• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Мобільно лазне-пральний комбінат МЛПК-6» Код ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери

«Мобільно лазне-пральний комбінат МЛПК-6» Код ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери

Завершена

1 486 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 430.00 UAH
Номер: b4cf3a6cd6aa48ff83b17cbab66e8f48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-06-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.01.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 06.01.2025 16:37 - 28.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.01.2025 № 1-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Олена БОНДАРЕНКО Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-11-13-013721-a 13.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10)
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту третього частини першої статті 5 Закону та абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Завод Агроформат», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Менської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.11.2024 № 127 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Завод Агроформат» (далі – ТОВ «Завод Агроформат») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Завод Кобзаренка» (далі – ТОВ «Завод Кобзаренка»), запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель та відповіді Замовника на них, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.11.2024 № 131 (про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Завод Агроформат»), від 11.12.2024 № 141 (про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Завод Агроформат»), від 11.12.2024 № 142 (про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями ТОВ «Завод Кобзаренка»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.12.2024, договір поставки від 18.12.2024 № 797-12/2024, укладений Замовником з ТОВ «Завод Кобзаренка» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 18.12.2024, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 18.12.2024 № 1 до Договору, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.01.2025, надання пояснення з власної ініціативи від 10.01.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Проте, у пункті 4 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником передбачено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом… У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників». Отже замовником, не дотримано вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей, оскільки дані вимоги не винесено в додатки до тендерної документації. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (13.11.2024) була чинною редакція постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами від 19.09.2024. Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції, що діяла до 09.04.2024, у зв’язку з чим вимоги, встановленні Замовником в тендерній документації, не відповідають вимогам чинного законодавства, а саме вимоги передбачені у розділі 1 додатку 2 до тендерної документації та розділі 1 додатку 5 до тендерної документації суперечать пункту 47 Особливостей, оскільки Замовником передбачено надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів та пунктом 4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником зазначено строк поставки товару «Мобільно лазне-пральний комбінат МЛПК-6» код ДК 021:2015 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери до 15.12.2024. При цьому, Замовником у додатку 3 до тендерної документації передбачено постачання товару до 30.11.2024 включно. Також, Замовником у пункті 1.1 розділу 1 «Предмет договору» додатку 4 до тендерної документації Замовником передбачено, що «У порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, Постачальник зобов’язується у 2024 році поставити та передати у власність Замовника такий товар: Купольний РЕБ Рюкзак на 3 діапазони (393-717 Мгц) (код ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіелектронного захисту), (далі – Товар), в кількості та за цінами, які вказані в специфікації - Додаток №1 до Договору, який є невід’ємною частиною цього Договору». У Додатку №1 «СПЕЦИФІКАЦІЯ Купольний РЕБ Рюкзак на 3 діапазони (393-717 Мгц) (код ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)» до Договору Замовником передбачено придбання «Купольний РЕБ Рюкзак на 3 діапазони (393-717 Мгц)» у кількості 10 шт. У пункті 5.11 розділу 5 «Поставка товару» додатку 4 до тендерної документації зазначено строк поставки Товару: з дати укладення Договору по 30.11.2024 року включно. При цьому, що згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів та пунктом 4 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником передбачено постачання товару «Мобільно лазне-пральний комбінат МЛПК-6» код ДК 021:2015 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери, строком поставки до 15.12.2024. Враховуючи вищезазначене, тендерна документація Замовника складена з порушенням принципів здійснення публічних закупівель, а саме: не дотримано вимоги пункту третього частини першої статті 5 Закону, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог додатку 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей». Повідомлення про намір укласти договір Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 11.12.2024. Проте, ТОВ «Завод Кобзаренка» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги додатку 5 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено переможця ТОВ «Завод Кобзаренка», як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.12.2024 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.12.2024 № 142 про визначення ТОВ «Завод Кобзаренка» переможцем процедури закупівлі. Замовником укладено з ТОВ «Завод Кобзаренка» договір поставки від 18.12.2024 № 797-12/2024. На запит Управління Замовником надано пояснення, які не спростовують суті порушення. У ході моніторингу Замовником повідомлено, що договір виконано повністю та оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 22.01.2025 16:43 - 06.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.01.2025 16:43

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 25/20/2025-пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Дотримуватися виконання норм законодавства вимог пункту третього частини першої статті 5 Закону та абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей, вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: - формувати тендерну документацію з урахування змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.20222 №1178 - дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель; - ретельно перевіряти документи, зазначені в підпунктах 3,5,6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Дата публікації звіту: 27.01.2025 15:14

Запити/Пояснення