-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 2
Ремонтно-реставраційні роботи ...... Коригування (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
15 417 379.22
UAH з ПДВ
Номер:
702cec09aad04120873df0633f70b4a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-25-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2024 00:00
Період моніторингу:
25.11.2024 18:14 - 17.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2024 Одеса № 238
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 25.11.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2024 № 238
Витяг з переліка процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
13 UA-2024-11-14-008310-a 14.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 35 пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідність обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам Особливостей, відповідності умов договору нормам законодавства, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідність обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності умов договору нормам законодавства, внесення змін до умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління обласної ради з майнових відносин (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель від 08.11.2024, договір від 14.11.2024 № 9 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.12.2024, додаткову угоду від 03.12.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 03.12.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено.
Замовник здійснив цю закупівлю шляхом укладення Договору без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей, а саме: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Відповідно до абзацу 35 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Відповідно до абзацу 1 пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, у разі здійснення замовником закупівлі, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
Замовник 14.11.2024 в електронній системі закупівель оприлюднив Договір з додатками 1, 2 та 3.
Слід зазначити, що відповідно до розділу 18 Договору його невід’ємними додатками є:
Договірна ціна (Додаток 1);
Графік фінансування робіт (Додаток 2);
Графік виконання робіт (Додаток 3);
Інформації про ціни на матеріально-технічні ресурси (Додаток 4).
Проте, на порушення абзацу 35 пункту 13 Особливостей Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель, у встановлений Особливостями та Законом строк, додаток 4 до Договору, який є його невід’ємною частиною.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 29.11.2024 щодо вищезазначеного питання, Замовник 03.12.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень:
16.12.2024 15:56 - 31.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2024 15:56
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до частини 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє, що незгодний з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі та має намір звернутись за захистом свої прав у судовому порядку у строки, встановлені частиною 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформацію, передбачену частиною 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» буде повідомлено у строки, передбачені зазначеною частиною 10 статті 8 Закону.
Дата публікації:
20.12.2024 12:09
Дата відкриття провадження:
25.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
П/420/40277/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За Закупівлею за ідентифікатором UA-2024-11-14-008310-а, відповідно до наказу від 25.11.2024 № 238 Про проведення моніторингу, здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю - Південним офісом Держаудитслужби, який зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-11-25-000054 та за результатом якого органами фінансового контролю 16.12.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено, що відповідно до абзацу 35 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обгрунтування підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Згідно з абзацом 1 пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні»
від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, у разі здійснення замовником закупівлі, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
Замовник 14.11.2024 в електронній системі закупівель оприлюднив Договір з додатками 1, 2 та 3.
Відповідно до розділу 18 Договору його невід’ємними додатками є: Договірна ціна (Додаток 1); Графік фінансування робіт (Додаток 2); Графік виконання робіт (Додаток 3); Інформації про ціни на матеріально-технічні ресурси (Додаток 4). Проте, на порушення абзацу 35 пункту 13 Особливостей Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель, у встановлений Особливостями та Законом строк, додаток 4 до Договору, який є його невід’ємною частиною.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником оскаржений Висновок про результати проведення моніторингу у Одеському окружному адміністративному суді (провадження П/420/40277/24, справа № 420/39983/24,). Рішенням Одеського адміністративного суду Замовнику відмовлено в задоволенні позову про визнання протиправним та скасування висновку.
Таким чином, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
Також, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» оприлюднюємо Додаток 4 до Договору № 9 від 14.11.2024 року щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Дата публікації звіту:
06.06.2025 10:20
Запити/Пояснення
Номер:
bb3fec3601da400591d1adfc7dff766e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.11.2024 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують необхідність в проведені додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт, через відсутність обсягів таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно-кошторисній документації закупівлі «Ремонтно - реставраційні роботи.......Коригування» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт не передбачених основним договором від 19.12.2023 № 25.
3. Як Замовник може обґрунтувати неоприлюднення додатка 4 «Інформація про ціни на матеріально-технічні ресурси» до договору від 14.11.2024 № 9 (далі – Договір), який є його невід’ємною частиною, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у тому числі у машинозчитувальному форматі відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f5e96d949e4a44748a19a78f8b955a54
Назва:
Надання пояснень відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» на запит Південного офісу Держаудитслужби України від 29.11.2024 в межах проведення моніторингу, розпочатого за наказом від 25.11.2024 №238 щодо закупівлі за ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація (UA-2024-11-14-008310-a).
Дата опублікування:
03.12.2024 17:44
Опис:
Щодо першого питання надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо, що розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до очікуваного обсягу закупівлі робіт згідно з Експертним звітом № ЕК-5846/09-24 від 18 жовтня 2024 року (позитивний), відповідно до Розпорядження Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 20.02.2024 № 155/А-2024 «Про внесення змін до розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 08.12.2023 № 1081/А-2023, а також, керуючись «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», згідно з «Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, а також (щодо технічних та якісних характеристик)-будівельними стандартами ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам'яток архітектури та містобудування», затверджено наказом Мінрегіону від 29 грудня 2016 року № 337, ДСТУ - НБВ.3.2- 4:2016 «Настанова щодо виконання ремонтно-реставраційних робіт на пам`ятках архітектури та містобудування», затверджено наказом Мінрегіону від 21 червня 2016 року № 174, Експертним звітом № ЕК-5846/09-24 від 18 жовтня 2024 року (позитивний) та іншими нормативно - правовими актами, що стосуються предмета закупівлі. До пояснень надаємо Експертний звіт № ЕК-5846/09-24 від 18 жовтня 2024 року (позитивний).
Щодо другого питання, надати інформацію та документи, які підтверджують необхідність в проведенні додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт, через відсутність обсягів таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно - кошторисній документації закупівлі «Ремонтно - реставраційні роботи… Коригування» ( ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт, не передбачених основним договором від 19.12.2023 № 25, повідомляємо, що необхідність в додаткових роботах визначена Експертним звітом № ЕК-5846/09-24 від 18 жовтня 2024 року (позитивний), який надається.
Щодо надання інших документів, стосовно яких не встановлено обов’язку їх оприлюднення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель, товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
(далі - Особливості), перевірка зазначених документів здійснюється в межах «Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 (зі змінами).
Щодо третього питання, як Замовник може обґрунтувати не оприлюднення додатка 4 «Інформація про ціни на матеріально - технічні ресурси» до договору від 14 листопада 2024 року № 9 (далі Договір № 9), який є його невід’ємною частиною, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у тому числі, у машинозчитувальному форматі відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України та з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 10) договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі - постанова № 835)
машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Тобто, як вбачається з вищевикладеного, законодавство не визначає, що таке машинозчитувальний формат. Деякі формати машиночитанного формату передбачені постановою № 835, але не можливо визначити, чи відповідають вони саме вимозі «машинозчитувальний формат» чи ні.
Водночас, згідно з наказом Державного агентства з питань електронного урядування України від 07 вересня 2018 року № 60 «Про затвердження Вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади» (далі - постанова № 60) машиночитана форма - форма подання даних, придатних до автоматичного або автоматизованого використання.
З огляду на викладене, вбачається, що остаточного законодавчо визначеного поняття та технічного механізму щодо реалізації вимоги оприлюднення додатків до договору у машинозчитувальному форматі діючим законодавством не встановлено.
Враховуючи таку невизначеність щодо реалізації зазначеної вимоги та з посиланням на постанову № 60 Замовник оприлюднив додаток № 4 шляхом використання програмного комплексу АВК - 5 (файл «imd», оприлюднений під № 407), який для роботи з кошторисами будівництва де факто є стандартом індустрії в Україні.
Вищезазначене кореспондується з висновками, викладеними у звіті Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування можливих порушень законодавства України при здійснення публічних закупівель під час воєнного стану, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 30.10.2024 №4047-ІХ, де запропоновано оприлюднення документів в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі у складі та за змістом згідно з вимогами будівельних норм, зокрема у форматі програмного комплексу, в якому виконано кошторисну частину проектної документації, також запропоновано передбачити спеціальні форми заповнення при публікації інформації в PROZORRO, а саме, форми детального кошторису у файлах, в форматі яких вони розробляються.
Крім того, слід зазначити, що і Договір № 9 від 14 листопада 2024 року і Договір № 25 від 19 грудня 2023 року (UA-2023-12-21-019995-a) укладені в режимі неразголошування інформації про місце виконання робіт під час дії правового режиму воєнного стану.
07.11.2022 року за тим же об’єктом за результатами закупівлі був укладений договір № 22 від 07.11.2022 (UA-2022-11-14-003707-а) на підставі підпункту 1 пункту 13 Особливостей в редакції, діючої на дату проведення закупівлі: ..«інформація, що повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів, належить до інформації з обмеженим доступом або її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадський безпеці і порядку». Зазначені підстави визначені відповідно до листів Регіонального управління сил Територіальної оборони «Південь» від 20 жовтня 2022 року № 2998 щодо можливості проведення ремонтно-реставраційних робіт та від 24 жовтня 2022 року № 3037 щодо нерозголошування інформації про місце проведення робіт під час дії правового режиму воєнного стану, оскільки дана інформація може нести загрозу національній безпеці.
Тобто Замовник виконує вимоги щодо нерозголошення інформації стосовно укладених договорів з початку їх укладення за результатами закупівлі та протягом їх виконання, керуючись нормами Особливостей та Закону України « Про публічні закупівлі».