• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

«Реконструкція їдальні та комплексна модернізація обладнання харчоблоку Носівського ліцею №1 Носівської міської ради за адресою: вул. Центральна, 25 м. Носівка, Чернігівської області» код 45454000-4 Реконструкція за ДК 021:2015»

Завершена

13 002 664.78 UAH з ПДВ
Номер: e90a2d5a13e9478495a42e8af74456d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-21-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 21.11.2024 19:15 - 13.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.11.2024 № 97-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.11.2024 № 97-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-11-08-003809-a, 08.11.2024, дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 472-85-73, andriikoievgen@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей, затверджених Постанова № 1178; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НОСІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №1 НОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) UA-P-2024-11-07-018164-a на 2024 рік; Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з пп. 6 п. 13 Особливостей, що підписане електронним підписом уповноваженої особи та затверджене директором НОСІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №1 НОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 05.11.2024 та оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, договір про закупівлю робіт від 05.11.2024 № 46, укладений між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Чернігів Буд», на суму 13 002 664,78 грн, в тому числі ПДВ 2 167 110,80 грн; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; відповідь на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 26.11.2024 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Чернігів Буд» укладено Договір від 05.11.2024 № 46 на суму 13 002 664,78 грн, в тому числі ПДВ 2 167 110,80 гривень.
Період усунення порушень: 27.11.2024 18:31 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.11.2024 18:31

Запити/Пояснення