• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

45454000-4 Реконструкція (Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області)

Завершена

6 720 682.04 UAH з ПДВ
Номер: 36d86a954f84498280ed84d611fdd3a0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-24-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.01.2025 16:27 - 15.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.01.2025 № 16 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.01.2025 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.01.2025 № 16 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2024-11-08-008804-a 08.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (згідно підпункту 22 пункту 13 Особливостей), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 07.11.2024 №0711/2024 (далі –Договір), додаткова угода від 13.12.2024 №1 до Договору, пояснення та документи Замовника надані 29.01.2025. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 08.11.2024 оприлюднено Договір від 07.11.2024 №0711/2024 з додатками у форматі PDF, серед яких Підсумкова відомість ресурсів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару. Також, до даних електронної системи закупівель Замовником 16.12.2024 оприлюднено Додаткову угоду від 13.12.2024 №1 до Договору з додатками у форматі PDF, серед яких Підсумкова відомість ресурсів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару. Однак, Замовником не оприлюднено договір, а також зміни до договору та інформацію про ціни на матеріальні ресурси саме у машинозчитувальному форматі, чим недотримано пункт 10 та пункт 11 частини першої статті 10 Закону. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 24.01.2025 з приводу вищевикладеної невідповідності. Замовник 29.01.2025 надав пояснення наступного змісту: «В електронній системі закупівель оприлюднено договір №0711/2024 від 07.11.2024р. з додатками до нього у машинозчитувальному форматі». Проте, надане пояснення не спростовує факту недотримання вимог законодавства, тому як Замовник, під час моніторингу, 29.01.2025, опублікував в електронній системі закупівель Договір з додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі DOC та форматі XLS та додатки до Додаткової угоди від 13.12.2024 №1 до Договору (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі XLS. Отже, на порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднив в електронній системи закупівель Договір від 07.11.2024 №0711/2024 з додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та додатки до Додаткової угоди від 13.12.2024 №1 до Договору (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі 29.01.2025, тобто не дотримано термін оприлюднення у машинозчитувальному форматі (протягом трьох робочих днів), визначений Законом. Також, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Однак, відповідно до даних електронної системи закупівель, Замовником, 08.11.2024 оприлюднено Договір від 07.11.2024 №0711/2024, який не містить план фінансування робіт. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 24.01.2024 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 29.01.2024, в якій Замовник зазначив: «В електронній системі закупівель оприлюднено договір №0711/2024 від 07.11.2024р. з додатками до нього». При цьому Замовником до пояснення додано та оприлюднено в електронній системі закупівель план фінансування робіт. Отже, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону план фінансування робіт, який є додатком до Договору від 07.11.2024 №0711/2024 оприлюднено 29.01.2025, тобто на 57 робочих днів пізніше терміну визначеного законодавством.
Період усунення порушень: 07.02.2025 18:51 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.02.2025 18:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на виконання вимоги щодо усунення порушень визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області» ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція ID:№ UA-2024-11-08-008804-a вжито заходів, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з фахівцем з публічних закупівель, щодо недопущення в подальшому встановлених порушень.
Дата публікації звіту: 13.02.2025 12:32

Запити/Пояснення