-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Цегла червона (250х120х70мм) Плитка для підлоги Damask GR CM 400x400 Кам’янець-Подільський Цемент М500 ПЦ ІІ 25кг ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали
Завершена
403 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 016.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 016.75 UAH
Номер:
4d48adda153d4e57a12806e52a1a89a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-22-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2025 00:00
Період моніторингу:
22.01.2025 17:51 - 13.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
22.01.2025 № 12
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 20.01.2025 №003100-18/733-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2025 № 12
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-11-10-000098-a 10.11.2024 ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3113 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до договору та їх оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Постанови № 1275 - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Постанова №1275), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до договору та їх оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Постанови № 1275.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ТОВ "БАСКО", ФОП КУШНІР АННА МИРОСЛАВІВНА, ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ", ФОП "КИЗИМА КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА", вимога про усунення невідповідностей до 25 листопада 2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 26.11.2024 № 167, 168, 169 та 170, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 26.11.2024, Договір про закупівлю товарів за державні кошти від 28.11.2024 Серія А3336 № 173, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 28.01.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.02.2025 17:05 - 15.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2025 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
c8db33233cec4ed8bfa79710b3c0df03
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2025 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Цегла червона (250х120х70мм) Плитка для підлоги Damask GR CM 400x400 Кам’янець-Подільський Цемент М500 ПЦ ІІ 25кг ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали» за ДК 021:2015: 44110000-4: Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-10-000098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
6205d78adbdb417f8a60eba76ff15582
Назва:
Пояснення на запит Східного офісу Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
28.01.2025 20:43
Опис:
Східний офіс Державної аудиторської служби України
моніторинг за ідентифікатором: UA-M-2025-01-22-000075
ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-10-000098-a
Пояснення
у спрощеній закупівлі за предметом «Цегла червона (250х120х70мм, Плитка для підлоги Damask GR CM 400x400, Кам’янець-Подільський Цемент М500 ПЦ ІІ 25кг (ДК 021:2015:44110000-4 Конструкційні матеріали)»
22.01.2025 року Східним офісом Державної аудиторської служби України оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: UA-M-2025-01-22-000075 по спрощеній закупівлі, проведеній Військовою частиною 3113 Національної гвардії України в 2024 році, а саме закупівлі за предметом «Цегла червона (250х120х70мм, Плитка для підлоги Damask GR CM 400x400, Кам’янець-Подільський Цемент М500 ПЦ ІІ 25кг (ДК 021:2015:44110000-4 Конструкційні матеріали)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-10-000098-a.
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
24.01.2025 року Східним офісом Державної аудиторської служби України через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
«Запит про отримання пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно постанови Кабінету міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (додається до даних пояснень) та полягає у наступному.
- Замовник (назва установи, ЄДРПОУ)
Військова частина 3113 Національної гвардії України (ЄДРПОУ 44862706)
- Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-11-10-000098-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
- Кам’янець-Подільський Цемент М500 ПЦ ІІ 25кг
Фасовка: мішки 25 кг. Марка: М500.
- Плитка для підлоги Damask GR CM 400x400
Керамограніт глазурований для підлоги.
Розмір 400мм х 400мм. Колір – сірий.
- Цегла червона (250х120х70мм)
Марка М-150
розмір: 250х120х70мм
- Строк поставки товару до 10.12.2024 року
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення
Очікувана вартість предмета закупівлі 403 350,00 (чотириста три тисячі триста п’ятдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.
Розрахунок бюджетного призначення визначений відповідно до потреби та погоджених кошторисних призначень військової частини 3113 Національної гвардії України на 2024 рік.
Згідно п. 6 постанови КМУ від 11 листопада 2022 року №1275 «Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», для планування оборонних закупівель та звітування про їх здійснення відповідно до цих особливостей рішеннями державних замовників, що здійснюють такі закупівлі, визначаються переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони.
Потреби військової частини щодо закупівлі за предметом ДК 021:2015:44110000-4 Конструкційні матеріали визначенні згідно наказу командира військової частини 3113 від 10.10.2024 № 900 «Про затвердження змін до переліків та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг у військовій частині 3113 на 2024 рік».
Кошторисні призначення затвердженні на 2024 рік згідно коду та назви програмної класифікації видатків державного бюджету 1003020 «Забезпечення виконання завдань, функцій та підготовки кадрів Національної гвардії України» по КЕКВ 2210.
Підстава для проведення закупівлі рапорт відповідального структурного підрозділу.
- Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Закупівля проводиться відповідно до положень Закону України «Про оборонні закупівлі», Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 11 листопада 2022 року №1275 «Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами та доповненнями (в редакціях чинних на момент оголошення та проведення закупівлі).
Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Метод порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).
Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:
1. Комерційна пропозиція від ТОВ «Епіцентр-К №3 запропоновано визначений товар за ціною:
Кам’янець-Подільський Цемент М500 ПЦ ІІ 25кг – 150,00 грн. з ПДВ.
Цегла червона (250х120х70мм) – 8,95 грн. з ПДВ.
2. Комерційна пропозиція від ФОП Кушнір А.М. запропоновано визначений товар за ціною:
Кам’янець-Подільський Цемент М500 ПЦ ІІ 25кг – 145,00 грн.
Цегла червона (250х120х70мм) – 10,00 грн.
Плитка для підлоги Damask GR CM 400x400 - 490,00 грн.
3. Комерційна пропозиція від ФОП Гаврилюк М.Д. запропоновано визначений товар за ціною:
Кам’янець-Подільський Цемент М500 ПЦ ІІ 25кг – 140,00 грн.
Цегла червона (250х120х70мм) – 7,00 грн.
Плитка для підлоги Damask GR CM 400x400 - 520,00 грн.
4. Комерційна пропозиція від ФОП Мишковська Г.Ю. запропоновано визначений товар за ціною:
Плитка для підлоги Damask GR CM 400x400 - 460,00 грн.
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Додаток:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета.
2. Рапорт відповідального структурного підрозділу з технічними характеристиками.
3. Акти маркетингового дослідження щодо визначення очікуваної вартості з комерційними пропозиціями.
Уповноважена особа
Начальник служби організації
закупівель військової частини 3113
старший лейтенант Артур СТАНІСЛАВСЬКИЙ
28.01.2025 року