• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5- Електрична енергія)

Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії у складі вартості (ціни) електричної енергії Постачальника

Завершена

967 399.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 837.00 UAH
Номер: 62e854c07adb440b924f3d3978a1fb43
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.01.2025 10:58 - 05.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 13.01.2025 № 6 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.01.2025 № 6 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2024-11-11-010463-a 11.11.2024 КУ "Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "ФІНАНСОВО - ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "РЕСУРСГРУП", ТОВ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ", ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365", ТОВ "ЕНЕРГО РЕСУРС" РІ ГРУП", ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН", відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ "Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі - Замовник) UA-P-2024-11-11-011494-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 13 від 11.11.2024 року, тендерних пропозицій учасників ТОВ "ФІНАНСОВО - ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "РЕСУРСГРУП", ТОВ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ", ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365", ТОВ "ЕНЕРГО РЕСУРС" РІ ГРУП", ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 16.12.2024, договір від 24.12.2024 №50, запит про надання пояснень від 20.01.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.01.2025 року.
Період усунення порушень: 04.02.2025 17:29 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2025 17:29

Запити/Пояснення