH
Номер: 1e2ffca5e37e4dca800c7708dc9f160e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 22.01.2025 15:56 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.01.2025 №6 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.01.2025 №6. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-14-016271-a, 14.11.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пункту 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 19 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Кальвадос» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено недотримання норм пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 11 статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 19 Особливостей №1178 – при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, а також норм чинного законодавства, що регулює питання укладання та виконання договорів підряду у будівництві (пункт 17 Постанови КМУ №668), пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону – при укладенні відповідних договорів про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Трускавецька міська лікарня» Трускавецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-11-12-016409-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.12.2024 №307; тендерну пропозицію Приватного підприємства «Кальвадос» (далі – ПП «Кальвадос»); оприлюднене Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Кальвадос» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ПП «Кальвадос» як переможцем процедури закупівлі документи; договір від 11.12.2024 №767, додаткову угоду від 23.12.2024 №1/82 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника віл 27.01.2025 №23. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до вимог пункту 1.3. розділу 1 Додатку 1 (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) тендерної документації Замовника на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за наведеною формою Таблиці «Г», а також на підтвердження зазначеної в довідці інформації надати: - скан-копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (учасники мають право надати скановані з оригіналу копії аналогічних договорів без додатків); - скан-копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці Г, не менше як по двох договорах (кожен відгук повинен бути належно оформлений: містити вихідний номер, дату видачі такого документу та посилання на договір що виконувався); - документи, що засвідчують факт виконання робіт: довідку(-и) ф.КБ-3, згідно аналогічного договору зазначеного у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г. Учасником ПП «Кальвадос» у складі тендерної пропозиції відповідної довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), а також документів, що засвідчують факт виконання робіт за аналогічним договором (аналогічними договорами) не надано. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Кальвадос» містяться скан-копії договору від 23.10.2024 №23-10-24/10 з ТОВ «АЙС ФУДС» щодо поставки і встановлення системи вентиляції, обігріву та кондиціонування та договору від 21.07.2023 №21-03-23/01 з ТОВ «Фірма Альянс СТ» щодо поставки і встановлення системи вентиляції, а також листи-відгуки замовників вказаних договорів. Моніторингом встановлено, що Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «Кальвадос» встановлено невідповідності у тендерній пропозиції учасника, з врахуванням чого відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення учасником невідповідностей (далі – Повідомлення). Зокрема, у Повідомленні Замовником зазначено про ненадання учасником у складі тендерної пропозиції довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (згідно Таблиці Г, яка розміщена у Додатку 1 до тендерної документації), документів, що засвідчують факт виконання робіт: довідку(-и) форми КБ-3, згідно аналогічного договору, зазначеного у довідці згідно встановленої форми Таблиці Г, а також вказано, що учасником надано два документи під назвами «Лист Відгук АйсФудс.pdf» та «Лист Відгук Альянс СТ.pdf», які оформлені неналежним чином, не містять вихідних номерів та дати видачі документів, «Лист Відгук АйсФудс.pdf» не містить посилання на договір, що виконувався. У Повідомленні щодо вищенаведених невідповідностей Замовником встановлено наступні вимоги: учасник у складі пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повинен надати Довідку згідно Таблиці Г, яка розміщена у Додатку 1 тендерної документації, листи відгуки, оформлені належним чином, які повинні містити вихідний номер та дату видачі документу, а також документи, що засвідчують факт виконання робіт: довідку(-и) форми КБ-3, згідно аналогічного договору, зазначеного у довідці, згідно встановленої форми Таблиці Г Додатку 1 тендерної документації. На усунення вищевказаних невідповідностей ПП «Кальвадос» оприлюднено в електронній системі закупівель довідку від 03.12.2024 №03/12-4 (файл «6. Досвід.docx) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в якій як аналогічні зазначено договори від 23.10.2024 №23-10-24/10 з ТОВ «АЙС ФУДС» (предмет договору - поставка та встановлення системи вентиляції, обігріву та кондиціонування) та від 21.07.2023 №21-03-23/01 з ТОВ «Фірма Альянс СТ» (предмет договору - поставка і встановлення системи вентиляції). Крім того, учасником ПП «Кальвадос» оприлюднено листи-відгуки від ТОВ «АЙС ФУДС» та ТОВ «Фірма Альянс СТ» (які містять вихідний номер та дату видачі документу, а також посилання на договір, що виконувався) та лист-пояснення (від 03.12.2024 №03/12-5, файл «Пояснення виконання.docx») щодо ненадання документів, що засвідчують факт виконання робіт (довідки(-ок) форми КБ-3), у якому зазначено, що у приватному секторі складання КБ-3 не є обов’язковим згідно із законом та що укладені договори не передбачали складення довідок форми КБ-3, у зв’язку з необов’язковістю, оскільки виконувались без залучення бюджетних коштів або державного контролю. Аналізом умов зазначених учасником ПП «Кальвадос» у довідці від 03.12.2024 №03/12-4 як аналогічних та наданих у складі тендерної пропозиції договорів від 23.10.2024 №23-10-24/10 та від 21.07.2023 №21-03-23/01 встановлено, що предметом таких договорів є постачання товару (обладнання) та його встановлення (монтаж і налаштування) з наданням замовнику гарантійного талона та видаткової накладної із зазначенням комплектності товару. За умовами таких договорів визначено вартість обладнання, у яку включено вартість робіт по формуванню комерційної пропозиції, проектних рішень і монтажно-налаштувальних робіт. Крім того, відповідно до умов вищевказаних договорів підтверджуючим документом про кількість поставленого обладнання є видаткова накладна, підтверджуючим документом про виконання монтажних і налаштувальних робіт є акт виконаних робіт. Слід зазначити, що учасником ПП «Кальвадос» ні у складі тендерної пропозиції, ні на усунення виявлених Замовником невідповідностей документів, що підтверджують факт виконання договорів від 23.10.2024 №23-10-24/10 та від 21.07.2023 №21-03-23/01 (видаткові накладні, акти виконаних монтажних та налаштувальних робіт) в електронній системі закупівель не оприлюднено. Таким чином, зазначені ПП «Кальвадос» у довідці від 03.12.2024 №03/12-4 як аналогічні договори від 23.10.2024 №23-10-24/10 та від 21.07.2023 №21-03-23/01 за своєю суттю є договорами поставки товару із супутніми послугами монтажу та налаштування такого товару. Водночас, відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником оголошувалася та здійснювалася закупівля робіт з реконструкції з влаштуванням входу у відділенні лікарні, а саме видом предмета закупівлі визначено – роботи («Реконструкція з влаштуванням входу у інфекційному відділенні будівлі головного корпусу КНП «Трускавецька міська лікарня» ТМР, вул. Данилишиних, б. 62, м. Трускавець, Трускавецька територіальна громада, Дрогобицький район, Львівська область». Коригування»). Відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, виконання наступних робіт: улаштування каркасу підвісних стель та укладення стельових плит; виконання робіт щодо системи водопостачання та водовідведення, прокладання трубопроводів опалення та водопостачання зі стальних електрозварних труб; монтаж світильників; монтаж автоматичної пожежної сигналізації та системи мовного оповіщення; демонтаж радіаторів, раковин, унітазів; прокладання трубопроводів зі сталевих водогазопровідних неоцинкованих труб; розбирання трубопроводів з труб чавунних каналізаційних; розбирання підвісних стель з плит азбоцементних; розбирання цементних покриттів підлог та плінтусів; демонтаж віконних та дверних прорізів; заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками; улаштування площадки (розробка ґрунту вручну, засипка вручну траншей, улаштування монолитної з/б плити та покриттів площадки з керамiчних плиток), армування стін у середині приміщень склосіткою, улаштування каркасу коробів із металевих профілів та обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу; заповнення металопластикових віконних рам двошаровими ПВХ пакетами; улаштування основи під бруківку, улаштування покриття з фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарів шириною понад 2 м, тощо З врахуванням вищенаведеного, ПП «Кальвадос» наданими для участі у тендері документами (довідка від 03.12.2024 №03/12-4, скан-копії договорів від 23.10.2024 №23-10-24/10 та від 21.07.2023 №21-03-23/01 та листів-відгуків до них) не підтверджено наявності у нього досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом досліджуваної процедури закупівлі, чим недотримано вимог пункту 1.3. розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника. При цьому, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП «Кальвадос» в оприлюдненому повідомленні з вимогами до учасника щодо усунення невідповідностей у його тендерній пропозиції не вказано, що учасником не надано скан-копії аналогічних договорів (не менше двох), які повністю виконані, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів та не встановлено відповідної вимоги про усунення такої невідповідності, чим порушено норми пункту 43 та пункту 3 Особливостей №1178. Як наслідок, на порушення норм підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Кальвадос», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником, зокрема, зазначено, що Закон і Особливості №1178 не містять визначення поняття «аналогічний договір», отже, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Також, у поясненні Замовником вказано, що у даному випадку Замовником не конкретизовано, що аналогічний договір повинен бути договір підряду на виконання певного переліку робіт, зі змісту Технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) вбачається, що у переліку робіт, які повинні бути виконані у процесі виконання договору, є загальнобудівельні роботи по вентиляції та реконструкція припливної вентиляції, які в свою чергу включають в себе: улаштування короба для вентиляційних труб з гіпсокартонних листів з улаштуванням металевого каркасу, установлення припливної установки VBW, монтаж комплекта автоматики, установлення ККБ, установлення вентиляторів, прокладання повітроводів з оцинкованої сталі установлення шумоглушників вентиляційних пластинчастих та трубчастих круглого перерізу, установлення грат жалюзійних, що в комплексі визначаються, як роботи з монтажу та встановлення вентиляційної системи даного об’єкту, а також що учасником ПП «Кальвадос» надано копії договорів №23-10-24/10 від 23.10.2024 та №21-03-23/01 від 21.07.2023, предметом яких є поставка та монтаж/встановлення елементів системи вентиляції кондиціонування та опалення та зі змісту яких Замовник вбачає, що в процесі виконання цих договорів було здійснено встановлення ККБ, установлення вентиляторів, прокладання повітроводів з оцинкованої сталі та інші монтажні та загальнобудівельні роботи, які виникають в процесі монтажу/встановлення елементів системи вентиляції кондиціонування та опалення, вказані договори підтверджують факт поставки та виконання вище перелічених видів робіт, що додатково підтверджується листами-відгуками від контрагентів. Водночас, слід зазначити, що відповідно до пункту 48 Особливостей №1178 у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Отже, досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має документально підтверджуватися щодо саме предмету закупівлі. При цьому, за визначенням у пункті 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Також, згідно з вимогами пункту 15 Особливостей №1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708. Так, відповідно до вимог пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (далі – Порядок №708) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а згідно з пунктом 4 розділу І Порядку №708 – визначення предмета закупівлі робіт здійснюється згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 №301. За досліджуваною процедурою закупівлі Замовником заплановано та оголошено закупівлю робіт з реконструкції будівлі (Реконструкція з влаштуванням входу у інфекційному відділенні будівлі головного корпусу КНП «Трускавецька міська лікарня» ТМР, вул. Данилишиних, б. 62, м. Трускавець, Трускавецька територіальна громада, Дрогобицький район, Львівська область. Коригування) із зазначенням коду ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. За визначенням пункту 27 частини першої статті 1 Закону реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення віднесені до предмету закупівлі «роботи», тоді як за визначенням пункту 34 частини першої статті 1 Закону товари – продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Тобто, поняття «роботи» та «товар» визначено як окремі види предмету закупівлі. Отже, договір щодо постачання товару (постачання та встановлення системи вентиляції, обігріву та кондиціонування не є аналогічним за предметом договору щодо закупівлі робіт з реконструкції будівлі (реконструкція з влаштуванням входу у відділенні будівлі лікарні). З врахуванням вищенаведеного, ПП «Кальвадос» не дотримано вимог пункту 1.3. Додатку 1 тендерної документації Замовника щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Кальвадос», а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір від 11.12.2024 №767. За нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. У частині першій статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Водночас, моніторингом встановлено, що при укладанні договору про закупівлю недотримано вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону, внаслідок не зазначення у календарному графіку, який є невід’ємною частиною договору, переліку видів робіт (етапів, комплексів) з розбивкою на дати їх початку та закінчення (календарний графік містить лише інформацію про найменування предмету договору та період початку і завершення робіт в цілому). Відповідно до норм пункту 19 Особливостей №1178 у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Також, за нормами пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси публікується протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. При цьому, до такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Одночасно, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником додаткову угоду від 23.12.2024 №1/821 до договору від 11.12.2024 №767 (далі – Додаткова угода №1/821) оприлюднено лише у форматі PDF та не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 19 Особливостей №1178. Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що при завантаженні Додаткової угоди №1/821 уповноваженою особою допущено технічну (механічну, формальну) помилку та оприлюднено даний документ лише у форматі pdf, а також що згідно протокольного рішення від 27.01.2025 №23 уповноваженою особою прийнято рішення про оприлюднення Додаткової угоди №1/821 в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі. Слід зазначити, що 28.01.2025 Замовником Додаткову угоду №1/821 оприлюднено у електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 17.02.2025 12:24 - 04.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.02.2025 12:24

Оскарження висновку в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-14-016271-a та квитанція про сплату судового збору.
Дата публікації: 04.03.2025 16:30
Дата відкриття провадження: 14.03.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 380/4899/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Лист щодо непогодження з результатами Висновку Щодо Закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція з влаштуванням входу у інфекційному відділенні будівлі головного корпусу КНП “Трускавецька міська лікарня” ТМР, вул. Данилишиних, б. 62, м. Трускавець, Трускавецька територіальна громада, Дрогобицький район, Львівська область». Коригування» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) за ідентифікатором № UA-2024-11-14-016271-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-M-2025-01-22-000028 від 22.01.2025 року за результатом якого органами фінансового контролю 17 лютого 2025 року в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок про наявність порушень законодавства. Згідно Висновку виявлені порушення: - за результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пункту 11 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 19 Особливостей №1178. - за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Кальвадос» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178. - за результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено недотримання норм пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. Також керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 11 статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 19 Особливостей №1178 – при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, а також норм чинного законодавства, що регулює питання укладання та виконання договорів підряду у будівництві (пункт 17 Постанови КМУ №668), пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону – при укладенні відповідних договорів про закупівлю. Комунальне некомерційне підприємство “Трускавецька міська лікарня” Трускавецької міської ради у відповідь на Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляє Вам, що ми не погоджуємось з результатами висновку та керуючись пунктом 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, - будемо оскаржувати його в судовому порядку.
Дата публікації звіту: 24.02.2025 16:43

Запити/Пояснення