• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Цегла червона (250х120х70мм) Плитка для підлоги Damask GR CM 400x400 Кам’янець-Подільський Цемент М500 ПЦ ІІ 25кг ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали

Завершена

403 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 016.75 UAH
Номер: 4d48adda153d4e57a12806e52a1a89a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-22-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.01.2025 17:51 - 13.02.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 22.01.2025 № 12 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2025 №003100-18/733-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.01.2025 № 12 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-11-10-000098-a 10.11.2024 ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3113 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до договору та їх оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Постанови № 1275 - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова №1275), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до договору та їх оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Постанови № 1275. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ТОВ "БАСКО", ФОП КУШНІР АННА МИРОСЛАВІВНА, ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ", ФОП "КИЗИМА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", вимога про усунення невідповідностей до 25 листопада 2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.11.2024 № 167, 168, 169 та 170, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 26.11.2024, Договір про закупівлю товарів за державні кошти від 28.11.2024 Серія А3336 № 173, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 28.01.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 11.02.2025 17:05 - 15.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2025 17:05

Запити/Пояснення