• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)

ІНП N-07-01-01-000-0001

Завершена

41 634 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 208 170.00 UAH
Номер: 73c255204ba94c55831ae120ab1a7539
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-08-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.01.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 08.01.2025 17:44 - 30.01.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.01.2025 № 6 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2024-11-06-016574-a 06.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275 розгляду пропозиції ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ», своєчасності укладання договору, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДОТ) від 06.11.2024 № 06.11.2024-3-1; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЙФАЙБЕРГ» (далі – ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ»), вимогу про усунення невідповідностей до 22.11.2024, протокол уповноваженої особи ДОТ від 22.11.2024 № 22.11.2024-3-1; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.11.2024; державний контракт (договір) про закупівлю № 1/11-24-ІТ від 28.11.2024 на загальну суму 36 210 477,60 грн з ПДВ (далі – Договір); додаткові угоди від 17.12.2024 № 1, від 20.12.2024 № 2, від 25.12.2024 № 3, пояснення ДОТ надані 14.01.2025, 20.01.2025 та 21.01.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 03.02.2025 18:00 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2025 18:00

Запити/Пояснення