- 
                    Закупівля без використання електронної системи
- 
                        КЕП
- 
                        Без аукціону
- 2
Капітальний ремонт з модернізацією приміщення харчоблоку опорного закладу "Світязький ліцей" Шацької селищної ради Волинської області в селі Світязь по вул. Жовтнева,33 Ковельського району Волинської області". (код ДК 021:2015 : 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                5 505 802.00
                UAH без ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    2d9699ed0e6349bca14cd633ee4ece06
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2024-11-20-000009
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    19.11.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    20.11.2024 09:25 - 12.12.2024 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.11.2024		№	29-З
Сєвєродонецьк
Про початок 
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ: 
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу 
Держаудитслужби в Луганській області				Тетяна ЖИХАР
Додаток 
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від  19.11.2024  №  29-З  
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
	унікальний номер 	дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу	
5	UA-2024-11-08-007002-a	08.11.2024	дані автоматичних індикаторів ризиків.
Заступник начальника відділу контролю
 у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу 
Держаудитслужби в Луганській області		                                            Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог абзацу 22 пункту 13 Особливостей № 1178, пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922.
                За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності проведеної закупівлі, вимогам Закону № 922 та Особливостей № 1178, своєчасності надання пояснень та їх оприлюднення у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими було допущено вище встановлене порушення, оприлюднити в електроннній системі закупівель документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року
     Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідність проведеної закупівлі, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), своєчасності надання пояснень та їх оприлюднення у випадках передбачених законодавством.                
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління гуманітарного розвитку Шацької селищної ради (далі- Замовник) на 2024 рік,  звіт про результати проведення процедури закупівлі від 09.10.2024, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-11-08-007002-a, протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2024-11-08-007002-a, відповідь Замовника на запит Управління, надана через електронну систему 26.11.2024, договір від 08.11.2024 № 545.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 13 Особливостей № 1178 визначено перелік підстав, за яких Замовник може здійснювати процедури закупівель шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. 
Абзацом 22 пункту 13 Особливостей № 1178 зазначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. 
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником  не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, чим порушено вимоги абзацу 22 пункту 13 Особливостей № 1178.
Крім того слід зазначити, що відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці 2 частини 1 статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    29.11.2024 12:57 - 14.12.2024 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    29.11.2024 12:57
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Інформація про усунення порушень по закупівлі " Капітальний ремонт з модернізацією приміщення харчоблоку опорного закладу "Світязький ліцей" Шацької селищної ради Волинської області в селі Світязь по вул. Жовтнева,33 Ковельського району Волинської області". (код ДК 021:2015 : 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)"
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    05.12.2024 18:30
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - other: Відсутній механізм
                    Опис:
                    Здiйснено заходи для недопущення таких порушень у майбутньому, зокрема вiдповiдальнiй особi винесено усне попередження та проведено роз'яснювальну роботy.
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    09.12.2024 11:52
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    d461783a7a2646df8eb01453d335ea55
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.11.2024 16:36
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    27.11.2024 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту з модернізацією приміщення харчоблоку опорного закладу «Світязький ліцей» Шацької селищної ради Волинської області в селі Світязь по вул. Жовтнева, 33 Ковельського району Волинської області за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-08-007002-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі без використання електронної системи, та вибрано для їх виконання, а саме Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія - І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організіції інвалідів «Союз організацій інвалідів України», з яким укладений договір від 08.11.2024 року № 545?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    bb680bd2f1c34bfe807df5df7bbe69d9
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    26.11.2024 17:42
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Пояснення на запит по закупівлі Капітальний ремонт з модернізацією приміщення харчоблоку опорного закладу "Світязький ліцей" Шацької селищної ради Волинської області в селі Світязь по вул. Жовтнева,33 Ковельського району Волинської області". (код ДК 021:2015 : 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)(ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-08-007002-a )(IDмоніторингу UA-M-2024-11-20-000009)
                
                        