• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги: (Послуги з проведення гістологічних досліджень біопсійного та операційного матеріалів).

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Номер: cf7237a118ca462cb6eff0079427853b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-02-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.01.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 02.01.2025 11:14 - 24.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.01.2025 № 1-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 01.01.2025 №1-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2024-11-12-000983-a від 12.11.2024 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей №1178. Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону . За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень при відображені інформації в річному плані (вимог частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей №1178) та складанні тендерної документації (абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Копичинецька комунальна лікарня» Копичинецької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи, тендерну пропозицію Комунального некомерційного підприємства «Тернопільське обласне патологоанатомічне бюро» Тернопільської обласної ради (далі – КНП «Тернопільське патологоанатомічне бюро»), протокольне рішення уповноваженої особи від 22.11.2024, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2024, договір про надання послуг від 29.11.2024 за № 223, пояснення Замовника від 07.01.2024 та від 17.01.2025 отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Водночас, частиною першою статті 4 Закону передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Моніторингом встановлено, що згідно із підпунктом 4.4 пункту 4 Розділу «Загальні положення» тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 01.01.2025 до 31.12.2025року. Однак, відповідно до оприлюдненого річного плану UA-P-2024-11-12-000882-a Замовником запланована закупівля вищевказаних послуг на 2024 рік. Враховуючи викладене, Замовником в порушення частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей інформація, зазначена в оголошенні та тендерній документації не відповідає запланованій закупівлі. Замовник, на запит Управління, щодо відображення інформації в річному плані , у відповіді від 17.01.2025 зазначив, «…що при публікації річного плану UA-P-2024-11-12-000882-a було допущено механічну описку…». Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству встановлено, що Замовником в пункті п.7.4 розділу 7 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачено підставу зміни істотних умов договору : -погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення; - зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку. В той же час предметом закупівлі є послуги, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, вказані підстави зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є відповідно товари та роботи, як це передбачено вимогами підпунктів 2 та 9 пункту 19 Особливостей №1178. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Замовник, на запит Управління, щодо відображення інформації в тендерній документації , у відповіді від 17.01.2025 зазначив «… Пунктом 19 Особливостей не передбачена необхідність зазначення замовником в договорі окремих підстав для зміни його істотних умов, в залежності від того, що є предметом закупівлі товари, роботи чи послуги. Тобто замовник вказує в проекті договору весь перелік підстав для зміни істотних умов договору, що визначений законодавством у сфері закупівель.»
Період усунення порушень: 21.01.2025 14:17 - 05.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.01.2025 14:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За наслідками розгляду висновку від 21.01.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-12-000983-a, КНП «Копичинецька комунальна лікарня» КМР (далі – замовник) повідомляє, що з метою недопущення у подальшому встановлених порушень при відображені інформації в річному плані (вимог частини першої статті 4 Закону та пункту 14 Особливостей №1178) та складанні тендерної документації (абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону), з особою, якою було допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було проведено відповідну роз’яснювальну роботу та організовано додаткове поглиблене вивчення положень Закону та Особливостей, а також особу попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 24.01.2025 13:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 24.01.2025 14:19

Запити/Пояснення