• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

1 693 320.80 UAH з ПДВ
Номер: f078c9b50701478d852f9fd9da801da9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.01.2025 14:58 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.01.2025 №5-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 №003100-18/733-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.01.2025 №5-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-11-13-015403-a 13.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, tanjaryda@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення», пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 та абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до Особливостей – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору №4545/13/3, додатків до Договору №4545/13/3 (інформації про ціни на матеріальні ресурси, яка містить країну походження товару), зміни до Договору №4545/13/3 (повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду від 31.12.2024 №1 до Договору №4545/13/3) у машинозчитувальному форматі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства «Ірпінь» Ірпінської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію про предмет закупівлі, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, погоджене директором Замовника 13.11.2024 року, протокол розкриття пропозицій, договір підряду на капітальний ремонт від 13.11.2024 №4545/13/3, укладений з Приватним підприємством «АМАРАНТ», звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 13.11.2024 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 28.01.2025 року, 30.01.2025 року, 31.01.2025 року та 04.02.2025 року. В ході моніторингу за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами, в редакції від 23.10.2024, підстава 3988-IX) (далі – Закон) у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. При цьому істотні умови таких договорів не можуть змінюватися після їх підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених Особливостями. Водночас, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Поряд з цим, відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Крім того, слід зазначити, що до машиночитаного формату відноситься pdf, що був перетворений з word. При цьому, сканований pdf не є машиночитаним форматом. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. В ході моніторингу встановлено, шо Замовником 13.11.2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено договір підряду на капітальний ремонт від 13.11.2024 №4545/13/3 (далі – Договір №4545/13/3) та додатки до нього (додаток 1 – розрахунок договірної ціни, додаток 2 – зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (з урахуванням технічного та авторського нагляду), додаток 3 – локальні кошториси на будівельні роботи, додаток 4 – відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, додаток 5 – дефектні акти, додаток 6 – календарний графік виконання робіт) у форматі PDF, серед яких міститься, зокрема, документ з інформацією про ціни на матеріальні ресурси (додаток 4 – відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва). Проте, у машинозчитувальному форматі договір та додатки до нього Замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. При цьому, в документі, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (додаток 4 – відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва) зазначена така інформація: найменування матеріального ресурсу, одиниця виміру, кількість, відпускна ціна, а також транспортна складова та заготівельно-складські витрати, однак відсутня інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, чим недотримано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Крім того, на порушення вимог абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» та пункту 11 частини першої статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю, а також зміни до договору про закупівлю (додаткову угоду від 31.12.2024 №1 до Договору №4545/13/3) у машинозчитувальному форматі. На запит щодо вищезазначених питань, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення від 30.01.2025 року та 04.02.2025 року, які не спростовують факту недотримання вимог законодавства. Відповідно до Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 13.11.2024 Замовник проводив відкриті торги з особливостями ID: UA-2024-06-13-010911-a, які були автоматично відмінені електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у них. Слід зазначити, що згідно Додатку 3 «Проект ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №___ на капітальний ремонт» до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 13.06.2024 №176 по процедурі відкриті торги (з особливостями) (ID: UA-2024-06-13-010911-a) додатки до договору готуються на етапі укладення договору, тому Замовник мав можливість в додатку 4 (відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва) зазначити інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції матеріального ресурсу.
Період усунення порушень: 10.02.2025 11:38 - 25.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.02.2025 11:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 14.02.2025 13:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто шляхом оприлюднення договору, додатків до договору, додаткової угоди у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації: 17.02.2025 10:33

Запити/Пояснення