-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в ліцеї №8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6)
Завершена
12 440 228.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 201.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 201.14 UAH
Номер:
2875212ccbda4ecc8607a3c711ad5fd7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-18-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.12.2024 00:00
Період моніторингу:
18.12.2024 16:44 - 09.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.12.2024 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада
2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2024-11-11-014901-a 11.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 28, пунктів 36 та 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11 листопада 2024 року № 211, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 листопада 2024 року № 211/1, повідомлення про намір укласти договір від 26 листопада 2024 року, договір підряду від 03 грудня 2024 року № 200-КР на суму 12 404 089,46 гривень з ПДВ, додаткову угоду від 20 грудня 2024 року № 1, пояснення та документи Замовника, надані 26 грудня 2024 року та 06 січня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
У пункті 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей.
Водночас, на дату проведення процедури закупівлі 11 листопада 2024 року була чинна редакція Особливостей зі змінами від 13 вересня 2024 року, внесеними постановою Кабінету Міністрів України № 1069 (далі – Постанова № 1069) (набрала чинності 19 вересня 2024 року), в якій пунктом 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою № 1069, та не відповідає нормам, встановленим пунктом 41 Особливостей, в результаті чого порушено пункт 28 Особливостей.
Крім того Замовником в тендерній документації в пункті 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Водночас, на дату проведення процедури закупівлі 11 листопада 2024 року була чинна редакція Особливостей зі змінами, внесеними Постановою № 1069, де згідно абзацу другого пункту 36 вказано, що Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою № 1069, та не відповідає нормам, встановленим пунктом 36 Особливостей, в результаті чого порушено пункт 28 Особливостей.
Відповідно до абзацу другого пункту 28 Особливостей Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної документації відсутня інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Враховуючи наведене, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
10.01.2025 14:58 - 25.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.01.2025 14:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зауважимо, що дії та рішення уповноваженої особи щодо організації та проведення даної процедури закупівлі не призвели до завдання збитків чи настання негативних наслідків для Замовника. Станом на 31.12.2024 роботи виконані в повному обсязі та відповідно до всіх будівельних норм, у спеціалістів з технагляду також не виникло жодних зауважень про якість виконаних робіт. Разом з цим, уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель. В свою чергу, з метою поглиблення знань в сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікаційного рівня, уповноважена особа з власної ініціативи зареєструвалась на участь у тематичних вебінарах, що організовані профільними інтернет-порталами та заплановані на найближчий час. Таким чином, зауваження, викладені органом державного фінансового контролю (Держаудитслужбою) у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, повністю враховані та прийняті для керівництва в роботі з метою недопущення Замовником в подальшому порушень у сфері здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
17.01.2025 13:11
Запити/Пояснення
Номер:
e3b694944f7e47b2b6b28b816b6818c3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2024 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в ліцеї №8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-014901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 20.12.2024 № 1 до договору від 03.12.2024 № 200-КР.
4. З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», пояснити підстави оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси (додаток № 6 до договору підряду від 03.12.2024 № 200-КР, з урахуванням змін, внесених додатковою угодою від 20.12.2024 № 1 до договору) у форматі PDF.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a797387e54ce4d3aaf5b95b3e462369d
Назва:
Пояснення Замовника на запит
Дата опублікування:
26.12.2024 17:16
Опис:
Закупівля проводилась на виконання розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.10.2024 року №732 "Про внесення змін до розпорядження Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації від 12 лютого 2024 року №105", для забезпечення енергозбереження в закладах освіти, з метою їх подальшої експлуатації та забезпечення діяльності.
Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики, розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», «Настанови з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництві», а також відповідно до ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; ДБН В.2.2-3:2018 «Будинки і споруди. Заклади освіти»; ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека у будівництві»; ДБН В.2.5-56:2014 зі змінами «Системи протипожежного захисту»; ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/5B13E3700BCDC82EC2258BD20051059E (на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Під час виконання своїх договірних зобов’язань згідно договору 200-КР від 03.12.2024, спеціалістами підрядної організації було встановлено, що деякі види робіт, які були зазначені в технічному завданні, внесені туди помилково і потреби в їх виконанні немає, на що було запропоновано Замовнику укласти додаткову угоду, яка не призведе до підвищення ціни Договору, в якій буде приведено у відповідність кошторисну документацію до Договору до фактичного об’єму виконаних робіт.
З приводу публікування додаткової угоди №1 від 20.23.2024 повідомляємо наступне.
Уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час публікування документів в електронній системі закупівель, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель. В свою чергу, з метою поглиблення знань в сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікаційного рівня, уповноважена особа з власної ініціативи зареєструвалась на участь у тематичних вебінарах, що організовані профільними інтернет-порталами та заплановані на найближчий час.
Додатки:
- Перелік робіт у виконанні яких немає потреби
- Відомість робіт та відомість ресурсів об’єкта будівництва
- Експертний звіт
- Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
- Скрін-копії сторінок публікації на вебсайті
Номер:
4d3d2925e87a47249a5947d47885c95e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.01.2025 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в ліцеї №8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-014901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пояснення щодо відсутності інформації про обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни, розміщеної за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/5B13E3700BCDC82EC2258BD20051059E, яке надано Замовником на запит Держаудитслужби стосовно оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – учасник) вимогам тендерної документації, визначеним підпунктом 1.6 пункту 1 «Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності» таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» додатку 1, щодо договору зі спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів, або такого ж договору від компанії-перевізника, що буде залучено учасником до вивезення будівельного сміття, враховуючи, що строк дії договору на приймання і захоронення відходів (куби) від 10.01.2023 № 605044/36 між учасником та приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» закінчився 30.11.2024 (згідно додаткової угоди № 13).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9228cf82a7e446c48820eb8315cb2f1b
Назва:
Пояснення на Запит
Дата опублікування:
06.01.2025 14:15
Опис:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 02-01-2025 у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в ліцеї №8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6), унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-11-11-014901-a.
1. Стосовно посилання повідомляємо наступне, оскільки функціонал офіційного інтернет-порталу «Київаудит» не дає можливості повністю відкрити всю наявну інформацію через посилання, Вам було надано затверджені скін-копії сторінок обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни.
Крім того, додатково надаємо скан-копію обґрунтування опублікованого на офіційному сайті Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням: https://www.ruo-obolon.kiev.ua/wp-content/uploads/2024/11/UA-2024-11-11-014901-a.pdf
2. Стосовно договору зі спеціалізованим підприємством про розміщення та захоронення твердих будівельних відходів, або такого ж договору від компанії-перевізника, що буде залучено учасником до вивезення будівельного сміття, наданого Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», повідомляємо наступне.
Виходячи з того, що на момент розкриття пропозицій, наданий договір, згідно додаткової угоди №13, був чинний, тому Замовником було оприлюднено намір укласти Договір з вищевказаним Учасником. Також, враховуючи те, що Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав лист-згоду з умовами договору, в той час як в пункті 5.4.12. розділу 5 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» Договору зазначено, що Підрядник зобов’язаний протягом 5 (п’яти) днів з моменту закінчення виконання Робіт (а так само в разі дострокового припинення Договору – з моменту припинення) самостійно та за рахунок власних коштів звільнити Об’єкт від будь-яких своїх тимчасових споруд, залишків матеріалів, обладнання (засобів, техніки, приладів, інструментів), відходів (сміття) тощо, тому Замовником було оприлюднено намір укласти Договір з вищевказаним Учасником. Відповідальність за заключення додаткових угод Учасника з іншими суб’єктами господарювання лягяє особисто на Учасника, тому, оскільки товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» було згодне з умовами Договору, відповідальність за виконання зобов’язань за Договором, та всі суміжні дії для забезпечення виконання робіт лягає на Підрядника.