-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі (усунення аварійного стану) житлового будинку на вулиці Ковельська, 106 в м. Володимир, Волинської області
Завершена
2 287 400.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 874.01 UAH
мін. крок: 1% або 22 874.01 UAH
Номер:
9cf2e5c9572b4a04bb68854983f5b218
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-26-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.12.2024 00:00
Період моніторингу:
26.12.2024 15:01 - 17.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2024 № 57-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 26.12.2024 № 57-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-11-11-013482-a від 11.11.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій виявлено не дотримання вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Об′єднання співвласників багатоквартирного будинку №106 по вулиці Ковельській «Квадрат 6» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.11.2024 б/н (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Обертаса Сергія Анатолійовича (далі – ФОП «Обертас Сергій Анатолійович»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.12.2024 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 02.12.2024; договір від 13.12.2024 № 1/106 (далі – Договір) на суму 2 287 400,00 грн; відповідь Замовника від 03.01.2025 та від 07.01.2025 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.12.2024 та від 02.01.2025 відповідно.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Обертас Сергій Анатолійович» встановлено наступне.
У Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги на виконання пункту 47 Особливостей та визначено перелік документів, які надаються переможцем, зокрема: «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.».
В електронній системі закупівель переможцем процедури закупівлі ФОП «Обертас Сергій Анатолійович» не оприлюднено Повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості».
На запит Управління щодо ненадання ФОП «Обертас Сергій Анатолійович» протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (від 02.12.2024) документів на підтвердження відсутності підстав визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, Замовником надано пояснення: «Переможець протягом 4 днів мав розмістити в ЕСЗ документи згідно додатку 4 до тендерної документації, але з певних об'єктивних причин, не розмістив, даний документ був наданий Замовнику під час укладання договору (додаються).», та прикріплено Повний витяг від 16.12.2024 № ФОВА-002791276 (при укладанні договору 13.12.2024).
Таким чином, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП «Обертас Сергій Анатолійович», яка не відповідає вимогам установленим у Додатку 4 до тендерної документації, порушено вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, визнано переможцем ФОП «Обертас Сергій Анатолійович» та укладено з ним договір від 13.12.2024 № 1/106 на суму 2 287 400,00 гривень.
Період усунення порушень:
14.01.2025 16:19 - 29.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.01.2025 16:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, уклали Додаткову угоду №2 про розірвання Договору підряду № 1/106 від 13.12.2024 р. щодо виконання робіт з "Капітального ремонту покрівлі (усунення
аварійного стану) житлового будинку на вулиці Ковельська, 106 в м. Володимир,
Волинської області" та додаємо її сканкопію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту:
20.01.2025 16:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
розірвано договір
Дата публікації:
22.01.2025 14:49
Запити/Пояснення
Номер:
d1e76a789d3043adbfb01a4754ed879d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.12.2024 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (усунення аварійного стану) житлового будинку на вулиці Ковельська, 106 в м. Володимир, Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-013482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
53c4e1e6d95d4f6fa798ab2bb4582434
Назва:
На підставі зведеного кошторисного розрахунку здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики
Дата опублікування:
31.12.2024 17:51
Опис:
На підставі зведеного кошторисного розрахунку здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики (сканкопію зведеного кошторисного розрахунку додається).
Номер:
11ff7dbf78c64a078f6cb6caf1750ce5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.12.2024 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (усунення аварійного стану) житлового будинку на вулиці Ковельська, 106 в м. Володимир, Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-013482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
З 23.10.2024 набув чинності Закон України від 19.09.2024 № 3988-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі” щодо забезпечення оприлюднення замовниками у електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси під час закупівель послуг з поточного ремонту та робіт з будівництва (прозоре будівництво)» (далі – Закон № 3988-IX), який спрямований на забезпечення максимальної відкритості та прозорості інформації про використання публічних фінансів, стосується закупівель послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту обʼєкта будівництва, послуг з поточного ремонту з розробленням проектної документації, робіт з будівництва обʼєктів з розробленням проектної документації, шляхом оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Виходячи зі змісту частини першої статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ). Так, у відповідності до статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах (у тому числі електронних), у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони, або надсилалися ними до інформаційно-комунікаційної системи, що використовується сторонами. У разі якщо зміст правочину зафіксований у кількох документах, зміст такого правочину також може бути зафіксовано шляхом посилання в одному з цих документів на інші документи, якщо інше не передбачено законом. Використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів, або іншим чином врегульовується порядок його використання сторонами. Водночас Закон України «Про доступ до публічної інформації» визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом, та інформації, що становить суспільний інтерес. Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835). Положення № 835 визначає вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, періодичність оновлення та порядок їх оприлюднення, а також перелік таких наборів даних. Оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних здійснюється за такими принципами, зокрема: доступність використання – забезпечення оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних у машиночитаному форматі, а також забезпечення її подальшого вільного та безоплатного використання. Згідно з пунктом 2 Положення № 835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані – TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML; Структуровані дані – RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Крім цього, згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF. Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо, про що вказано у листах Міністерства економіка України від 28.10.2024 №3323-04/76642-07 та від 27.11.2024 №3323-04/84579-06.
Замовником 16.12.2024 в електронній системі закупівель розміщено файл у форматі «PDF»: «ДогД1Д2Д3Д4.pdf», де в Додатку №2 до договору, а саме, «Перелік основних матеріальних ресурсів» - це інформація про матеріальні ресурси.
Замовнику надати пояснення щодо невиконання уповноваженою особою Замовника вимог діючого законодавства України у сфері закупівель в частині неоприлюднення в електронній системі закупівель частину Додатку №2, зокрема: «Перелік основних матеріальних ресурсів», до договору від 13.12.2024 №1/106 у машиночитному форматі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5df3aa2ac43f485eb0dbac896b8ace7f
Назва:
Інформація про матеріальні ресурси
Дата опублікування:
03.01.2025 13:34
Опис:
Умови, згідно пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 були виконанні, а саме - договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, розміщені в ЕСЗ у форматі PDF. В Законі України «Про публічні закупівлі» немає визначення поняття машинозчитувальний формат.
(«Перелік основних матеріальних ресурсів» - інформацію про матеріальні ресурси додається в форматі docx)
Номер:
f100bfbe190c430abce89734ed9100b5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.01.2025 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (усунення аварійного стану) житлового будинку на вулиці Ковельська, 106 в м. Володимир, Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-013482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи.
Проте, Переможець процедури закупівлі фізична особа-підприємець Обертас Сергій Анатолійович не оприлюднив в електронній системі закупівель протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (від 02.12.2024) документів на підтвердження відсутності підстав визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей.
Замовнику надати пояснення щодо прийнятих рішень та вчинених дій, а саме: в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Обертаса Сергія Анатолійовича.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d4f6ccaf867a43dd9204e02ed06d8645
Назва:
Пояснення та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання
Дата опублікування:
07.01.2025 17:01
Опис:
На ваш запит від 02.01.25 року надаємо наступне пояснення. Замовником 02.12.2024 року було розміщено повідомлення про намір укласти договір з переможцем ФОП Обертас С.А.. Переможець протягом 4 днів мав розмістити в ЕСЗ документи згідно додатку 4 до тендерної документації, але з певних об'єктивних причин, не розмістив, даний документ був наданий Замовнику під час укладання договору (додаються). Просимо звернути увагу на те, що роботи пов'язані з усуненням аварійного стану покрівлі багатоквартирного житлового будинку. На даний час роботи частково виконані, оплачені. Виконавець роботи виконав якісно і добросовісно.