-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 6
Електрична енергія
Завершена
2 237 355.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 186.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 186.78 UAH
Номер:
90166ab3aa7b43ff8898d3a6f4162aa1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 11:38 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.02.2025 № 60
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-11-07-012581-a 07.11.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.10.2024 № 359 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.11.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО», ТОВ «ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ», ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ», ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО», ТОВ «ЯСНО+», ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ», ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ», ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ», (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ» від 26.11.2024 № 411, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ» від 09.12.2024 № 438, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО» від 18.12.2024 № 452, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЯСНО+» від 24.12.2024 № 457, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ» від 13.01.2025 № 18, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» від 29.01.2025 № 40, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» від 29.01.2025 № 42 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.01.2025, додаткову угоду від 05.02.2025 № 1 та додаткову угоду від 05.02.2025 № 2, пояснення та документи надані Замовником 08.02.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції дванадцяти учасників, а саме: ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНЕ ПАРТНЕРСТВО», з остаточною пропозицією 2 011 457,00 гривень, ТОВ «ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ», з остаточною пропозицією 2 011 490,63 гривень, ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ» з остаточною пропозицією 2 067 828,94 гривень, ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО» з остаточною пропозицією 2 067 828,95 гривень, ТОВ «ЯСНО+» з остаточною пропозицією 2 067 828,96 гривень, ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ» з остаточною пропозицією 2 115 822,22 гривень, ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» з остаточною пропозицією 2 143 179,86 гривень, ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» з остаточною пропозицією 2 220 101, 87 гривень, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ з остаточною пропозицією 2 220 784,68 гривень, ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» з остаточною пропозицією 2 220 784,68 гривень, ТОВ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ» з остаточною пропозицією 2 223 546,85 гривень та ТОВ «СТАР ЕНЕРДЖИ ТРЕЙД» з остаточною пропозицією 2 234 043,10 гривень.
У ході моніторингу встановлено, що протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.11.2024 № 411 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ», протокольним рішенням від 09.12.2024 № 438 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ», протокольним рішенням від 18.12.2024 № 452 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО», протокольним рішенням від 24.12.2024 № 457 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЯСНО+», протокольним рішенням від 13.01.2025 № 18 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ», протокольним рішенням від 29.01.2025 № 40 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ЕКО-СФЕРА НОВАЦІЙ», ТОВ «ЦЕНТРГАЗПОСТАЧ», ТОВ «ЕЛ-ЕНЕРГО», ТОВ «ЯСНО+», ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙДИНГ» та ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ» порушень не установлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЛЕКТРО ЕНЕРДЖІ» з остаточною ціновою пропозицією 2 220 101,87 гривень та укладено договір про постачання електричної енергії споживачу від 05.02.2025 № 250205-002.
Період усунення порушень:
04.03.2025 16:45 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2025 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
6026f0c9ccb14b07aba4583bfa1b582a
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
13.02.2025 09:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Електрична енергія за ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-07-012581-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3.Надати документальне підтвердження щодо виникнення об’єктивних обставин, які спричинили укладання додаткової угоди від 05.02.2025 № 1 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 05.02.2025 № 250205-002, щодо зміни ціни.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3dd0181ee6ce4915bcececcc2c89ca79
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.02.2025 16:04
Опис:
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-11-07-012581-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-11-07-012581-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: UA-M-2025-02-11-000003.
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
2025-02-13 09:39:41 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
«Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Електрична енергія за ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-11-07-012581-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3.Надати документальне підтвердження щодо виникнення об’єктивних обставин, які спричинили укладання додаткової угоди від 05.02.2025 № 1 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 05.02.2025 № 250205-002, щодо зміни ціни.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано згідно з наступними нормативно-правовими актами:
- Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами);
- Особливостям затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
- Закону України «Про ринок електричної енергії» (із змінами);
- ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення»;
- Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312).
Розрахунок обсягу споживання здійснено на підставі споживання в попередні роки.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін відповідно до МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Міністерства економіки України 07.05.2024 №11712.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі електричної енергії за методом порівняння ринкових цін виконано способом з урахуванням базових показників (обсяг закупівлі, прогнозована ціна на ринку “на добу наперед”, тариф на послуги з передачі електричної енергії, торговельна надбавка / знижка електропостачальника).
ОВ = (Цфпрогн.рдн + Тпер + V) × Wплан × Р,
2 237 355,00=8,09999* 276 217= (5,65997 (Цфпрогн.рдн за період з 01 по 31 жовтня 2024 року) + 9, 9196% (Х) + 0,52857 (Тпер) )* 1,2 (Р) 276 217 (Wплан), де
ОВ – очікувана вартість закупівлі електричної енергії (грн);
Wплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта замовника (кВт•год);
Цфпрогн.рдн – прогнозована ціна за 1 кВт•год електричної енергії, яка визначається як середньозважена ціна на ринку “на добу наперед” за останній повний календарний місяць без ПДВ (грн);
Тпер – діючий тариф на послуги з передачі електричної енергії на запланований місяць оголошення процедури закупівлі, затверджений НКРЕКП для оператора системи передачі у встановленому порядку за кВт•год без ПДВ (грн/кВт•год);
Р – математичне вираження можливої ставки податку на додану вартість (наприклад, ПДВ – 20 % дорівнює 1,2);
V – орієнтовна торговельна надбавка / знижка електропостачальника за 1 кВт•год електричної енергії без ПДВ, що розраховується за формулою:
V = Цфпрогн.рдн × Х (грн);
Х – відсоток можливого коливання ціни електричної енергії в період проведення процедури закупівлі з урахуванням динаміки ринку та коливання цін, який може бути встановленим у межах 10 % (зазначений відсоток може бути збільшено або зменшено замовником залежно від планового обсягу споживання).
2. Розмір бюджетного призначення затверджено кошторисом на 2025 рік та розміщено http://nvkdominanta.com/vidkritist-ta-prozorist/koshtiris/. Кількість кіловат розрахована шляхом проведення аналізу використання споживання електроенергії протягом 2023 року та 2024 року (10 місяців) та в межах кошторисних призначень.
3. Відповідно до умов тендерної документації до закупівлі UA-2024-11-07-012581-a відбувається закупівля електричної енергії разом з послугами її передачі. Відповідно до розрахунку встановленого п.5.1.9 Тендерної документації - «Т» – тариф на передачу електричної енергії встановлюється постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» 528,57 (09.12.2023 № 2322). «Т» є регульованою складовою ціни Договору. Станом на дату проведення аукціону – 18 листопада 2024 року на сайті НКРЕКП також не було розміщено інформації щодо встановлення тарифу на передачу електричної енергії на 2025 рік. Враховуючи викладене, а також п.п.13.6.7 Договору і п.п.7 п.19 Особливостей було укладено додаткову угоду про зміну тарифу на передачу електричної енергії для приведення його у відповідність до діючої постанови НКРЕКП.
Додатки:
Постанова НКРЕКП від 19.12.2024 року №2200.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
У відповідності до частини 5 стаття 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище.