• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Запасні частини (крім двигунів) до автомобілів іноземних виробників (в асортименті)

Торги відмінено

4 453 317.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 266.59 UAH
Номер: a831df849af448fca4e4d66c051c0e0c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-28-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.01.2025 18:04 - 19.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.01.2025 № 38 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Перелік процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-11-12-017032-a 12.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 218-10-00, o.v.nahorna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 19.12.2024 № 20246-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII (в частині строку). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент проведення торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішень постійної діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 19.12.2024 № 20246-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи 12.11.2024 року № 12/11/03, рішення Комісії АМКУ від 19.12.2024 № 20246-р/пк-пз, коментар замовника про виконання рішення Комісії АМКУ від 31.01.2025, пояснення та документи надані Замовником на запити органу державного фінансового контролю. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 3 (трьох) учасників, а саме: ФОП «ЧЕРНІКОВА ОЛЬГА ІГОРІВНА» з ціновою пропозицією 2 085 121,25 гривень, ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НОВАТОН Україна» з ціновою пропозицією 2 599 061,11 гривень та ФОП «ЗАГИЧКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА» з ціновою пропозицією 4 453 317,00 гривень. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ФОП «ЧЕРНІКОВА ОЛЬГА ІГОРІВНА» від 08.12.2024 № UA-2024-11-12-017032-a.a1 щодо оскарження рішення Замовника. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 19.12.2024 № 20246-р/пк-пз (далі – Рішення), відповідно до якого, Замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «НОВАТОН УКРАЇНА» переможцем торгів. Однак, під час моніторингу установлено, що Замовником на дату прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (28.01.2025) не виконано Рішення Комісії АМКУ. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 29.01.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із запитом, щодо надання пояснень, зокрема щодо надання вичерпних пояснень Замовником, щодо причин невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.12.2024 № 20246-р/пк-пз. Так, Замовником 03.02.2025 за запит органу державного фінансового контролю надані наступні пояснення: «У зв’язку з систематичною відсутністю світла та великим навантаженням уповноваженої особи наприкінці 2024 року на початку 2025 року, що пов’язано із звітуванням за договорами, планування закупівель на 2025 рік та терміновим проведенням закупівель та укладанням прямих договорів на наступні періоди, уповноваженою особою було пропущений термін оформлення протокольного рішення про виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.12.2024 № 20246-р/пк-пз. На цей час рішення Антимонопольного комітету України виконано в повному обсязі, про що було повідомлено у встановленому порядку.». Однак, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, Замовником виконано Рішення Комісії АМКУ від 19.12.2024 № 20246-р/пк-пз з порушенням тридцяти денного строку, з дня його прийняття органом оскарження. Поруч з тим, під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовником було розміщено інформацію про відміну процедури закупівлі у вигляді протокольного рішення Уповноваженої особи від 31.01.2025 № 31/1в на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей № 1178, у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Період усунення порушень: 14.02.2025 16:32 - 01.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2025 16:32

Запити/Пояснення