• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

кейтерингові послуги

Завершена

241 900.00 UAH без ПДВ
Номер: 8cb3b61daa9b43f49705ce871d4f770b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-10-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.03.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 10.03.2025 16:57 - 01.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.03.2025 № 12-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.03.2025 № 12-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-11-11-016751-a 11.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, i.l.mamonchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено порушення вимог пунктів 3, 5, 10 та пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-11-11-020475-aна 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір від 06.11.2024 №78, додаткова угода від 13.03.2025 №1, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, пояснення Замовника з додатками до нього отримані через електронну систему закупівель 13.03.2025 та 14.03.2025. Замовником під час оприлюднення звіту про договір UA-2024-11-11-016751-a, укладеного без використання електронної системи закупівель на порушення пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 із змінами (далі - Особливості) не оприлюднений договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 10.03.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою надання інформації та її документального підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Замовником 13.03.2025 оприлюднений договір від 06.11.2024 №78 з додатком до нього, а також надано обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, в якому, зокрема, зазначено, що закупівлю без застосування відкритих торгів проведено у відповідності до підпункту 5-9 пункту 13 Особливостей (відкриті торги з особливостями, оголошені на закупівлю кейтерингових послуг ДК 021:2015 55520000-1 на суму 265500,00 грн не відбулись через відсутність учасників). Однак, проведеним аналізом інформації, оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель з’ясовано, що відкриті торги за предметом закупівлі «кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-16-012157-a) очікуваною вартістю 265500,00 грн відмінено через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. В подальшому Замовником відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснено закупівлі без використання електронної системи за номером ID: UA-2024-10-25-013125-a очікуваною вартістю 38000,00 грн та за номером ID: UA-2024-11-06-017181-a очікуваною вартістю 227500,00 грн (загальна очікувана вартість 265500,00 грн). Враховуючи вищенаведене, Замовником здійснено закупівлю UA-2024-11-11-016751-a за відсутності підстав, визначених пунктом 13 Особливостей без застосування відкритих торгів шляхом укладення договору без використання електронної системи закупівель, чим порушено норми пунктів 3, 5, 10 та пункту 13 Особливостей. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладеного порушення не спростовують його. В ході моніторингу Замовником оприлюднена додаткова угода від 13.03.2025 №1 щодо розірвання договору від 06.11.2024 №78 та звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-11-11-016751-a, оплата за яким становить 117800,00 гривень.
Період усунення порушень: 18.03.2025 15:09 - 02.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2025 15:09

Запити/Пояснення