• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 6

Електрична енергія

Завершена

2 237 355.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 186.78 UAH
Номер: 90166ab3aa7b43ff8898d3a6f4162aa1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-11-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.02.2025 11:38 - 05.03.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.02.2025 № 60 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-11-07-012581-a 07.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.10.2024 № 359 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.11.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО», ТОВ «ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ», ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ», ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО», ТОВ «ЯСНО+», ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ», ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ», ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ» від 26.11.2024 № 411, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ» від 09.12.2024 № 438, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО» від 18.12.2024 № 452, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЯСНО+» від 24.12.2024 № 457, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ» від 13.01.2025 № 18, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» від 29.01.2025 № 40, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» від 29.01.2025 № 42 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.01.2025, додаткову угоду від 05.02.2025 № 1 та додаткову угоду від 05.02.2025 № 2, пояснення та документи надані Замовником 08.02.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції дванадцяти учасників, а саме: ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО», з остаточною пропозицією 2 011 457,00 гривень, ТОВ «ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ», з остаточною пропозицією 2 011 490,63 гривень, ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ» з остаточною пропозицією 2 067 828,94 гривень, ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО» з остаточною пропозицією 2 067 828,95 гривень, ТОВ «ЯСНО+» з остаточною пропозицією 2 067 828,96 гривень, ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ» з остаточною пропозицією 2 115 822,22 гривень, ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» з остаточною пропозицією 2 143 179,86 гривень, ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» з остаточною пропозицією 2 220 101, 87 гривень, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ з остаточною пропозицією 2 220 784,68 гривень, ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» з остаточною пропозицією 2 220 784,68 гривень, ТОВ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ» з остаточною пропозицією 2 223 546,85 гривень та ТОВ «СТАР ЕНЕРДЖИ ТРЕЙД» з остаточною пропозицією 2 234 043,10 гривень. У ході моніторингу встановлено, що протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.11.2024 № 411 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ», протокольним рішенням від 09.12.2024 № 438 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ», протокольним рішенням від 18.12.2024 № 452 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО», протокольним рішенням від 24.12.2024 № 457 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЯСНО+», протокольним рішенням від 13.01.2025 № 18 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ», протокольним рішенням від 29.01.2025 № 40 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ», ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ», ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО», ТОВ «ЯСНО+», ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ» та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» порушень не установлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» з остаточною ціновою пропозицією 2 220 101,87 гривень та укладено договір про постачання електричної енергії споживачу від 05.02.2025 № 250205-002.
Період усунення порушень: 04.03.2025 16:45 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2025 16:45

Запити/Пояснення