-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дитячий спортивно-ігровий комплекс, спортивний комплекс та гойдалки
Завершена
1 715 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 150.00 UAH
Номер:
de0a5d9f4c0c467d890cfb17662ea346
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-23-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2024 00:00
Період моніторингу:
23.12.2024 20:32 - 14.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.12.2024 № 236
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 23.12.2024 року
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 23.12.2024 № 236
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2024-11-06-015746-a 06.11.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель НАТАЛИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 06.11.2024 року № 172, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.11.2024 року, тендерні пропозиції Приватного підприємства "Деревообробний завод "БРАМА" (далі – ПП "Деревообробний завод "БРАМА", Учасник, Переможець), вимога про усунення невідповідностей до 15.11.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 14.11.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 15.11.2024 року № 182, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 15.11.2024 року, Договір № 482/24 від 22.11.2024 року (далі - Договір), Додаткову угоду до Договору №1 від 22.11.2024, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.12.2024 та 07.01.2025 року (далі – Пояснення).
За результатами проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "Деревообробний завод "БРАМА" установлено наступне.
Відповідно до умов п.12 Додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» тендерної документації, учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки та/ або експлуатації застосування таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки з обов’язковим зазначенням пунктів: п.3, п.17, п.20 групи Б Додатку 2 Переліку робіт підвищеної небезпеки, п.6 групи Б, Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ № 77 від 03 лютого 2021, чинною на момент подачі тендерної пропозиції згідно з Законодавством України та дозвіл на вантажно- розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, виданий відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ.
При цьому, складі тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА" надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, в якої п.6 групи Б, Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Декларація), за даними якої, відсутні машини, які зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП "Деревообробний завод «БРАМА» наданої у складі тендерної пропозиції на виконання вимог п.1 Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА», тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 27.12.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 30.12.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «...В даному пункті замовником не було встановлено додаткової вимоги, щоб перелік обладнання з документу "декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки" були вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка вимагалась згідно Додатку 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям п. 1.1. З огляду на зазначене вище, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА» не виявлено зазначених невідповідностей, так як в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не вимагався перелік обладнання з декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки". А, зазначене обладнання відповідно Довідки Вих.№106/1 від «08» листопада 2024 р. необхідне для поставки товарів, що є предметом закупівлі, та яке вимагалось згідно Додатку 1 п.1.1. в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Станом на 30.12.24 року товар поставлений, встановлений в повному обсязі та введений в експлуатацію згідно актів № 60 від 24.12.24; № 61 від 24.12.24; № 62 від 24.12.2024».
Пояснення Замовника не спростовує порушення пункту 43 Особливостей, оскільки, зазначені в Декларації машини, не використовуються для поставки товарів, що є предметом закупівлі.
При цьому, машини, зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, були у власності Учасника на момент оформлення Декларації, відповідно до технічних паспортів, але не були включені до п.4 зазначеної Декларації.
Період усунення порушень:
15.01.2025 21:22 - 30.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2025 21:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу процедури закупівлі Дитячий спортивно-ігровий комплекс, спортивний комплекс та гойдалки (UA-2024-11-06-015746-a) в електронній системі закупівель 15.01.2025 Північно-Східним офісом Держаудитслужби опубліковано Висновок, у якому зокрема зазначено, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
Таким чином, з урахуванням висновку про наявність порушення законодавства, Північно-Східним офісом Держаудитслужби визначено зобов’язання щодо його усунення наступного змісту:
«З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
З урахуванням вищевикладеного та з огляду на зміст визначеного зобов’язання, яким фактично зобов’язано замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, надаємо інформацію про вжиття таких заходів.
Так, уповноваженій особі доведено до відома зміст вищевказаного Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби з метою врахування його в подальшій роботі, проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на дотримання вимог п. 43 Особливостей щодо питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням дотримання всіх вимог чинного законодавства.
При цьому, Уповноваженою особою проаналізовано результати моніторингу, зроблено відповідні висновки, проводиться подальше підвищення свого професійного рівня у сфері публічних закупівель, зокрема, шляхом самоосвіти.
За таких обставин, Замовником виконано зобов’язання вищевказаного Висновку в повному обсязі.
Дата публікації звіту:
16.01.2025 11:43
Запити/Пояснення
Номер:
9028ac8c050949888d46ae6509865852
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.12.2024 09:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Дитячий спортивно-ігровий комплекс, спортивний комплекс та гойдалки» (ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор), очікуваною вартістю 1 715 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-06-015746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очіку-ваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до умов п.12 Додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації» учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки та/ або експлуатації застосування таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки з обов’язковим зазначенням пунктів: п.3, п.17, п.20 групи Б Додатку 2 Переліку робіт підвищеної небезпеки, п.6 групи Б, Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ № 77 від 03 лютого 2021, чинною на момент подачі тендерної пропозиції згідно з Законодавством України та дозвіл на вантажно- розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, виданий відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ. У складі тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА" надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, в якої п.6 групи Б, Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначені машини, які не містяться в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази наданої у складі тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА».
Чому Заовником при розгляді тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА» не виявлено зазначену невідповідність?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c7ff56d31a5246019fb0937b9bf3a3f4
Назва:
НА ВИКОНАННЯ ЗАПИТУ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) ВІД 27 ГРУДНЯ 2024 РОКУ НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
30.12.2024 13:12
Опис:
Пояснення на запит ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ:
1. Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалося в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (кількісні, якісні показники) з урахуванням запланованих поточних потреб Замовника; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro", на сайтах виробників та постачальників), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього.
Отже, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами)).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну в електронній системі закупівель "Prozorro"та отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням Розпорядження Наталинської сільської військової адміністрації Красноградського району Харківської області № 910 від 01.11.2024 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
1.Товар повинен бути новим, таким, що не був у використанні та виготовленим не раніше 2024 року.
2. Гарантійні зобов’язання: не менше 24 місяців з дати поставки.
3. Учасник повинен надати документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам (Технічний паспорт згідно стандартів «Правилами будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки затвердженого наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи № 110 від 01.03.2006 р».), Сертифікат відповідності з додатками на обладнання та устаткування для дитячих майданчиків та занять спортом, який відповідає вимогам ДСТУ EN 1176:2019, код ДКПП 28.99.32-00.00; 32.30.15-90.00», висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар з додаткам та науковий звіт до нього, сертифікат ISO 9001:2015 на систему управління якістю, сертифікат ISO 14001:2015 на систему екологічного управління, Технічні умови (Титульний лист зареєстрованих Технічних умов заводу-виробника, що є діючими на момент закупівлі та науковий звіт до них).
4. Спортивне обладнання має відповідати вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 Правила будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки та мати відповідний сертифікат.
5. Вартість обладнання включає в себе встановлення (монтаж) обладнання, учасник повинен надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки та/ або експлуатації застосування таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки з обов’язковим зазначенням пунктів: п.3, п.17, п.20 групи Б Додатку 2 Переліку робіт підвищеної небезпеки, п.6 групи Б, Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ № 77 від 03 лютого 2021 чинною на момент подачі пропозиції згідно з Законодавством України та дозвіл на вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, виданий відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ.
Обґрунтування та комерційні пропозиції додаються.
2. Посилання на офіційний веб-сайт Наталинської сільської ради: https://natalynska-gromada.gov.ua/prozorro/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Замовником в тендерній документації - згідно п.12 Додатку №3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації», вимагалось що учасник в своїй тендерній пропозиції повинен надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки та/ або експлуатації застосування таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки з обов’язковим зазначенням пунктів: п.3, п.17, п.20 групи Б Додатку 2 Переліку робіт підвищеної небезпеки, п.6 групи Б, Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ № 77 від 03 лютого 2021, чинною на момент подачі тендерної пропозиції згідно з Законодавством України та дозвіл на вантажно- розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів, виданий відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ. В даному пункті замовником не було встановлено додаткової вимоги, щоб перелік обладнання з документу "декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки" були вказані в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка вимагалась згідно Додатку 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям п. 1.1.
З огляду на зазначене вище, Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА» не виявлено зазначених невідповідностей, так як в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не вимагався перелік обладнання з декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної безпеки". А, зазначене обладнання відповідно Довідки Вих.№106/1 від «08» листопада 2024 р. необхідне для поставки товарів, що є предметом закупівлі, та яке вимагалось згідно Додатку 1 п.1.1. в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Станом на 30.12.24 року товар поставлений, встановлений в повному обсязі та введений в експлуатацію згідно актів № 60 від 24.12.24; № 61 від 24.12.24; № 62 від 24.12.24.
Номер:
cfde718d16da4da79cf06046a00d6eac
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.01.2025 19:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Дитячий спортивно-ігровий комплекс, спортивний комплекс та гойдалки» (ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор), очікуваною вартістю 1 715 000,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-11-06-015746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.12.2024, в частині невиявлення невідповідності Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПП "Деревообробний завод «БРАМА», а саме: відсутності машин в Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, в якої п.6 групи Б, Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, які зазначені в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП "Деревообробний завод «БРАМА», Замовником оприлюднено інформацію, що станом на 30.12.2024 року товар поставлений, встановлений в повному обсязі та введений в експлуатацію згідно актів № 60 від 24.12.24; № 61 від 24.12.24; № 62 від 24.12.24. При цьому, у запиті вказано, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Проте, документальне підтвердження наведеної у поясненні інформації, а саме: актів № 60 від 24.12.24; № 61 від 24.12.24; № 62 від 24.12.24, через електронну систему закупівель Замовником не надано.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d48b4f4b892f45c697fd06257e373ec0
Назва:
НА ВИКОНАННЯ ЗАПИТУ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) ВІД 06 СІЧНЯ 2025 РОКУ НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
07.01.2025 09:40
Опис:
30.12.2024 року замовником оприлюднено інформацію, що товар поставлений, встановлений в повному обсязі та введений в експлуатацію згідно актів № 60 від 24.12.24; № 61 від 24.12.24; № 62 від 24.12.24. Замовник надає скановані Акти введення в експлуатацію основних засобів № 60 від 24.12.24; № 61 від 24.12.24; № 62 від 24.12.24.