-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)
ІНП N-07-01-01-000-0001
Завершена
41 634 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 208 170.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 208 170.00 UAH
Номер:
73c255204ba94c55831ae120ab1a7539
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-08-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.01.2025 00:00
Період моніторингу:
08.01.2025 17:44 - 30.01.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.01.2025 № 6
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2024-11-06-016574-a 06.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275 розгляду пропозиції ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ», своєчасності укладання договору, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене рішенням уповноваженої особи державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДОТ) від 06.11.2024 № 06.11.2024-3-1; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЙФАЙБЕРГ» (далі – ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ»), вимогу про усунення невідповідностей до 22.11.2024, протокол уповноваженої особи ДОТ від 22.11.2024 № 22.11.2024-3-1; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 22.11.2024; державний контракт (договір) про закупівлю
№ 1/11-24-ІТ від 28.11.2024 на загальну суму 36 210 477,60 грн з ПДВ (далі – Договір); додаткові угоди від 17.12.2024 № 1, від 20.12.2024 № 2, від 25.12.2024 № 3, пояснення ДОТ надані 14.01.2025, 20.01.2025 та 21.01.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.02.2025 18:00 - 07.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.02.2025 18:00
Запити/Пояснення
Номер:
0d40f7bd28cc4604b2b709c85a41d78e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2025 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-06-016574-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин ДП «ДОТ», не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d3ea9a3d2c534b1ab76b518e76fc0041
Назва:
Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2025-01-08-000029
Дата опублікування:
14.01.2025 12:38
Опис:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайті, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм (зі змінами), ДП «ДОТ» уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.
За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України, бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України. Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Порядком взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Державний оператор тилу” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану, затвердженим наказом Міністерства оборони України від 27 грудня 2023 року № 780 (із змінами) (далі - Порядок), передбачено процедуру визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.
Згідно з пунктом 4.1. Порядку перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до ДП «ДОТ» відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби. Згідно з пунктом 4.4. Порядку ДП «ДОТ» проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані відповідно до потреб кінцевих користувачів та доведені до ДП “ДОТ” відповідальним за формування та виконання бюджетної підпрограми 2101020/4 - Командуванням Військ зв’язку та кібербезпеки Збройних Сил України.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, та Наказу ДП “ДОТ” від 17.10.2024 № 232-ОД «Про затвердження Методики визначення орієнтовної вартості номенклатурної позиції та очікуваної вартості предмета закупівлі в Державному підприємстві Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (зі змінами) із застосуванням методу розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо якого застосовуються граничні суми витрат, з урахуванням граничних сум витрат, передбачених Постановою КМУ від 04 квітня 2001 № 332 “Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету”.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин ДП «ДОТ» не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
Відповідно до частини першої статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Тобто, визначення вимоги щодо надання забезпечення виконання договору є правом, а не обов’язком замовника. В зазначеній закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення виконання договору.
Номер:
371665bac1024591b6e056d910c47a01
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.01.2025 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-06-016574-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів:
1. Надати пояснення щодо встановленої невідповідності суми пропозиції ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ», а саме в протоколі розкриття пропозиції, в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та в електронній системі закупівель визначено ціну пропозиції ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ» 36 210 526,31 грн з ПДВ, однак цінова пропозиція за результатами аукціону складала 36 210 477,60 грн з ПДВ на відповідну суму і укладено державний контракт (договір) про закупівлю від 28.11.2024 № 1/11-24-ІТ (далі - Договір).
2. Надати обґрунтування та підтвердні документи (посилання на нормативно-правові акти) щодо необхідності внесення змін до Договору, в частині зміни строку поставки товару, отримання попередньої оплати у розмірі 100 відсотків, а також забезпечення повернення попередньої оплати у формі банківської гарантії.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
80abe8e16b3b465ab0f8e55ff0a53e63
Назва:
Відповідь на запит № 2 за моніторингом UA-M-2025-01-08-000029
Дата опублікування:
20.01.2025 14:21
Опис:
1. Надати пояснення щодо встановленої невідповідності суми пропозиції ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ», а саме в протоколі розкриття пропозиції, в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та в електронній системі закупівель визначено ціну пропозиції ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ» 36 210 526,31 грн з ПДВ, однак цінова пропозиція за результатами аукціону складала 36 210 477,60 грн з ПДВ на відповідну суму і укладено державний контракт (договір) про закупівлю від 28.11.2024 № 1/11-24-ІТ (далі - Договір).
У результаті аукціону по закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)» (id: UA-2024-11-06-016574-a) учасник ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ» запропонував ціну 36 210 526,31 грн з ПДВ. За результатами оцінки і розгляду пропозиції ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ» було визнано переможцем спрощеної закупівлі.
На виконання пункту 5 Додатку 9 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі переможець закупівлі для укладання договору завантажив до електронної системи закупівель файл “5.1. Уточнена цінова пропозиція.pdf”, який містить уточнену цінову пропозицію за результатами аукціону згідно з Формою, наведеною в ДОДАТКУ № 2 до Оголошення.
Частиною 2 пункту 5 Додатку 9 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено: “У випадку, якщо за результатом електронного аукціону остаточна пропозиція Переможця не відповідає стандартам бухгалтерського обліку у частині наявності не більше двох знаків після коми, Переможець надає уточнену цінову пропозицію за результатами аукціону, округлену до двох знаків після коми в бік зменшення та разом з нею надає лист-роз’яснення довільної форми щодо приведення остаточної пропозиції до стандартів бухгалтерського обліку.
Ціна за одиницю товару за результатами аукціону складала 19 569,0263 грн без ПДВ (23 482,8316 грн з ПДВ), що не відповідає стандартам бухгалтерського обліку у частині наявності не більше двох знаків після коми. Тому Переможець завантажив до електронної системи закупівель файл “5.1. Уточнена цінова пропозиція.pdf”, який містить уточнену ціну, округлену до двох знаків після коми в бік зменшення, та файл "5.2. Лист-роз’яснення приведення остаточної пропозиції до стандартів бухгалтерського обліку.pdf”, який містить інформацію щодо приведення остаточної пропозиції до стандартів бухгалтерського обліку. Оновлена ціна за одиницю товару складає 19 569,00 грн без ПДВ (23 474,40 грн з ПДВ), що відповідає стандартам бухгалтерського обліку у частині наявності не більше двох знаків після коми. Тому державний контракт (договір) про закупівлю від 28.11.2024 № 1/11-24-ІТ укладено на загальну суму 36 210 477,60 грн з ПДВ.
Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Ціну за одиницю товару за результатами електронного аукціону перераховано в бік зменшення ціни пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
2. Надати обґрунтування та підтвердні документи (посилання на нормативно-правові акти) щодо необхідності внесення змін до Договору, в частині зміни строку поставки товару, отримання попередньої оплати у розмірі 100 відсотків, а також забезпечення повернення попередньої оплати у формі банківської гарантії.
Згідно з пунктом 3.1. Державного контракту (договору) від 28.11.2024 № 1/11-24-ІТ оплата Товару за цим Договором здійснюється Замовником на умовах попередньої оплати. Абзацом першим пункту 3.3. Державного контракту (договору) від 28.11.2024 № 1/11-24-ІТ передбачено здійснення попередньої оплати за умови надання забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії, наданої обслуговуючим банком постачальника на всю суму попередньої оплати.
Тобто, умовами договору Замовником було передбачено здійснення оплати за Товар виключно на умовах попередньої оплати у розмірі 100 відсотків за умови надання Постачальником забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії на всю суму (100 відсотків) попередньої оплати.
Додатковими угодами до Державного контракту (договору) було внесено зміни, зокрема, в частині уточнення строку звітування за попередню оплату та порядку використання Постачальником отриманих в якості попередньої оплати коштів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2023 № 1142 (зі змінами).
Крім того повідомляємо, що зміни в частині перенесення строку поставки товару до Державного контракту (договору) від 28.11.2024 № 1/11-24-ІТ не вносились.
Номер:
ee7373b9943c4855881cecec6393f78d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2025 18:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-06-016574-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів, зокрема надати мотивоване звернення ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ» разом з доданими до нього документами, що обґрунтовують необхідність отримання попередньої оплати, а також підтвердження забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ac0d9448db8842a0b8e7391cc2ebf133
Назва:
Відповідь на запит № 3 за моніторингом UA-M-2025-01-08-000029
Дата опублікування:
21.01.2025 14:57
Опис:
1. Надати мотивоване звернення ТОВ «ВАЙФАЙБЕРГ» разом з доданими до нього документами, що обґрунтовують необхідність отримання попередньої оплати, а також підтвердження забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії.
Запитувані документи знаходяться у файлі “Вмотивоване звернення та Банківська гарантія.pdf”.