• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Водонапірна башта Рожновського

Завершена

872 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 364.00 UAH
Номер: 61c90deec2d740a1bc7a2640f524bdd6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-13-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 13.01.2025 17:41 - 04.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.01.2025 №2-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.01.2025 №2-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2024-11-13-009581-a, 13.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення інформації в річному плані установлено порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРГІДРОМОНТАЖ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ФОП Лацик Артем Сергійович та ФОП Фур Юлія Юріївна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом не допущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Чечельникводоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 13.11.2024 № 173), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Лацик Артем Сергійович (далі – ФОП Лацик Артем Сергійович), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Фур Юлія Юріївна (далі – ФОП Фур Юлія Юріївна), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГІДРОМОНТАЖ» (далі – ТОВ «УКРГІДРОМОНТАЖ»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 27.11.2024 № 177, від 04.12.2024 № 192, від 05.11.2024 № 194 та № 195, від 06.12.2024 № 196, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 12.12.2024 № 09/12-24, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 20.01.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 14 Постанови № 1178 закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 4 частини другої статті 4 Закону опублікований в електронній системі закупівель річний план (UA-P-2024-11-13-009849-a) не містить інформації щодо коду економічної класифікації видатків бюджету. Абзацами першим та п’ятим пункту 28 Постанови № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови № 1178, зокрема відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Постанови № 1178. Так, в абзаці восьмому пункту 28 Постанови № 1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Постанови № 1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Згідно з абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Постанови № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178. Однак у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178, повинен надати документ, що підтверджує відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови № 1178. При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 до Постанови № 1178 внесені зміни, а саме виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови № 1178. Отже, моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Постанови № 1178. Крім цього, абзацом десятим пункту 28 Постанови № 1178 визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/ або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Однак, моніторингом закупівлі установлено, що переліки документів та/або інформації для учасників та переможця закупівлі Замовником не оформлено як окремі додатки до тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Постанови № 1178. Також моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРГІДРОМОНТАЖ», якого обрано переможцем торгів, відсутні документи, надання яких передбачено тендерною документацією Замовника, а саме: - додатки № 2 та № 3 до аналогічного договору від 19.04.2024 № 19/04-24, які є його невід’ємними частинами відповідно до пункту 11.1. Розділу «Додатки до договору» договору (підпункт 1.1.3. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації); - сертифікат відповідності та паспорт у повному обсязі на башту (пункт 1 Додатку 2 тендерної документації); - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, з додатками, не раніше 2020 року на лакофарбовану продукцію (лакофабовані матеріали призначені для фарбування металевих, дерев’яних, бетонних та інших поверхонь як на зовні так і в середині приміщень) (пункт 2 Додатку 2 тендерної документації). На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо зазначеного Замовник пояснив, що 17.01.2025 під час додаткового вивчення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРГІДРОМОНТАЖ» виявив відсутність вищевказаних документів у її складі. Окрім цього, установлено, що переможцем торгів ТОВ «УКРГІДРОМОНТАЖ» не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178, чим порушено вимоги пункту 3 Додатку 1 тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. З огляду на вказане, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «УКРГІДРОМОНТАЖ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та як переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178, а уклав з ним договір про закупівлю від 12.12.2024 № 09/12-24 на суму 697 000,00 грн. В ході моніторингу 17.01.2025 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 04.02.2025 12:08 - 19.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2025 12:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-11-13-009581-a, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЧЕЧЕЛЬНИКВОДОКАНАЛ» ЧЕЧЕЛЬНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом не допущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності уповноваженої особи, якою допущено порушення та винесенням її попередження про недопущення в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Дата публікації звіту: 07.02.2025 15:57

Запити/Пояснення