-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ДК 021:2015: 66516100-1 послуги із страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту)
Завершена
9 534 387.55
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 671.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 671.93 UAH
Номер:
912f7600b31b4fb1a241bd59e50160f6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 12:50 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2024-11-05-013515-a 05.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТДВ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ГАРДІАН», ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20 листопада 2024 року протокол № 920, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з додатковою відповідальністю «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ГАРДІАН» (далі – ТДВ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ГАРДІАН»), тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «СТРАХОВА КОМПАНIЯ «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» (далі – ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»), вимогу про усунення невідповідностей до 29 листопада 2024 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від
03 грудня 2024 року № 956, від 18 грудня 2024 року № 989 та № 990, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від
16 грудня 2024 року № 19996-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 18 грудня 2024 року, договір від 25 грудня 2024 року № 25-1/12.2024-з на суму 1 810 749,40 гривень без ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 19 лютого 2025 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
04.03.2025 18:03 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2025 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
d3ee6454dba143c9a802130bc5ecab17
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.02.2025 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-11-05-013515-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cd9d7baabe694f1ab5024f818a58e6e4
Назва:
пояснення на запит від 14.02.2025
Дата опублікування:
19.02.2025 16:41
Опис:
У відповідь на запит від 14.02.2025 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне. 1. Очікувана вартість предмета закупівлі за ДК 021:2015: 66510000-8 страхових послуг (послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) визначена Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275, шляхом отримання комерційних пропозицій від учасників ринку. Розрахунок очікуваної вартості та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (додається).