Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 січня 2025
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Ліцей №3» Кам’янської міської ради» (далі – Замовник) UA-P-2024-11-04-017765-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.11.2024 №13, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФЕНІКС - 98», повідомлення про намір укласти договір від 20.11.2024, договір від 26.11.2024 №35 на суму 1 837 494,00 грн з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору від 27.11.2024, від 02.12.2024, додаткову угоду від 26.11.2024 №1, від 29.11.2024 №2, пояснення замовника, надане 23.01.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 20.01.2025.
Період усунення порушень:
24.01.2025 16:08 - 30.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2025 16:08