-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 693 320.80
UAH з ПДВ
Номер:
f078c9b50701478d852f9fd9da801da9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2025 00:00
Період моніторингу:
22.01.2025 14:58 - 13.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2025 №5-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 №003100-18/733-2025
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.01.2025 №5-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-11-13-015403-a 13.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення», пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 та абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до Особливостей – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору №4545/13/3, додатків до Договору №4545/13/3 (інформації про ціни на матеріальні ресурси, яка містить країну походження товару), зміни до Договору №4545/13/3 (повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду від 31.12.2024 №1 до Договору №4545/13/3) у машинозчитувальному форматі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління житлово-комунального господарства «Ірпінь» Ірпінської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, інформацію про предмет закупівлі, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, погоджене директором Замовника 13.11.2024 року, протокол розкриття пропозицій, договір підряду на капітальний ремонт від 13.11.2024 №4545/13/3, укладений з Приватним підприємством «АМАРАНТ», звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 13.11.2024 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 28.01.2025 року, 30.01.2025 року, 31.01.2025 року та 04.02.2025 року.
В ході моніторингу за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами, в редакції від 23.10.2024, підстава 3988-IX) (далі – Закон) у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. При цьому істотні умови таких договорів не можуть змінюватися після їх підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених Особливостями.
Водночас, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Поряд з цим, відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Крім того, слід зазначити, що до машиночитаного формату відноситься pdf, що був перетворений з word. При цьому, сканований pdf не є машиночитаним форматом. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
В ході моніторингу встановлено, шо Замовником 13.11.2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено договір підряду на капітальний ремонт від 13.11.2024 №4545/13/3 (далі – Договір №4545/13/3) та додатки до нього (додаток 1 – розрахунок договірної ціни, додаток 2 – зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (з урахуванням технічного та авторського нагляду), додаток 3 – локальні кошториси на будівельні роботи, додаток 4 – відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, додаток 5 – дефектні акти, додаток 6 – календарний графік виконання робіт) у форматі PDF, серед яких міститься, зокрема, документ з інформацією про ціни на матеріальні ресурси (додаток 4 – відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва). Проте, у машинозчитувальному форматі договір та додатки до нього Замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
При цьому, в документі, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси (додаток 4 – відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва) зазначена така інформація: найменування матеріального ресурсу, одиниця виміру, кількість, відпускна ціна, а також транспортна складова та заготівельно-складські витрати, однак відсутня інформація про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, чим недотримано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Крім того, на порушення вимог абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» та пункту 11 частини першої статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю, а також зміни до договору про закупівлю (додаткову угоду від 31.12.2024 №1 до Договору №4545/13/3) у машинозчитувальному форматі.
На запит щодо вищезазначених питань, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення від 30.01.2025 року та 04.02.2025 року, які не спростовують факту недотримання вимог законодавства.
Відповідно до Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 13.11.2024 Замовник проводив відкриті торги з особливостями ID: UA-2024-06-13-010911-a, які були автоматично відмінені електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у них. Слід зазначити, що згідно Додатку 3 «Проект ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ №___ на капітальний ремонт» до тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 13.06.2024 №176 по процедурі відкриті торги (з особливостями) (ID: UA-2024-06-13-010911-a) додатки до договору готуються на етапі укладення договору, тому Замовник мав можливість в додатку 4 (відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва) зазначити інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції матеріального ресурсу.
Період усунення порушень:
10.02.2025 11:38 - 25.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.02.2025 11:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування), а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
14.02.2025 13:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто шляхом оприлюднення договору, додатків до договору, додаткової угоди у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації:
17.02.2025 10:33
Запити/Пояснення
Номер:
f2eb6dd8a0484a47978225b58069b776
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2025 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-13-015403-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо)?
2. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливого потенційного виконавця робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Приватне підприємство «АМАРАНТ» (код ЄДРПОУ 32704353), з яким укладений договір підряду на капітальний ремонт від 13.11.2024 №4545/13/3 без використання електронної системи закупівель?
3. Надати інформацію щодо стану виконання пункту 15.1 договору підряду на капітальний ремонт від 13.11.2024 №4545/13/3, в частині виконання зобов’язань за договором підряду на капітальний ремонт від 13.11.2024 №4545/13/3 до 31.12.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
961ec2ea269b4cb9bdc8b7445242abe8
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ в Івано-Франківській області від 22.01.2025 по «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (UA-2024-11-13-015403-a)
Дата опублікування:
28.01.2025 17:04
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ в Івано-Франківській області від 22.01.2025 по «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (UA-2024-11-13-015403-a)
Номер:
d12971829efe4c0ab8d68c09645a9b3f
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
27.01.2025 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-13-015403-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (редакція від 23.10.2024 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3988-IX від 19.09.2024) (далі – Закон) невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних). Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Крім того, слід зазначити, що до машиночитаного формату відноситься pdf, що був перетворений з word. При цьому, сканований pdf не є машиночитаним форматом.
Моніторингом встановлено, шо Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір підряду на капітальний ремонт від 13.11.2024 №4545/13/3 (далі – Договір №4545/13/3) та додатки до нього (розрахунок договірної ціни, зведений кошторис (з урахуванням технічного та авторського нагляду), локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису, дефектний акт, календарний графік виконання робіт) у форматі PDF. Проте, у машинозчитувальному форматі договір та додатки до нього Замовником не оприлюднено.
Чому Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднено в електронній системі закупівель Договір №4545/13/3 та додатки до нього (розрахунок договірної ціни, зведений кошторис (з урахуванням технічного та авторського нагляду), локальний кошторис, відомість ресурсів до локального кошторису, дефектний акт, календарний графік виконання робіт) у машинозчитувальному форматі?
2. Відповідно до четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Яким чином Замовником виконано вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону в частині оприлюднення інформації стосовно країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
3. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою абзацу першого частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. Положення Загальних умов застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Пунктом 83 Загальних умов визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Крім того, за нормою пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Чому в Договорі №4545/13/3 відсутній план фінансування робіт, який має бути невід'ємною частиною договору підряду, чим недотримано вимоги пунктів 83, 84 Загальних умов та, відповідно, недотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2163ae67dded4cc691bf93b3008d7d9f
Назва:
Пояснення ДАСУ по ВТ щодо закуп робіт по вул. Соборна, 2Є (№2)
Дата опублікування:
30.01.2025 17:17
Опис:
Пояснення ДАСУ по ВТ щодо закуп робіт по вул. Соборна, 2Є (№2)
Номер:
14d3e109557246048ec68a3c0118cf29
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
28.01.2025 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-13-015403-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Відповідно до обґрунтування підстави, погодженого директором Замовника 13.11.2024, дана закупівля без застосування відкритих торгів проводиться відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
В ході моніторингу встановлено, що Замовник проводив відкриті торги з особливостями (ID: UA-2024-06-13-010911-a), очікуваною вартістю 1 448 470,00 грн, які були автоматично відмінені електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі в них.
При цьому, договір підряду на капітальний ремонт від 13.11.2024 №4545/13/3 (далі – Договір №4545/13/3), укладений Замовником із ПП «АМАРАНТ» на суму 1 693 320,80 грн.
Чому Замовником укладено Договір №4545/13/3 без використання електронної системи, сума якого перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (UA-2024-06-13-010911-a), які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), чим недотримано вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d2f7b54fb09b4125a2446d5aaa7da6e5
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ в Івано-Франківській області від 28.01.2025 по «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (UA-2024-11-13-015403-a) Пояснення на запит ДАСУ в Івано-Франківській області від 22.01.2025 по «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (UA-2024-11-13-015403-a)
Дата опублікування:
31.01.2025 08:53
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ в Івано-Франківській області від 22.01.2025 по «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (UA-2024-11-13-015403-a)
Пояснення на запит ДАСУ в Івано-Франківській області від 28.01.2025 по «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (UA-2024-11-13-015403-a)
Номер:
9444a8cb4fd74e59bdddd4e859663541
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
30.01.2025 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-13-015403-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю, а також зміни до договору про закупівлю (додаткову угоду від 31.12.2024 №1 до договору підряду на капітальний ремонт від 13.11.2024 №4545/13/3) у машинозчитувальному форматі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9f1c58dbfd1448008c8911e6e59308bb
Назва:
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 30.01.2025 у межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-13-015403-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи) з питань, наведених у Запиті.
Дата опублікування:
04.02.2025 17:40
Опис:
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 30.01.2025 у межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи предмету «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення адміністрації будівлі за адресою: вул. Соборна, 2Є в м. Ірпінь, Київська область (в т.ч. проектування) (ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-13-015403-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи) з питань, наведених у Запиті.