• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія

Завершена

2 886 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 432.00 UAH
Номер: 7c93912f30e1421cab73b14d698c64e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 03.03.2025 16:32 - 25.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.03.2025 № 13-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.03.2025 № 13-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-11-13-012762-a_Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог Закону та Особливостей установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 19 та пункту 3 частини 2 статті 21 Закону, пунктів 4, 26 і 27 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення підпункту 8 пункту 20 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Багатофункціонального обслуговуючого неприбуткового комунального підприємства «Словечне» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 12.11.2024 № 29, тендерні пропозиції ТОВ «Твій Енергопостачальник», ТОВ «Фінансово-промислова компанія «Ресурсгруп»», ТОВ «Магістраль Енерго», ТОВ «Житомиренерго», ТОВ «Полтаваенергозбут», ТОВ «Миколаївська Електропостачальна компанія», ТОВ «Укргазтрейдинг», ТОВ «Еко-Сфера Новацій», ТОВ «Електро Енерджі» (переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 27.11.2024 № 37, від 10.12.2024 № 39, від 11.12.2024 № 40, від 27.12.2024 № 44, від 27.11.2024 № 45, від 01.01.2025 № 1, від 02.01.2025 № 2, від 20.01.2025 № 6, від 23.01.2025 № 8, від 24.01.2025 № 9, від 24.01.2025 № 10, від 29.01.2025 № 11, від 29.01.2025 № 12, від 10.02.2025 № 13, від 12.02.2025 № 15, від 12.02.2025 № 16, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей від 25.11.2024 та від 11.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2025, договір про постачання електричної енергії споживачу від 19.02.2025 № 250219-004, додаткова угода до вказаного договору від 27.02.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до істотних умов договору закупівлі від 28.02.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.03.2025 та 20.03.2025. Так, за результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні, відповідно до вимог пункту 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Згідно з вимогами пункту 3 частини 2 статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг. Поряд з тим, пунктом 27 Особливостей визначено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/ або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/ або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). За результатом аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «11122, Україна, Житомирська обл., с. Словечне, вул. Госпітальна, буд. 1». Разом з тим, відповідно до пункту 4.3 розділу І тендерної документації та пункту 7 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено місця поставки товару: вул. Антоновицька, с. Словечне, Коростенський р-н; вул. Механізації, с. Словечне, Коростенський р-н; вул. Партизанська, с. Тхорин Коростенський р-н; вул. Механізації, с. Словечне, Коростенський р-н; вул. Миру, с. Антоновичі, Коростенський р-н; вул. Озерна, буд 15а, с. Тхорин, Коростенський р-н; вул. Івана Купала, с. Словечне, Коростенський р-н; с. Городець, Коростенський р-н; вул. Молодіжна с. Листвин, Коростенський р-н; вул. Чумацька, с. Листвин, Коростенський р-н; вул. Хуторянська, с. Можари, Коростенський р-н; вул. Центральна, с. Черевки, Коростенський р-н; вул. Білківська, с. Білка, Коростенський р-н; вул. Центральна с. Білка, Коростенський р-н; с. Верпа, Коростенський р-н; вул. Механізаторів, с. Бігун, Коростенський р-н; вул. Центральна, 13в, с. Нові Велідники, Коростенський р-н; вул. Солов'їний гай, буд. 1, с. Нові Велідники,, Коростенський р-н; вул. Молодіжна, буд. 33б, с. Сорокопень, Коростенський р-н; вул. Лісова, буд. 15 с. Іллімка , Коростенський р-н. Крім того, Додатком № 3 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 19.02.2025 № 250219-004 (далі – Договір) передбачено 21 адресу об’єкта (ЕІС-коди точок комерційного обліку). Виходячи з вищевикладеного, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пунктів 26 і 27 Особливостей, в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місця поставки товару, які визначені пунктом 4.3 розділу І тендерної документації та пунктом 7 Додатку № 2 до тендерної документації. Крім цього, відповідно до вимоги абзацу 3 пункту 10 Особливостей визначено, що звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу). В свою чергу, згідно із вимогами пункту 3 частини 1 статті 19 Закону передбачено, що у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг відповідно до укладеного договору про закупівлю. Разом з тим, відповідно до пункту 4 Особливостей передбачено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація в звіті про виконання договору про закупівлю, укладеному відповідно до пункту 10 цих особливостей, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Так, за результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «11122, Україна, Житомирська обл., с. Словечне, вул. Госпітальна, буд. 1», що також не відповідає місцям поставки, які передбачені Замовником у пункті 4.3 розділу І тендерної документації та пункті 7 Додатку № 2 до тендерної документації. Таким чином, Замовником в порушення вимоги пункту 3 частини 1 статті 19 Закону та пункту 4 Особливостей у звіті про результати проведення процедури закупівлі також не зазначено інформацію про місця постачання товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до повідомлення про внесення змін від 28.02.2025 до Договору (зміни відповідно до додаткової угоди від 27.02.2025 № 1), випадком для внесення змін до істотних умов договору виступає «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення», який передбачено підпунктом 2 пункту 19 Особливостей. Однак, відповідно до змісту додаткової угоди від 27.02.2025 № 1 до Договору передбачено, що випадком внесення змін до вказаної додаткової угоди є підпункт 7 пункту 19 Особливостей. Таким чином, Замовником в порушення вимог передбачених підпунктом 8 пункту 20 Особливостей оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору від 28.02.2025, де зазначено випадок для внесення змін до істотних умов договору, який не відповідає фактичному випадку внесених змін до Договору.
Період усунення порушень: 24.03.2025 16:28 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2025 16:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі висновку ДАСУ за результатами моніторингу по закупівлі UA-2024-11-13-012762-a здійснено заходи направлені на недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом проведення роз'яснювальної роботи з уповноваженою особою.
Дата публікації звіту: 27.03.2025 11:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом проведення роз'яснювальної роботи.
Дата публікації: 27.03.2025 11:54

Запити/Пояснення