-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
45454000-4 Реконструкція (Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області)
Завершена
6 720 682.04
UAH з ПДВ
Номер:
36d86a954f84498280ed84d611fdd3a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-24-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2025 00:00
Період моніторингу:
24.01.2025 16:27 - 15.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.01.2025 № 16
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 21.01.2025 № 003100-18/733-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 24.01.2025 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.01.2025 № 16
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2024-11-08-008804-a 08.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (згідно підпункту 22 пункту 13 Особливостей), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір від 07.11.2024 №0711/2024 (далі –Договір), додаткова угода від 13.12.2024 №1 до Договору, пояснення та документи Замовника надані 29.01.2025.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону).
Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 08.11.2024 оприлюднено Договір від 07.11.2024 №0711/2024 з додатками у форматі PDF, серед яких Підсумкова відомість ресурсів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару.
Також, до даних електронної системи закупівель Замовником 16.12.2024 оприлюднено Додаткову угоду від 13.12.2024 №1 до Договору з додатками у форматі PDF, серед яких Підсумкова відомість ресурсів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару.
Однак, Замовником не оприлюднено договір, а також зміни до договору та інформацію про ціни на матеріальні ресурси саме у машинозчитувальному форматі, чим недотримано пункт 10 та пункт 11 частини першої статті 10 Закону.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 24.01.2025 з приводу вищевикладеної невідповідності.
Замовник 29.01.2025 надав пояснення наступного змісту: «В електронній системі закупівель оприлюднено договір №0711/2024 від 07.11.2024р. з додатками до нього у машинозчитувальному форматі».
Проте, надане пояснення не спростовує факту недотримання вимог законодавства, тому як Замовник, під час моніторингу, 29.01.2025, опублікував в електронній системі закупівель Договір з додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі DOC та форматі XLS та додатки до Додаткової угоди від 13.12.2024 №1 до Договору (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі XLS.
Отже, на порушення пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, Замовник оприлюднив в електронній системи закупівель Договір від 07.11.2024 №0711/2024 з додатками (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та додатки до Додаткової угоди від 13.12.2024 №1 до Договору (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі 29.01.2025, тобто не дотримано термін оприлюднення у машинозчитувальному форматі (протягом трьох робочих днів), визначений Законом.
Також, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором.
Однак, відповідно до даних електронної системи закупівель, Замовником, 08.11.2024 оприлюднено Договір від 07.11.2024 №0711/2024, який не містить план фінансування робіт.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 24.01.2024 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 29.01.2024, в якій Замовник зазначив: «В електронній системі закупівель оприлюднено договір №0711/2024 від 07.11.2024р. з додатками до нього». При цьому Замовником до пояснення додано та оприлюднено в електронній системі закупівель план фінансування робіт.
Отже, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону план фінансування робіт, який є додатком до Договору від 07.11.2024 №0711/2024 оприлюднено 29.01.2025, тобто на 57 робочих днів пізніше терміну визначеного законодавством.
Період усунення порушень:
07.02.2025 18:51 - 22.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.02.2025 18:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на виконання вимоги щодо усунення порушень визначених у висновку про результати моніторингу закупівлі «Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області» ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція ID:№ UA-2024-11-08-008804-a вжито заходів, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з фахівцем з публічних закупівель, щодо недопущення в подальшому встановлених порушень.
Дата публікації звіту:
13.02.2025 12:32
Запити/Пояснення
Номер:
d5eed3e1e6244c4684b89f6ddfa4e36d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2025 18:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «45454000-4 Реконструкція (Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2024-11-08-008804-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОРЕСУРС-Т".
3. Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону щодо оприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та щодо наявності у відповідних документах: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції?
4. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення документів у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
5. Відповідно пункту 13.1 договору від 07.11.2024 № 0711/2024 вказано, що цей договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2024 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Надайте інформацію про стан фактичного виконання договору від 07.11.2024 № 0711/2024.
6. Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином Замовником виконано вищезазначену умову пункту 83 Постанови №668?
7. Відповідно абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668 Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Яким чином Замовником виконано вимоги абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, щодо гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9791d67e04c9476286614936cc62169c
Назва:
Пояснення на запит від 24.01.2025 року у межах проведення моніторингу закупівлі за ID:UA-2024-11-08-008804-a
Дата опублікування:
29.01.2025 18:09
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на запит у межах проведення моніторингу закупівлі «45454000-4 Реконструкція (Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області)» ID: UA-2024-11-08-008804-a надає наступні пояснення:
По першому питанню:
Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення по першому питанню:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено на підставі затверджених обсягів капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів у 2024 році затверджений рішенням XXXVII сесії Вишневої міської ради VIIІ скликання від 26.09.2024р. №1-01/ XXXVII8-15. Реконструкцію системи електропостачання котельні № 1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області внесено до Переліку об’єктів, що фінансуються за рахунок коштів бюджету розвитку у 2024 році, номер об’єкта 2169, КПКВК 0217310, КЕКВ 3210 в розмірі 7 100 000,00грн (оприлюднено на сайті Вишневої міської ради).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості визначено на підставі позитивного експертного звіту від 22.10.2024 року №800/КД/2024 Реєстраційний номер EX01:4498-2456-0067-5145 Редакція №2 та робочої документації до нього.
По другому питанню:
Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі та вибрано для їх виконання саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОРЕСУРС-Т"?
Пояснення по другому питанню:
При виборі виконавця робіт по об’єкту «Реконструкція системи електропостачання котельні №1 для підключення резервного електроживлення від когенераційної установки електричною потужністю 1,5 МВт та дизельної електростанції 1,5 МВт за адресою: вул. Київська, 11 в м. Вишневе Бучанського району Київської області» замовником були направлені запити комерційних/цінових пропозицій потенційним виконавцям робіт. Основними критеріями відбору виконавця робіт є ціна, наявність матеріально-технічної бази, кваліфікованих працівників, дозвільних документів на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками та готовності виконати роботи до 31.12.2024 року. В результаті Замовником отримано 3 (три) пропозиції від трьох потенційних виконавців робіт, а саме: ТОВ «ЦУКОРЕНЕРГОМОНТАЖ», ТОВ «ЕКСПРЕС АВТОМАТИКА»; ТОВ «ЕКОРЕСУРС-Т». За найнижчою ціною пропозиції обрано виконавцем робіт ТОВ «ЕКОРЕСУРС-Т».
По третьому питанню:
Яким чином Замовником виконано вимоги частини першої статті 41 Закону щодо оприлюднення документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси та щодо наявності у відповідних документах: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції?
Пояснення по третьому питанню:
В електронній системі закупівель оприлюднено договір №0711/2024 від 07.11.2024р. з додатками до нього, зокрема «Підсумкова відомість ресурсів», яка містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, найменування матеріальних ресурсів (з характеристиками), одиниці їх виміру, кількість, відпускну ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції
По четвертому питанню:
Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 та пункту 11 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення документів у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
Пояснення по четвертому питанню:
В електронній системі закупівель оприлюднено договір №0711/2024 від 07.11.2024р. з додатками до нього у машинозчитувальному форматі.
По п’ятому питанню:
Відповідно пункту 13.1 договору від 07.11.2024 № 0711/2024 вказано, що цей договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2024 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Надайте інформацію про стан фактичного виконання договору від 07.11.2024 № 0711/2024.
Пояснення по п’ятому питанню:
Стан фактичного виконання договору – виконаний.
16.12.2024р. оприлюднено Додаткову угоду №1 від 13.12.2024 р. до договору №0711/2024 від 07 листопада 2024 року з додатками, якою приведено обсяги та суму договору до фактично виконаних, а саме 5 556 802,52 грн. з ПДВ.
По шостому питанню:
Пунктом 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668 (далі -- Постанови №668), передбачено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Яким чином Замовником виконано вищезазначену умову пункту 83 Постанови №668?
Пояснення по шостому питанню:
В електронній системі закупівель оприлюднено договір №0711/2024 від 07.11.2024р. з додатками до нього.
По сьомому питанню:
Відповідно абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668 Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Яким чином Замовником виконано вимоги абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, щодо гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва?
Пояснення по сьомому питанню:
В договорі № 0711/2024 від 07 листопада 2024 року розділом 9. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ ЯКОСТІ ВИКОНАНИХ РОБІТ ТА ПОРЯДОК УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕДОЛІКІВ (ДЕФЕКТІВ) встановлюються конкретні гарантійні строки експлуатації предмета підряду, а саме: п. 9.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт i змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації Об'єкта становить десять років від дня його прийняття Замовником, згідно ч.1 ст. 884 ЦК України.
Гарантійний строк на виконані роботи становить згідно чинних будівельних норм, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в).
Тому, враховуючи вищевикладене, Замовником у договорі виконано вимоги абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ.
Водночас, при перевірці сканованої копії договору на майданчику, Замовником було виявлено, що сторінку договору № 8, де вказано про гарантійні строки експлуатації предмета підряду, було пропущено при скануванні. (допущено помилку з технічних причин). У зв’язку з цим Замовником повторно підвантажено до електронної системи закупівель сканкопію договору та додатків до нього.