• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за адресою: Київська область, смт Бородянка, вул. Центральна, 230-А

Завершена

7 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 75 000.00 UAH
Номер: 1a876ada040648879336231a106429da
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-26-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.12.2024 15:08 - 17.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.12.2024 № 360 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-11-06-011528-a 06.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.11.2024 № 263 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 21.11.2024, тендерну пропозицію ТОВ «Паритет-БЦ» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 22.11.2024 № 301, договір від 04.12.2024 № 457/12-05, звіт про виконання договору про закупівлі, пояснення та документи надані Замовником 14.01.2025 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що переможцем торгів визначено єдиного учасника торгів ТОВ «Паритет-БЦ», із ціною пропозиції 7 425 262,14 гривень. Моніторингом установлено, що відповідно до оголошення про проведення закупівлі, предметом закупівлі є роботи із реконструкції адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за адресою: Київська область, смт Бородянка, вул. Центральна, 230-А (код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція). Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Так, відповідно до частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Натомість, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 04.12.2024 оприлюднено Договір від 04.12.2024 № 457/12-05 та додатки до нього («Календарний графік виконання робіт», «Договірна ціна», «Локальний кошторис на будівельні роботи», «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва», «Підсумкова відомість ресурсів», «Пояснювальна записка» та «Дефектний акт») у форматі PDF, натомість, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, та договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднено, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 20.01.2025 17:25 - 04.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.01.2025 17:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Надання інформації про усунення порушення замовником На виконання зобов'язань щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-11-06-011528-a від 20.01.2025 (далі- Висновок про результати моніторингу), згідно якого необхідно здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, повідомляємо наступне. Головним управлінням Пенсійного фонду України у Київській області, з метою недопущення в подальшому порушень, виявлених під час проведення моніторингу, 22 січня 2025 під головуванням начальника Головного управління проведено робочу нараду, з детальним опрацюванням Висновку про результати моніторингу, вивченням і розбором норм законодавства, що регулюють питання оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, з урахуванням змін, внесених до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. За результатами проведеної наради, з огляду на встановлені моніторингом порушення, завідувач сектору договірної роботи Мудрак Оксана Іванівна отримала зауваження і попереджена про неприпустимість допущення подібних порушень законодавства у майбутньому.
Дата публікації звіту: 23.01.2025 16:16

Запити/Пояснення