-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія
Завершена
2 886 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 432.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 432.00 UAH
Номер:
7c93912f30e1421cab73b14d698c64e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 16:32 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.03.2025
№ 13-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.03.2025 № 13-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-11-13-012762-a_Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог Закону та Особливостей установлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 19 та пункту 3 частини 2 статті 21 Закону, пунктів 4, 26 і 27 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель установлено порушення підпункту 8 пункту 20 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Багатофункціонального обслуговуючого неприбуткового комунального підприємства «Словечне» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 12.11.2024 № 29, тендерні пропозиції ТОВ «Твій Енергопостачальник», ТОВ «Фінансово-промислова компанія «Ресурсгруп»», ТОВ «Магістраль Енерго», ТОВ «Житомиренерго», ТОВ «Полтаваенергозбут», ТОВ «Миколаївська Електропостачальна компанія», ТОВ «Укргазтрейдинг», ТОВ «Еко-Сфера Новацій», ТОВ «Електро Енерджі» (переможець), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 27.11.2024 № 37, від 10.12.2024 № 39, від 11.12.2024 № 40, від 27.12.2024 № 44, від 27.11.2024 № 45, від 01.01.2025 № 1, від 02.01.2025 № 2, від 20.01.2025 № 6, від 23.01.2025 № 8, від 24.01.2025 № 9, від 24.01.2025 № 10, від 29.01.2025 № 11, від 29.01.2025 № 12, від 10.02.2025 № 13, від 12.02.2025 № 15, від 12.02.2025 № 16, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей від 25.11.2024 та від 11.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2025, договір про постачання електричної енергії споживачу від 19.02.2025 № 250219-004, додаткова угода до вказаного договору від 27.02.2025 № 1, повідомлення про внесення змін до істотних умов договору закупівлі від 28.02.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.03.2025 та 20.03.2025.
Так, за результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо повноти відображення інформації в оголошенні, відповідно до вимог пункту 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Згідно з вимогами пункту 3 частини 2 статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
Поряд з тим, пунктом 27 Особливостей визначено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/ або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/ або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
За результатом аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «11122, Україна, Житомирська обл., с. Словечне, вул. Госпітальна, буд. 1».
Разом з тим, відповідно до пункту 4.3 розділу І тендерної документації та пункту 7 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено місця поставки товару: вул. Антоновицька, с. Словечне, Коростенський р-н; вул. Механізації, с. Словечне, Коростенський р-н; вул. Партизанська, с. Тхорин Коростенський р-н; вул. Механізації, с. Словечне, Коростенський р-н; вул. Миру, с. Антоновичі, Коростенський р-н; вул. Озерна, буд 15а, с. Тхорин, Коростенський р-н; вул. Івана Купала, с. Словечне, Коростенський р-н; с. Городець, Коростенський р-н; вул. Молодіжна с. Листвин, Коростенський р-н; вул. Чумацька, с. Листвин, Коростенський р-н; вул. Хуторянська, с. Можари, Коростенський р-н; вул. Центральна, с. Черевки, Коростенський р-н; вул. Білківська, с. Білка, Коростенський р-н; вул. Центральна с. Білка, Коростенський р-н; с. Верпа, Коростенський р-н; вул. Механізаторів, с. Бігун, Коростенський р-н; вул. Центральна, 13в, с. Нові Велідники, Коростенський р-н; вул. Солов'їний гай, буд. 1, с. Нові Велідники,, Коростенський р-н; вул. Молодіжна, буд. 33б, с. Сорокопень, Коростенський р-н; вул. Лісова, буд. 15 с. Іллімка , Коростенський р-н.
Крім того, Додатком № 3 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 19.02.2025 № 250219-004 (далі – Договір) передбачено 21 адресу об’єкта (ЕІС-коди точок комерційного обліку).
Виходячи з вищевикладеного, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 21 Закону та пунктів 26 і 27 Особливостей, в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про місця поставки товару, які визначені пунктом 4.3 розділу І тендерної документації та пунктом 7 Додатку № 2 до тендерної документації.
Крім цього, відповідно до вимоги абзацу 3 пункту 10 Особливостей визначено, що звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу).
В свою чергу, згідно із вимогами пункту 3 частини 1 статті 19 Закону передбачено, що у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг відповідно до укладеного договору про закупівлю.
Разом з тим, відповідно до пункту 4 Особливостей передбачено, що у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація в звіті про виконання договору про закупівлю, укладеному відповідно до пункту 10 цих особливостей, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Так, за результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «11122, Україна, Житомирська обл., с. Словечне, вул. Госпітальна, буд. 1», що також не відповідає місцям поставки, які передбачені Замовником у пункті 4.3 розділу І тендерної документації та пункті 7 Додатку № 2 до тендерної документації.
Таким чином, Замовником в порушення вимоги пункту 3 частини 1 статті 19 Закону та пункту 4 Особливостей у звіті про результати проведення процедури закупівлі також не зазначено інформацію про місця постачання товару, що є предметом закупівлі.
Відповідно до повідомлення про внесення змін від 28.02.2025 до Договору (зміни відповідно до додаткової угоди від 27.02.2025 № 1), випадком для внесення змін до істотних умов договору виступає «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення», який передбачено підпунктом 2 пункту 19 Особливостей.
Однак, відповідно до змісту додаткової угоди від 27.02.2025 № 1 до Договору передбачено, що випадком внесення змін до вказаної додаткової угоди є підпункт 7 пункту 19 Особливостей.
Таким чином, Замовником в порушення вимог передбачених підпунктом 8 пункту 20 Особливостей оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору від 28.02.2025, де зазначено випадок для внесення змін до істотних умов договору, який не відповідає фактичному випадку внесених змін до Договору.
Період усунення порушень:
24.03.2025 16:28 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
24.03.2025 16:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі висновку ДАСУ за результатами моніторингу по закупівлі UA-2024-11-13-012762-a здійснено заходи направлені на недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом проведення роз'яснювальної роботи з уповноваженою особою.
Дата публікації звіту:
27.03.2025 11:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом проведення роз'яснювальної роботи.
Дата публікації:
27.03.2025 11:54
Запити/Пояснення
Номер:
83816fd60fb44f9e8a07974d83f11788
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 06.03.2025 № 1
Дата опублікування:
06.03.2025 09:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Багатофункціональним обслуговуючим неприбутковим комунальним підприємством «Словечне» (далі – Замовник) по предмету «Електрична енергія» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-13-012762-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), просимо надати пояснення (інформацію та документи) з наступних питань.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
365a92b2e55443daa9412ce98ffe439d
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
10.03.2025 16:10
Опис:
1.
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано згідно з наступними нормативно-правовими актами:
- Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами);
- Особливостям затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
- Закону України «Про ринок електричної енергії» (із змінами);
- ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення»;
- Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312).
Розрахунок обсягу споживання здійснено на підставі споживання в попередні роки.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін відповідно до Методичних рекомендаційщодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Міністерства економіки України 07.05.2024 №11712.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі електричної енергії за методом порівняння ринкових цін виконано способом з урахуванням базових показників (обсяг закупівлі, прогнозована ціна на ринку “на добу наперед”, тариф на послуги з передачі електричної енергії, торговельна надбавка / знижка електропостачальника).
ОВ = (Цфпрогн.рдн + Тпер + V) × Wплан × Р,
2 886 400,00=8,20*352 000= (5,65997 (Цфпрогн.рдн за період з 01 по 31 жовтня 2024 року) + 8,09% (Х) + 0,66526 (Тпер) )* 1,2 (Р) 352 000(Wплан)=(5,67 + 8,6% + 0,67)* 1,2*352 000, де
ОВ – очікувана вартість закупівлі електричної енергії (грн);
Wплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта замовника (кВт•год);
Цфпрогн.рдн – прогнозована ціна за 1 кВт•год електричної енергії, яка визначається як середньозважена ціна на ринку “на добу наперед” за останній повний календарний місяць без ПДВ (грн);
Тпер – діючий тариф на послуги з передачі електричної енергії на запланований місяць оголошення процедури закупівлі, затверджений НКРЕКП для оператора системи передачі у встановленому порядку за кВт•год без ПДВ (грн/кВт•год) Станом на дату публікації на сайті НКРЕКП розміщено проект постанови про встановлення тарифу на передачу на 2025 рік (додається в складі пояснень);
Р – математичне вираження можливої ставки податку на додану вартість (наприклад, ПДВ – 20 % дорівнює 1,2);
V – орієнтовна торговельна надбавка / знижка електропостачальника за 1 кВт•год електричної енергії без ПДВ, що розраховується за формулою:
V = Цфпрогн.рдн × Х (грн);
Х – відсоток можливого коливання ціни електричної енергії в період проведення процедури закупівлі з урахуванням динаміки ринку та коливання цін, який може бути встановленим у межах 10 % (зазначений відсоток може бути збільшено або зменшено замовником залежно від планового обсягу споживання).
2.
Джерелом фінансування даної закупівлі є власні кошти від господарської діяльності БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНЕ ОБСЛУГОВУЮЧЕ НЕПРИБУТКОВЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " СЛОВЕЧНЕ " (код ЄДРПОУ 31164307) (Замовник). Замовник не є розпорядником бюджетних коштів.
Перелік розпорядників бюджетних коштів доступний на офіційній веб-сторінці Державної казначейської служби України в розділі «Казначейство інформує» - «Єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів» (далі – Реєстр). Відповідно до вищевказаного Реєстру Замовник БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНЕ ОБСЛУГОВУЮЧЕ НЕПРИБУТКОВЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " СЛОВЕЧНЕ " (код ЄДРПОУ 31164307) в графі Розпорядник/Одержувач Замовник визначений як «Одержувач».
Додатки:
Проект постанови НКРЕКП
Статут БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНЕ ОБСЛУГОВУЮЧЕ НЕПРИБУТКОВЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " СЛОВЕЧНЕ "
Номер:
8e63115626994a868f734aded913f5b4
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 17.03.2025 № 2
Дата опублікування:
17.03.2025 08:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Багатофункціональним обслуговуючим неприбутковим комунальним підприємством «Словечне» (далі – Замовник) по предмету «Електрична енергія» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-13-012762-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), просимо надати пояснення (інформацію та документи) з наступних питань.
Абзацом 8 пункту 28 Особливостей встановлено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Разом з тим, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Відповідно до абзацу 17 пункту 47 Особливостей передбачено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Проте, згідно з підпунктом 3.1.1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацію щодо відсутності підстав, встановлених в пункті 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чому тендерна документація містить вимогу щодо підтвердження учасниками відсутності підстав передбачених пунктом 47 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d1bc5928abd94bbb93cb0830300f3c30
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
20.03.2025 09:02
Опис:
Відповідь:
В тендерній документації замовником вимагається самостійне декларування, шляхом надання учасником довідки в довільній формі щодо відсутності підстав передбачених п.47. Замовником не вимагається документальне підтвердження відсутності підстав передбачених п.47 Особливостей учасником закупівлі при поданні тендерної пропозиції.