-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5- Електрична енергія)
Споживач здійснює плату за послугу з розподілу (передачі) електричної енергії у складі вартості (ціни) електричної енергії Постачальника
Завершена
967 399.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 837.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 837.00 UAH
Номер:
62e854c07adb440b924f3d3978a1fb43
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-14-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
14.01.2025 10:58 - 05.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
13.01.2025 № 6
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.01.2025 № 6
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2024-11-11-010463-a 11.11.2024 КУ "Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ "ФІНАНСОВО - ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "РЕСУРСГРУП", ТОВ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ", ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365", ТОВ "ЕНЕРГО РЕСУРС" РІ ГРУП", ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН", відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ "Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі - Замовник) UA-P-2024-11-11-011494-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 13 від 11.11.2024 року, тендерних пропозицій учасників ТОВ "ФІНАНСОВО - ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "РЕСУРСГРУП", ТОВ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ", ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365", ТОВ "ЕНЕРГО РЕСУРС" РІ ГРУП", ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 16.12.2024, договір від 24.12.2024 №50, запит про надання пояснень від 20.01.2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.01.2025 року.
Період усунення порушень:
04.02.2025 17:29 - 08.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2025 17:29
Запити/Пояснення
Номер:
7eccfb683cad49efa5c57e26b3fc30d3
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.01.2025 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, а саме: Електричної енергії за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 09310000-5 — Електрична енергія (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-010463-a), яку проведено КУ "Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених наказом Мінекономіки від 07 травня 2024 року № 11712, під час розрахунку очікуваної вартості електричної енергії замовникам рекомендовано здійснювати аналіз не менше трьох цінових пропозицій електропостачальників, що дозволить забезпечувати обґрунтоване прийняття рішень стосовно очікуваної вартості закупівлі електричної енергії. Надайте пояснення, інформацію, документи стосовно проведеного аналізу цінових пропозицій електропостачальників, що дозволило Замовнику прийняти обґрунтоване рішення стосовно очікуваної вартості закупівлі електричної енергії.
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
c6ba8042d9854eedbf02c50e29edd6ad
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.01.2025 14:07
Опис:
КУ "Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" , в межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5- Електрична енергія)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-11-010463-a, надає пояснення на запит від 20.01.2025 р.
1. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, електропостачальник повинен забезпечити поставку електричної енергії на об’єкти замовника КУ "Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), які знаходяться за адресою: м.Павлоград, вул. Робоча 136; м.Павлоград, вул. Центральна, 44/50/5, м.Павлоград, вул. Центральна 1/3, м.Павлоград, вул. Центральна 47/з, м. Павлоград, вул. Дніпровська 557 нежитлове приміщення 100 та підключений до місцевих розподільчих мереж на території оператора системи розподілу (ОСР) АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі», технічні та якісні характеристики якої повинні відповідати нормам чинного на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної енергії. За одиницю виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої пристроями потужністю в один кіловат протягом однієї години. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання попереднього календарного року, з урахуванням потреб замовника становить 100300 кВт*год на 2025р.
Якість електричної енергії (ЯЕ), що передається Постачальником Споживачу, має відповідати вимогам, установленим державними стандартами (ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності»). Оцінка відповідності показників ЯЕ проводиться на проміжку розрахункового періоду, рівного 24 годинам.
Закупівля проводилася на очікувану вартість 967399,00 грн, з них:
- розмір бюджетного призначення 533372,00 грн. (загальний фонд 532045,00 грн, спеціальний фонд 1327,00 грн) відповідно до проекту рішення міської ради «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік»;;
- відшкодування від орендарів в сумі 434027,00 грн.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії за календарний рік (бюджетний період) з урахуванням потреб замовника. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився з урахуванням даних Державного підприємства «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua), аналізу цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, який здійснювався з використанням веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель prozorro.gov.ua (за кодом Закупівельного словника 09310000-5 "Електрична енергія"). До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії, послуги з передачі електричної енергії, послуги з розподілу електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори. З метою забезпечення прозорого механізму формування цін тендерних пропозицій учасників було застосовано формульне ціноутворення, а саме:
Ціна (Ці) складається із таких компонентів:
Ці = (ЦРДН + Т + Р+ Цп)*1,2 , де:
ЦРДН – середньозважена ціна закупівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед», яка визначається з урахуванням оперативних даних щодо погодинних цін на ринку «на добу наперед» у місяці на дату формування рахунку (Ціна закупівлі електричної енергії на ринку «на добу наперед» також включає всі обов’язкові податки (крім ПДВ, що обліковується окремо), збори та платежі, що передбачені законодавством, зокрема Правилами ринку, Правилами ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку та іншими нормативними документами (за результатами аукціону ЦРДН складає __________1 та дорівнює середньозваженому значенню вартості електричної енергії для визначеного періоду на ринку «на добу наперед» (далі – РДН), за даними опублікованими на сайті Оператора ринку (ДП «Оператор ринку»);
Т – ціна (тариф) послуг оператора системи передачі (ціна регульованих послуг) - 0,528572 грн/кВт*год;
Р – ціна (тариф) послуг n-го оператора системи розподілу (регульована ціна), грн/кВт*год. Застосовується в залежності від ступеня напруги (1-й або 2-й клас) та оператора системи розподілу до якого приєднані відповідні площадки вимірювання Споживача - 1,328033 грн/кВт*год;
Цп – ціна додаткових послуг, пов’язаних з постачанням електричної енергії споживачу ______________ .
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %)
Значення 1, 2, 3
1. Для розрахунку необхідно використовувати середньозважене значення вартості електричної енергії на ринку «на добу наперед» (далі – РДН), за даними опублікованими на сайті Оператора ринку (ДП «Оператор ринку») для визначеного періоду, а саме з 01.10.2024 до 31.10.2024 ( за жовтень 2024 р).
2. Ціна (тариф) послуг оператора системи передачі (регульована ціна), визначена постановою НКРЕКП від 09.12.2023 № 2322 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ПРАТ «НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2024 рік».
3. Ціна (тариф) послуг оператора системи розподілу АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (регульована ціна) визначена постановою НКРЕКП 09.12.2023 № 2326 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» із застосуванням стимулюючого регулювання та для 2 класу напруги.
2. На виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» КУ «Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, шляхом розміщення на веб-сайті Павлоградської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-11-11-010463-a. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/tenders/informaciya-shhodo-zakupivel/pavlogradskijj-miskijj-tercentr-ob%d2%91runtuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvano%d1%97-vartosti-predmeta-zakupivli.html.
3. Згідно пп.2 п.2. розділу III Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених наказом Мінекономіки від 07 травня 2024 року № 11712 КУ «Павлоградський міський терцентр» здійснив пошук інформації в системі ПРОЗОРО та провів аналіз закупівель електричної енергії на момент підготовки оголошення.
Додаток: Аналіз цін на аналогічний товар з використанням системи Прозорро (жовтень-листопад 2024 року) - на 1 арк. в 1 прим.