-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 2
Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл. Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 025 336.24
UAH з ПДВ
Номер:
d5f0d9c64d2b4c0a9296f76ce42323a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-22-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2024 00:00
Період моніторингу:
22.11.2024 12:30 - 14.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.11.2024 № 36-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 22.11.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
22.11.2024 №36-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-11-12-002993-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 1 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу капітального будівництва Березанської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); договір підряду з ТОВ «Консалтинг-Буд» від 12.11.2024 №12/11/2024 вартістю 4 025 336,24 гривень; експертний звіт від 30.08.2024 №675/КЕ/2024; пояснення та документи Замовника, надані 28.11.2024 на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 2 «Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) у форматі PDF.
Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо.
Моніторингом установлено, що Замовником оприлюднено документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а саме «Підсумкова відомість ресурсів» Додаток №3 до договору підряду (файл «Договір додаткові роботи.pdf»), який завантажений у форматі PDF.
Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Надані Замовником пояснення від 12.12.2024 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення.
Водночас, у ході проведення моніторингу Замовник усунув порушення шляхом внесення змін до Договору додатковою угодою від 11.12.2024 № 1 щодо оприлюднення 12.12.2024 в електронні системі закупівель Додатку № 4 до договору «Підсумкова відомість ресурсів (інформація про ціни на матеріальні ресурси)» у форматі XLS.
Період усунення порушень:
12.12.2024 18:46 - 27.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2024 18:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ капітального будівництва Березанської міської ради ознайомившись з результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-11-12-002993-a без використання електронної системи за предметом закупівлі Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), унікальний номер № UA-2024-11-12-002993-a, повідомляє наступне. З фахівцем з публічних закупівель (уповноваженою особою) Клімчук Т.О. 16.12.2024 року була проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення в подальшому порушень Закону України Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та буде направлено на онлайн-навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. При оголошення чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано надані зауваження.
Дата публікації звіту:
17.12.2024 09:44
Запити/Пояснення
Номер:
21156b821b7942ab8cf59c79d79b1bcd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2024 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл. Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-12-002993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують необхідність в проведені додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт, через відсутність обсягів таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно-кошторисній документації закупівлі «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл. Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт не передбачених основним договором від 04.06.2024 №04/06/2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0f77f2d673ef4122a26df738abf61c1d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.11.2024 13:55
Опис:
Замовником розглянуто Ваш запит щодо надання пояснень та за результатом розгляду надаємо запитувану інформацію.
1. Щодо першого питання.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель: Відповідно до п. 5.1 розділу 5 «Настанов з визначення вартості будівництва», що затверджено наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі Замовником застосовано відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка пройшла позитивну експертизу.
На підставі дефектного акту, скоригованої проектної документації та отриманого позитивного експертного звіту ТОВ «Центр комплексних експертиз проектів» № 675/КЕ/2024 від 30 серпня 2024 було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість додаткових робіт по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50 (код ДК 021:2015-45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Обґрунтування очікуваної вартості, розміру бюджетного призначення: Очікувана вартість даного предмету закупівлі визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку. Взято витрати передбачені Главою 1-9, крім того взято кошторисний прибуток (П), кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ), кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (І) вказаної проектної документації і на дану суму нараховано ПДВ. Очікувана вартість становить - 4 025 336,24 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення (обсяг видатків) на закупівлю Додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначено рішенням Березанської міської ради Броварського району Київської області дев’яносто п’ятої позачергової сесії восьмого скликання № 197 від 05.11.2024 «Про внесення змін до рішення сімдесят сьомої сесії Березанської міської ради восьмого скликання від 21.12.2023 № 294 «Про бюджет Березанської міської територіальної громади на 2024 рік», затверджено Програмою будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів, інфраструктура, утримання вуличної шляхової мережі Березанської міської ради на 2024 рік рішенням Березанської міської ради Броварського району Київської області дев’яносто другої позачергової сесії восьмого скликання № 170 від 16.09.2024 «Про внесення змін до рішення сімдесят восьмої позачергової сесії Березанської міської ради восьмого скликання від 09.01.2024 № 5 „Про затвердження Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів, інфраструктура, утримання вуличної шляхової мережі Березанської міської ради на 2024 рік”. Для документального підтвердження вищевикладеного надаємо скан-копії експертного звіту, витяг з ЄДЕСБ щодо інформації про проєктні документації, дефектного акту, рішення сесій №170 від 16.09.2024, № 197 від 05.11.2024.
2. Щодо другого питання.
На підставі проведеної закупівлі за предметом «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-30-009401-a (посилання на закупівлю у системі Prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-12-002993-a) відділом було укладено Договір підряду №04/06/2024 від 04.06.2024 з переможцем закупівлі ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» на суму 9 685 340,48 грн. з ПДВ.
Під час виконання робіт за основним договором № 04/06/2024 від 04.06.2024 на виконання робіт з Капітального ремонту будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50 виникла необхідність виконання додаткових робіт, які не були передбачені в основному договорі № 04/06/2024 від 04.06.2024, після чого було складено дефектний акт та завдання на проектування на підставі яких здійснено коригування проектно-кошторисної документації (включаючи додаткові роботи) та отримано позитивний експертний звіт № 675/КЕ/2024 від 30 серпня 2024 (реєстраційний номер EX01:5249-0810-7976-0460 Редакція № 2).
Необхідність проведення додаткових робіт, які не були передбачені в первинній проектно-кошторисній документації закупівлі «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл. Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», що виникли безпосередньо під час виконання будівельних робіт, не передбачених основним договором від 04.06.2024 №04/06/2024, підтверджується дефектним актом, завданням на проектування, відомістю обсягів робіт, експертним звітом, витягом з ЄДЕСБ щодо інформації про проєктні документації.
Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов'язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Замовником на виконання підпункту 8 пункту 13 Особливостей закупівель здійснено закупівлю додаткових робіт у того самого виконавця робіт з яким укладено основний договір за предметом закупівлі. Відділом капітального будівництва Березанської міської ради та ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД» було укладено Договір підряду № 12/11/2024 від 12.11.2024 на суму 4 025 336,24 грн. з ПДВ на закупівлю Додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Замовником за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пп.8 п.13 Особливостей закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону та разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Додатки: експертний звіт, витяг з ЄДЕСБ щодо інформації про проєктні документації, дефектний акт, завдання на проектування, відомість обсягів робіт, рішення сесій №170 від 16.09.2024, № 197 від 05.11.2024.
Номер:
aef072597e564d8698b16c989fd84b2f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2024 17:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл. Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-12-002993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію, чому Замовником не враховано зміни внесені до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності з 23.10.2024 та не оприлюднено документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в машинозчитувальному форматі визначеному в «Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
609e6ea7c2644670b4a695c905949ea4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.12.2024 13:53
Опис:
Відділом капітального будівництва Березанської міської ради розглянуто Ваш запит щодо надання пояснень. За результатом розгляду пояснюємо наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Між нами та Товариством з обмеженою відповідальністю «КОНСАЛТИНГ-БУД» укладено Договір підряду № 12/11/2024 щодо предмета закупівлі: «Додаткові роботи по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від 12.11.2024 року (далі - Договір).
Звертаємо увагу, що Додатком № 3 до цього Договору є Підсумкова відомість ресурсів, яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а саме: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Отже, Замовником враховано зміни внесені до Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинності з 23.10.2024 та оприлюднено документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Одночасно слід зазначити, що замовником оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 11.12.2024.
Даною додатковою угодою сторони дійшли згоди додати до Договору Додаток № 4 «Підсумкова відомість ресурсів (інформація про ціни на матеріальні ресурси)» у форматі XLS, тобто в машинозчитувальному форматі визначеному в «Положенні про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Крім того, слід зазначити, що замовник скористався положеннями ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, відповідно до яких, сторони домовилися, що зазначені у додатковій угоді умови застосовуються до відносин між ними, які виникли з 12.11.2024 року.
Просимо зауважити, що додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. Тому, внесений Додатковою угодою № 1 від 11.12.2024 Додаток № 4 є його невід`ємною частиною.
Замовником дотримано вимоги норм ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та «Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Отже, Замовник діяв в межах закону, тому, в його діях відсутні будь-які порушення законодавства.