-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
«Реконструкція їдальні та комплексна модернізація обладнання харчоблоку Носівського ліцею №1 Носівської міської ради за адресою: вул. Центральна, 25 м. Носівка, Чернігівської області» код 45454000-4 Реконструкція за ДК 021:2015»
Завершена
13 002 664.78
UAH з ПДВ
Номер:
e90a2d5a13e9478495a42e8af74456d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2024 00:00
Період моніторингу:
21.11.2024 19:15 - 13.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2024 № 97-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.11.2024 № 97-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-11-08-003809-a, 08.11.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, затверджених Постанова № 1178; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НОСІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №1 НОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) UA-P-2024-11-07-018164-a на 2024 рік; Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з пп. 6 п. 13 Особливостей, що підписане електронним підписом уповноваженої особи та затверджене директором НОСІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №1 НОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 05.11.2024 та оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, договір про закупівлю робіт від 05.11.2024 № 46, укладений між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Чернігів Буд», на суму 13 002 664,78 грн, в тому числі ПДВ 2 167 110,80 грн; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; відповідь на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 26.11.2024 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Чернігів Буд» укладено Договір від 05.11.2024 № 46 на суму 13 002 664,78 грн, в тому числі ПДВ 2 167 110,80 гривень.
Період усунення порушень:
27.11.2024 18:31 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 18:31
Запити/Пояснення
Номер:
e4c9743a278d4a65894ead607a925c9f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2024 19:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 13002664,78 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-08-003809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- На підставі яких відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВ "ЧЕРНІГІВ БУД"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6ad00edaa8b64600b428dbc372eb0526
Назва:
Відповідно до Вашого запиту на пояснення внаслідок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-11-08-003809-a надаємо пояснення
Дата опублікування:
26.11.2024 09:19
Опис:
інформація та відповідні документи на питання аудиторської служби