• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 2

Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл. Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

4 025 336.24 UAH з ПДВ
Номер: d5f0d9c64d2b4c0a9296f76ce42323a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-22-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 22.11.2024 12:30 - 14.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.11.2024 № 36-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 19.11.2024 №003100-18/14401-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 22.11.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 22.11.2024 №36-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-11-12-002993-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 1 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 766-83-49, ydemidenko22@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу капітального будівництва Березанської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості); договір підряду з ТОВ «Консалтинг-Буд» від 12.11.2024 №12/11/2024 вартістю 4 025 336,24 гривень; експертний звіт від 30.08.2024 №675/КЕ/2024; пояснення та документи Замовника, надані 28.11.2024 на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 2 «Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) у форматі PDF. Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо. Моніторингом установлено, що Замовником оприлюднено документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а саме «Підсумкова відомість ресурсів» Додаток №3 до договору підряду (файл «Договір додаткові роботи.pdf»), який завантажений у форматі PDF. Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Надані Замовником пояснення від 12.12.2024 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення. Водночас, у ході проведення моніторингу Замовник усунув порушення шляхом внесення змін до Договору додатковою угодою від 11.12.2024 № 1 щодо оприлюднення 12.12.2024 в електронні системі закупівель Додатку № 4 до договору «Підсумкова відомість ресурсів (інформація про ціни на матеріальні ресурси)» у форматі XLS.
Період усунення порушень: 12.12.2024 18:46 - 27.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.12.2024 18:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ капітального будівництва Березанської міської ради ознайомившись з результатами моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-11-12-002993-a без використання електронної системи за предметом закупівлі Додаткові роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі хірургічного відділення Комунального некомерційного підприємства «Березанська міська лікарня Березанської міської ради» за адресою: Київська обл., Броварський р-н., м. Березань, вул. Михайлівська, 50» (код ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), унікальний номер № UA-2024-11-12-002993-a, повідомляє наступне. З фахівцем з публічних закупівель (уповноваженою особою) Клімчук Т.О. 16.12.2024 року була проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення в подальшому порушень Закону України Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та буде направлено на онлайн-навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. При оголошення чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано надані зауваження.
Дата публікації звіту: 17.12.2024 09:44

Запити/Пояснення