-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Засоби радіоелектронної боротьби (РЕБ)
Завершена
2 019 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 591.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 591.50 UAH
Номер:
04e5d918ab7b4b358af41354fe0773ef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-30-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2024 00:00
Період моніторингу:
30.12.2024 16:41 - 21.01.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.12.2024 №108-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.12.2024 №108-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-11-12-002369-a, 12.11.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РЕБ Сармат», ТОВ «ТЛ Інжиніринг», ТОВ «Ювітек», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Калинівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 12 листопада 2024 року №56), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕБ Сармат» (далі – ТОВ «РЕБ Сармат»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЛ Інжиніринг» (далі – ТОВ «ТЛ Інжиніринг»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Ювітек» (далі – ТОВ «Ювітек»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 22 листопада 2024 року №59 та №60, від 26 листопада 2024 року №61, від 28 листопада 2024 року №62 та 63, повідомлення про намір укласти договори, договори від 04 грудня 2024 року №041 та №042, звіти про виконання договорів про закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 08 січня 2025 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.01.2025 15:52 - 24.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.01.2025 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
b0741b039fc84ef38c51fa999dec3912
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
06.01.2025 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі засобів радіоелектронної боротьби (РЕБ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-11-12-002369-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
16cc6ac7817043d2be5a2a073a0c3f7a
Назва:
Відповідь щодо проведення моніторингу закупівлі засобів радіоелектронної боротьби (РЕБ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-11-12-002369-a)
Дата опублікування:
08.01.2025 16:27
Опис:
Калинівською міською радою розглянуто Ваш запит від 06.01.2025 року, щодо проведення моніторингу закупівлі засобів радіоелектронної боротьби (РЕБ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-11-12-002369-a), а саме:
надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо),
листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Повідомляємо, що аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси) здійснювався на підставі моніторингу цін в системі Prozorro, а також цінових пропозицій від постачальників ( цінові пропозиції додаються).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості розміщено на офіційному сайті Калинівської міської ради, яке можна переглянути за посиланням:https://gromada.org.ua/gromada/kalynivska/news/1736340735/.