-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
“Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Рівненського ліцею “Український” Рівненської міської ради по вул. 24 Серпня, 2 в м. Рівне” (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація)
Завершена
7 475 098.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 74 751.00 UAH
мін. крок: 1% або 74 751.00 UAH
Номер:
5d30c397a83a47fe9c5786b8421b88e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-07-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2025 00:00
Період моніторингу:
07.01.2025 15:57 - 29.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.01.2025 № 1-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.01.2025 № 1-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-11-13-016728-a 13.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків;
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ-фірма «Кортакоз», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.12.2024 № 180, повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.12.2024 № 80-Б, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 09.01.2025.
Період усунення порушень:
29.01.2025 16:06 - 04.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2025 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
96331ce507ec4fa991f1575d0991ac7a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.01.2025 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту (утеплення фасадів) будівлі Рівненського ліцею «Український» Рівненської міської ради по вул. 24 Серпня, 2 в м. Рівне (додаткові роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-13-016728-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d0fcdffadb864fafa20a24736d844e7e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.01.2025 15:53
Опис:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.01.2025 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі: “Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Рівненського ліцею “Український” Рівненської міської ради по вул. 24 Серпня, 2 в м. Рівне” (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (номер оголошення в електронній системі закупівель: UA-2024-11-13-016728-a), повідомляємо наступне.
В запиті вказана необхідність надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами).
Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог чинного законодавства. Розмір витрат, технічні, якісні та кількісні характеристики визначені в проєктній документації: “Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Рівненського ліцею “Український” Рівненської міської ради по вул. 24 Серпня, 2 в м. Рівне” (коригування), виконаній відповідно до вимог кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” та “Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та інших нормативних документів.
Проєктна документація пройшла експертизу, отримала позитивний експертний звіт ТОВ “Вітрувій Експерт” № 124-В-24 від 06.10.2024 року (додається). Документація затверджена наказом начальника управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради № 01-17/113 від 13.11.2024 року. Інформація щодо затвердження проєктної документації внесена до реєстру будівельної діяльності єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (наказ та витяг з реєстру додаються). В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи виконуються згідно з затвердженим проєктом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, якості робіт та технології їх виконання. Роботи виконуються з дотриманням безпечних умов праці, діючих будівельних норм і правил, виконуються з матеріалів і конструкцій, що передбачені в проектній документації і повинні бути якісними та відповідати вимогам діючих національних стандартів ДСТУ та нормативних документів.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься в Додатку 6 “Технічна специфікація” до тендерної документації, яка повністю відповідає проєктній документації.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначається відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по предмету закупівлі.
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі: “Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Рівненського ліцею “Український” Рівненської міської ради по вул. 24 Серпня, 2 в м. Рівне” (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який знаходиться в складі проєктної документації (додається). Очікувана вартість предмету закупівлі складає 7 475 098.00 грн. (сім мільйонів чотириста сімдесят п’ять тисяч дев’яносто вісім гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ.
Розмір бюджетного призначення на 2024 рік на предмет закупівлі визначений згідно з рішенням Рівненської міської ради від 22.12.2023 № 4312 “Про бюджет Рівненської міської територіальної громади на 2024 рік”, рішенням від 17.10.2024 року № 5546 “Про зміни до бюджету Рівненської міської територіальної громади на 2024 рік” та договором з головним розпорядником коштів – управлінням освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради № 1-24 від 19.02.2024 року про фінансування робіт на об’єкті закупівлі в сумі 7 000 000,00 грн. (сім мільйонів гривень 00 коп.) та № 30-24 від 30.10.2024 року про фінансування робіт в сумі 2 565 440,00 грн. (два мільйони п’ятсот шістдесят п’ять тисяч чотириста сорок гривень 00 коп.).
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) було підготовлене “Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: “Капітальний ремонт (утеплення фасадів) будівлі Рівненського ліцею “Український” Рівненської міської ради по вул. 24 Серпня, 2 в м. Рівне” (додаткові роботи) (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація) (додається) та оприлюднене протягом п’яти робочих днів з дня оголошення закупівлі на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради: 19.11.2024 року за посиланням:
- https://www.rosvita.rv.ua/index.php/holovna/publichni-zakupivli;
- https://drive.google.com/drive/folders/1JASS41klHt6oJoMiKbazuIrXwJ0R7l0N
та на офіційному веб-сайті Рівненської міської ради у рубриці управління капітального будівництва: 18.11.2024 року за посиланням:
- https://rivnerada.gov.ua/portal/view-department/12
- https://rivnerada.gov.ua/portal/content-list/12/23
- https://rvrada.gov.ua/portalfiles/12/23/20770/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F__%D0%BB%D1%96%D1%86%D0%B5%D0%B9_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf.
Додаток на 153 аркушах:
- Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта;
- Наказ про затвердження проєктної документації;
- Витяг щодо інформації про затвердження проєктної документації;
- Експертний звіт;
- Договір з головним розпорядником бюджетних коштів № 1-24 від 19.02.2024 року та № 30-24 від 30.10.2024 року;
- Рішення Рівненської міської ради від 22.12.2023 № 4312 та від 17.10.2024 року № 5546, оприлюднені за посиланням: https://rivnerada.gov.ua/public-services/decisions/senate