• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дитячий спортивно-ігровий комплекс, спортивний комплекс та гойдалки

Завершена

1 715 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 150.00 UAH
Номер: de0a5d9f4c0c467d890cfb17662ea346
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-23-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 23.12.2024 20:32 - 14.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.12.2024 № 236 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.12.2024 року В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток ​до наказу Північно-східного офісу ​Держаудитслужби ​від 23.12.2024 № 236 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2024-11-06-015746-a 06.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель​​​​​ Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, i1984natali@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НАТАЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 06.11.2024 року № 172, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.11.2024 року, тендерні пропозиції Приватного підприємства "Деревообробний завод "БРАМА" (далі – ПП "Деревообробний завод "БРАМА", Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до 15.11.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.11.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 15.11.2024 року № 182, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 15.11.2024 року, Договір № 482/24 від 22.11.2024 року (далі - Договір), Додаткову угоду до Договору №1 від 22.11.2024, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.12.2024 та 07.01.2025 року (далі – Пояснення). За результатами проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Деревообробний завод "БРАМА" установлено наступне. Відповідно до умов п.12 Додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» тендерної документації, учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки та/ або експлуатації застосування таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки з обов’язковим зазначенням пунктів: п.3, п.17, п.20 групи Б Додатку 2 Переліку робіт підвищеної небезпеки, п.6 групи Б, Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ № 77 від 03 лютого 2021, чинною на момент подачі тендерної пропозиції згідно з Законодавством України та дозвіл на вантажно- розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, виданий відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ. ​При цьому, складі тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА" надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, в якої п.6 групи Б, Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Декларація), за даними якої, відсутні машини, які зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП "Деревообробний завод «БРАМА» наданої у складі тендерної пропозиції на виконання вимог п.1 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації. Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА», тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 27.12.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 30.12.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...В даному пункті замовником не було встановлено додаткової вимоги, щоб перелік обладнання з документу "декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки" були вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка вимагалась згідно Додатку 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям п. 1.1. З огляду на зазначене вище, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА» не виявлено зазначених невідповідностей, так як в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не вимагався перелік обладнання з декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки". А, зазначене обладнання відповідно Довідки Вих.№106/1 від «08» листопада 2024 р. необхідне для поставки товарів, що є предметом закупівлі, та яке вимагалось згідно Додатку 1 п.1.1. в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Станом на 30.12.24 року товар поставлений, встановлений в повному обсязі та введений в експлуатацію згідно актів № 60 від 24.12.24; № 61 від 24.12.24; № 62 від 24.12.2024». Пояснення Замовника не спростовує порушення пункту 43 Особливостей, оскільки, зазначені в Декларації машини, не використовуються для поставки товарів, що є предметом закупівлі. При цьому, машини, зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, були у власності Учасника на момент оформлення Декларації, відповідно до технічних паспортів, але не були включені до п.4 зазначеної Декларації.
Період усунення порушень: 15.01.2025 21:22 - 30.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.01.2025 21:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником За результатами моніторингу процедури закупівлі Дитячий спортивно-ігровий комплекс, спортивний комплекс та гойдалки (UA-2024-11-06-015746-a) в електронній системі закупівель 15.01.2025 Північно-Східним офісом Держаудитслужби опубліковано Висновок, у якому зокрема зазначено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. Таким чином, з урахуванням висновку про наявність порушення законодавства, Північно-Східним офісом Держаудитслужби визначено зобов’язання щодо його усунення наступного змісту: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». З урахуванням вищевикладеного та з огляду на зміст визначеного зобов’язання, яким фактично зобов’язано замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, надаємо інформацію про вжиття таких заходів. Так, уповноваженій особі доведено до відома зміст вищевказаного Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби з метою врахування його в подальшій роботі, проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на дотримання вимог п. 43 Особливостей щодо питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням дотримання всіх вимог чинного законодавства. При цьому, Уповноваженою особою проаналізовано результати моніторингу, зроблено відповідні висновки, проводиться подальше підвищення свого професійного рівня у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом самоосвіти. За таких обставин, Замовником виконано зобов’язання вищевказаного Висновку в повному обсязі.
Дата публікації звіту: 16.01.2025 11:43

Запити/Пояснення