• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • Екологічні вимоги
  • 3

25Т-021_42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Лот №1 – 42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Головки колонні в асортименті) Лот №2 – 42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Головки колонні в асортименті))

Завершена

112 425 342.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 500 295.00 UAH
Номер: a726e0eb51a24221ac39f7af5a023fef
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-18-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.12.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 18.12.2024 16:45 - 09.01.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.12.2024 № 336 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 29 листопада 2024 року № 361-к «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 54 UA-2024-11-07-008270-a 07.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, y.s.sylcheva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповідей на вимоги про усунення порушень (за лотами 1 та 2), розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МІК» (за лотами 1 та 2), своєчасності укладання договорів про закупівлю (за лотами 1 та 2) та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання відповідей на вимоги про усунення порушень за лотами 1, 2, розгляду тендерних пропозицій за лотами 1, 2, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.11.2024 № 444, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей товариству з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК») до 12.00 – 13.12.2024 за лотами 1, 2, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами 1, 2, протоколи розкриття тендерних пропозицій за лотами 1, 2, тендерні пропозиції ТОВ «МІК» за лотами 1, 2, протоколи уповноваженої особи Замовника від 19.12.2024 № 499 за лотом 1, від 19.12.2024 № 500 за лотом 2, пояснення Замовника, надані 01.01.2025 та 26.12.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби від 24.12.2024, від 30.12.2024, договір від 06.01.2025 № УГВ 23/30-25 на суму 58 999 500,00 грн з ПДВ (лот 1) та договір від 06.01.2025 № УГВ 22/30-25 на суму 47 499 804,00 гривень.
Період усунення порушень: 13.01.2025 16:38 - 17.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2025 16:38

Запити/Пояснення