• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт фасаду (заходи з енергозбереження) в ліцеї №8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6)

Завершена

12 440 228.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 201.14 UAH
Номер: 2875212ccbda4ecc8607a3c711ad5fd7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-18-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.12.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 18.12.2024 16:44 - 09.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.12.2024 № 336 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада 2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2024-11-11-014901-a 11.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.m.kaliuzhna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 28, пунктів 36 та 41 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11 листопада 2024 року № 211, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26 листопада 2024 року № 211/1, повідомлення про намір укласти договір від 26 листопада 2024 року, договір підряду від 03 грудня 2024 року № 200-КР на суму 12 404 089,46 гривень з ПДВ, додаткову угоду від 20 грудня 2024 року № 1, пояснення та документи Замовника, надані 26 грудня 2024 року та 06 січня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. У пункті 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Водночас, на дату проведення процедури закупівлі 11 листопада 2024 року була чинна редакція Особливостей зі змінами від 13 вересня 2024 року, внесеними постановою Кабінету Міністрів України № 1069 (далі – Постанова № 1069) (набрала чинності 19 вересня 2024 року), в якій пунктом 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою № 1069, та не відповідає нормам, встановленим пунктом 41 Особливостей, в результаті чого порушено пункт 28 Особливостей. Крім того Замовником в тендерній документації в пункті 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Водночас, на дату проведення процедури закупівлі 11 листопада 2024 року була чинна редакція Особливостей зі змінами, внесеними Постановою № 1069, де згідно абзацу другого пункту 36 вказано, що Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою № 1069, та не відповідає нормам, встановленим пунктом 36 Особливостей, в результаті чого порушено пункт 28 Особливостей. Відповідно до абзацу другого пункту 28 Особливостей Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної документації відсутня інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Враховуючи наведене, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 10.01.2025 14:58 - 25.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.01.2025 14:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зауважимо, що дії та рішення уповноваженої особи щодо організації та проведення даної процедури закупівлі не призвели до завдання збитків чи настання негативних наслідків для Замовника. Станом на 31.12.2024 роботи виконані в повному обсязі та відповідно до всіх будівельних норм, у спеціалістів з технагляду також не виникло жодних зауважень про якість виконаних робіт. Разом з цим, уповноваженій особі було наголошено про суворий контроль за неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, а також про персональну відповідальність у разі допущення в майбутньому порушень під час організації та проведення публічних закупівель. В свою чергу, з метою поглиблення знань в сфері публічних закупівель та підвищення кваліфікаційного рівня, уповноважена особа з власної ініціативи зареєструвалась на участь у тематичних вебінарах, що організовані профільними інтернет-порталами та заплановані на найближчий час. Таким чином, зауваження, викладені органом державного фінансового контролю (Держаудитслужбою) у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, повністю враховані та прийняті для керівництва в роботі з метою недопущення Замовником в подальшому порушень у сфері здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 17.01.2025 13:11

Запити/Пояснення