• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Оливи та мастила

Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації

Завершена

10 215 091.54 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 100.00 UAH
Номер: 5979e05f89c7496b85c784c960f9a122
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-11-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.02.2025 12:51 - 05.03.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.02.2025 № 44 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2024-11-11-003364-a 11.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА», ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» та ТОВ «РІМОЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київський метрополітен» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25 жовтня 2024 року № 1189-П (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОМЕРЕЖА» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА»), товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КСМ-ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «РІМОЛ» (далі – ТОВ «РІМОЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09 грудня 2024 року № 1256-П про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 грудня 2024 року № 1272-П про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 грудня 2024 року № 1289-П про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КСМ-ТРЕЙД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24 грудня 2024 року № 1299-П про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «РІМОЛ», повідомлення про намір укласти договір від 24 грудня 2024 року, договір від 15 січня 2025 року № 21-НХ-25 на суму 7 161 999,60 гривень з ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 19 лютого 2025 року та 26 лютого 2025 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 04.03.2025 18:03 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2025 18:03

Запити/Пояснення