• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Придбання електричних приладів (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 39710000-2 - Електричні побутові прилади)

категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - Україна, 51938, Україна, Дніпропетровська обл., м. Камʼянське, вул.Чиженка Максима, будинок 35, закупівля товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) Придбання товару (не монтованого обладнання (товару)) здійснюється в межах проекту про об’єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку будівлі комунального закладу «Ліцей №3» Кам’янської міської ради, за адресою: Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, вул.Чиженка Максима, будинок 35» Коригування

Завершена

1 837 494.76 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 374.95 UAH
Номер: 57df7f1f0c2d4b358a7c1ff6e53bf1dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-03-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.01.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 03.01.2025 10:46 - 25.01.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 02.01.2025 № 1 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.01.2025 № 1 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2024-11-04-015058-a 04.11.2024 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ №3" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 042-87-20, s.v.borysenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2025 Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Ліцей №3» Кам’янської міської ради» (далі – Замовник) UA-P-2024-11-04-017765-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.11.2024 №13, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФЕНІКС - 98», повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2024, договір від 26.11.2024 №35 на суму 1 837 494,00 грн з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору від 27.11.2024, від 02.12.2024, додаткову угоду від 26.11.2024 №1, від 29.11.2024 №2, пояснення замовника, надане 23.01.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2025.
Період усунення порушень: 24.01.2025 16:08 - 30.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.01.2025 16:08

Запити/Пояснення