• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі (усунення аварійного стану) житлового будинку на вулиці Ковельська, 106 в м. Володимир, Волинської області

Завершена

2 287 400.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 874.01 UAH
Номер: 9cf2e5c9572b4a04bb68854983f5b218
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-26-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 26.12.2024 15:01 - 17.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.12.2024 № 57-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 26.12.2024 № 57-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-11-013482-a від 11.11.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 842-54-35, ostapenko.ol1308@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій виявлено не дотримання вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Об′єднання співвласників багатоквартирного будинку №106 по вулиці Ковельській «Квадрат 6» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.11.2024 б/н (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Обертаса Сергія Анатолійовича (далі – ФОП «Обертас Сергій Анатолійович»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.12.2024 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2024; договір від 13.12.2024 № 1/106 (далі – Договір) на суму 2 287 400,00 грн; відповідь Замовника від 03.01.2025 та від 07.01.2025 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.12.2024 та від 02.01.2025 відповідно. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Обертас Сергій Анатолійович» встановлено наступне. У Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги на виконання пункту 47 Особливостей та визначено перелік документів, які надаються переможцем, зокрема: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.». В електронній системі закупівель переможцем процедури закупівлі ФОП «Обертас Сергій Анатолійович» не оприлюднено Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». На запит Управління щодо ненадання ФОП «Обертас Сергій Анатолійович» протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (від 02.12.2024) документів на підтвердження відсутності підстав визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, Замовником надано пояснення: «Переможець протягом 4 днів мав розмістити в ЕСЗ документи згідно додатку 4 до тендерної документації, але з певних об'єктивних причин, не розмістив, даний документ був наданий Замовнику під час укладання договору (додаються).», та прикріплено Повний витяг від 16.12.2024 № ФОВА-002791276 (при укладанні договору 13.12.2024). Таким чином, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП «Обертас Сергій Анатолійович», яка не відповідає вимогам установленим у Додатку 4 до тендерної документації, порушено вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, визнано переможцем ФОП «Обертас Сергій Анатолійович» та укладено з ним договір від 13.12.2024 № 1/106 на суму 2 287 400,00 гривень.
Період усунення порушень: 14.01.2025 16:19 - 29.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.01.2025 16:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, уклали Додаткову угоду №2 про розірвання Договору підряду № 1/106 від 13.12.2024 р. щодо виконання робіт з "Капітального ремонту покрівлі (усунення аварійного стану) житлового будинку на вулиці Ковельська, 106 в м. Володимир, Волинської області" та додаємо її сканкопію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту: 20.01.2025 16:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: розірвано договір
Дата публікації: 22.01.2025 14:49

Запити/Пояснення