• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція (резервне живлення) електропостачання кабельної лінії від розподільчого пристрою котельні заводу "Шевченко" до Берегової насосної у м. Харків, по вул. Біологічна, 3 (код ДК 021:2015-45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

3 969 298.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 692.98 UAH
Номер: 6e61f30982d74ae691fec79dc757e072
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 03.12.2024 17:02 - 25.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.12.2024 № 226 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 03.12.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.12.2024 № 226 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2024-11-04-007520-a 04.11.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, Olga.9786@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/а бо вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону (інформацію про ціни на матеріальні ресурси, яка містить країну походження товару у машинозчитувальному форматі) та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 04.11.2024 року; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.11.2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕНЕРГОБУД-1" (далі – Учасник), протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол уповноваженої особи Замовника від 20.11.2024 №ВТ2011-01, договір від 26.11.2024 № 83112601 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 11.12.2024 на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі-Пояснення). Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 26.11.2024 оприлюднено Договір з додатками у форматі PDF, серед яких міститься, зокрема, документ з інформацією про ціни на матеріальні ресурси та країна походження товару (відомість ресурсів). Крім того, Замовником розміщено у форматі XLS(X) інформацію про ціни (файл «Додаток№1_ДЦ.xlsx»), однак в Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-002-01 Додаток 1 на товар «Кабель до 35 кВ» не зазначено країну походження товару. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 11.12.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель наступного змісту: «…За результатами проведення закупівлі було укладено Договір про закупівлю робіт №83112601 від 26.11.2024 року, який опубліковано на електронному майданчику 26.11.2024р. Невід’ємним додатком до договору є Договірна ціна (Додаток №1) у складі якої, в тому числі, є відомість ресурсів, в якій і міститься інформація щодо країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.» На запит щодо вищезазначеного питання Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, яке не спростовує факту недотримання вимог законодавства. Отже, Замовником не оприлюднено інформацію на товар «Кабель до 35 кВ» про КРАЇНУ ПОХОДЖЕННЯ ТОВАРУ у машинозчитувальному форматі, чим недотримано пункт 10 частини першої статті 10 Закону та частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 18.12.2024 18:15 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2024 18:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до кошторисних норм України всі матеріали, які використовуються під час будівництва відображаються у відомостях ресурсів, а локальний кошторис – це первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ та витрат по об’єктах і складається на підставі обсягів РОБІТ, визначених проектною документацією. Таким чином, відомість ресурсів містить перелік матеріалів, а локальний кошторис містить розцінки на РОБОТИ. Під час проведення моніторингу було виявлено порушення, а саме, що Замовником не оприлюднено інформацію на товар «Кабель до 35 кВ» про КРАЇНУ ПОХОДЖЕННЯ ТОВАРУ. Відповідно до Кошторисних норм України у Локальному кошторису на будівельні роботи № 02-002-01 Додаток 1 на товар «Кабель до 35 кВ» це норма розцінки для різних видів робіт, яка застосовується під час прокладання кабелів потужністю до 35 кВ. Замовником викладено додаткову угоду №1 до Договору про закупівлю робіт № 83112601 від 26.11.2024 року, невід’ємною частиною якої є Договірна ціна. У складі Договірної ціни в новій редакції викладено відомість ресурсів, у якій є чітке посилання, що кабелі, які використовуються під час виконання робіт з реконструкції (резервне живлення) електропостачання кабельної лінії від розподільчого пристрою котельні заводу "Шевченко" до Берегової насосної у м. Харків, по вул. Біологічна, 3, а саме: кабель аабл 3*120-10(ож) Країна походження: Україна (Відомість ресурсів розділ ІV пункт 9), Кабель АСБл 3х120-10 (ож) Країна походження: Україна, (Відомість ресурсів розділ ІV пункт 10) та Кабель аабл 3*120-10(ож) Країна походження: Україна (Відомість ресурсів розділ V пункт 1) відносяться до категорії кабелів потужністю до 35 кВ, що відповідає розцінці, яка застосована у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-002-01 Додаток 1 до всіх кабелів які використовуються під час виконання робіт та викладені у повному обсязі у Відомості ресурсів разом із зазначенням країни походження.
Дата публікації звіту: 25.12.2024 14:43

Запити/Пояснення